Heerlijk om altijd dit soort posts te lezen. Dit geeft jullie zwaktes aan.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:29 schreef Dven het volgende:
Goed, ik zal Sunny geen aandacht meer geven. Hij heeft zichzelf in het afgelopen kwartier al genoeg voor lul gezet.
Gooi jezelf weg.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Facebook bestond nog niet toen Feyenoord voor het laatst bovenaan heeft gestaan.
Dus gelul.
Van Beek in Oranje!quote:Op maandag 15 februari 2016 08:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heerlijk om altijd dit soort posts te lezen. Dit geeft jullie zwaktes aan.
Ik geniet ervan
4-0, 4x Younes.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het over nuttige dingen hebben.
Excelsior thuis.
Het worden wel saaie pokerspelletjes op deze manier.quote:
Viergever op rechts lijkt me stugquote:Op maandag 15 februari 2016 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
Dus, hoe ziet de verdediging er tegen excelsior uit? 3 verdedigers met Viergever als enige centraal, of Viergever op rechts?
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)or-verdediging.dhtml
Gaat hij dat nu wel doen?
mij ook, maar als enige centraal zie ik niet goed gaan.quote:
Ik zou zeggen: speel gewoon 3-4-3 met ruit en zorg ervoor dat Bazoer in verdedigend opzicht als vierde man in de verdediging speelt zodat Veltman naar rechts kan.quote:
maar Veltman is rechtsbenig en Viergever nietquote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mij ook, maar als enige centraal zie ik niet goed gaan.
veltman op rechts was ook raar op voorhand.
Lartey-Sanniezquote:Op maandag 15 februari 2016 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
wie hebben we in de jeugd op rechts?
dan kan veltman gewoon centraal
deze post is opgeslagen voor later gebruik.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:29 schreef Ramboetan het volgende:
Thuis tegen excelsior kan je wel aan met Dijks - Viergever - Veltman hoop ik. En anders zet je lekker van Rhijn daar rechts van. Die gaat niet opeens twee eigen doelpunten maken.
Als dat wel zo is, koop ik volgend jaar een seizoenskaart voor Fortuna Sittard.
Ik doe het.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
deze post is opgeslagen voor later gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |