Dan verliest Ajax dus met 15-0 van Barcelona.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax zou dat met 8-0 verliezen.
Minimaal. Ajax zou dus ook met 13 - 0 verliezen van Atletico. Ik denk dat Psv dat beter gaat doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan verliest Ajax dus met 15-0 van Barcelona.
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 12:06:34Ook op de Toekomst vandaag: Kenny Tete. Nog even in het gips, gaat er maandag af #Ajax https://t.co/4iglwiQs1K reageer retweet
Mooi, volgende week dus in de basis.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 12:06:34Ook op de Toekomst vandaag: Kenny Tete. Nog even in het gips, gaat er maandag af #Ajax https://t.co/4iglwiQs1K reageer retweet
Manke Tete is beter dan een fitte Van Rhijn . Idem met Riedewald en Viergeverquote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:20 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Mooi, volgende week dus in de basis.
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 13:47:35#Ajax heeft Pione Sisto nog steeds op radar, bevestigt @FrankRonald1970 reageer retweet
Lekker realistisch. Die is inmiddels echt de categorie Ajax ontgroeid. Heel de Europese subtop zit inmiddels voor hem op de tribune.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 19-02-2016 om 13:47:35#Ajax heeft Pione Sisto nog steeds op radar, bevestigt @FrankRonald1970 reageer retweet
Mwah, in de zomer had hij ook aanbiedingen. Ajax zei relatief vroeg af dus ik had nog wel verwacht dat hij naar een andere ploeg zou gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lekker realistisch. Die is inmiddels echt de categorie Ajax ontgroeid. Heel de Europese subtop zit inmiddels voor hem op de tribune.
Vorig jaar had je een kans, met wat meer doortastendheid. Nu gaat hij echt niet meer komen.
Maar deze jongen laat het keer op keer zien. Die wordt niet goedkoper en de interesse neemt alleen maar toe.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, in de zomer had hij ook aanbiedingen. Ajax zei relatief vroeg af dus ik had nog wel verwacht dat hij naar een andere ploeg zou gaan.
Ik zie Sisto niet veel spelen, om eerlijk te zijn. De ander zegt weer dat het een overschat figuur is. We shall see.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar deze jongen laat het keer op keer zien. Die wordt niet goedkoper en de interesse neemt alleen maar toe.
Die gaat gewoon naar een subtopper in een grote competitie.
Milik gewoon.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:13 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wie moet anders je strafschoppen nemen?
Blijf me verbazen dat ze er niet wekelijks minimaal 5 om de oren krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh wacht.
Overigens lijkt het Van Rhijn - Veltman - Viergever - Dijks te worden in de defensie.
We spelen niet tegen Messi of Ronaldo, maar tegen Veldwijk en Kramer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat ze er niet wekelijks minimaal 5 om de oren krijgen.
Blijf me verbazen dat wij allemaal nog wekelijks kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:39 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat ze er niet wekelijks minimaal 5 om de oren krijgen.
Sommigen doen dat al niet meer hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat wij allemaal nog wekelijks kijken.
Jaloersquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sommigen doen dat al niet meer hoor
Nu alleen doen als je in slaap moet vallenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Ik was jarenlang zo gek om wedstrijden helemaal terug te kijken als ik ze gemist had
Gisteren viel ik ook half in slaap bij GAL-LAZ. Misschien dat het komt doordat er geen rechtstreeks commentaar is waardoor je alleen die commentator hoort brullen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu alleen doen als je in slaap moet vallen
Of omdat de ene ploeg gewoon naar de klote gaat en de ander het wel best vindt met een uitgoalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren viel ik ook half in slaap bij GAL-LAZ. Misschien dat het komt doordat er geen rechtstreeks commentaar is waardoor je alleen die commentator hoort brullen.
Tong80 kijkt niet meer. En terecht.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blijf me verbazen dat wij allemaal nog wekelijks kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |