Martin Middelmaat is ook eindverantwoordelijk voor de scouting en Gudde voor drama met het stadion.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon even uit interesse: waarom behoren Gudde en Van Geel tot de mensen die door Feyenoord-supporters onder vuur worden genomen?
De selectie die onder verantwoordelijkheid van Van Geel is opgezet, stond na 16 wedstrijden op 36 punten en deed mee om de titel. In de winterstop zijn er nauwelijks mutaties geweest; het is niet alsof Feyenoord is leeggekocht.
Nu is er 7 keer op rij verloren. De schuld daarvan zou volgens mij toch echt bij de spelers en de trainer moeten liggen, niet bij Van Geel of Gudde. Kortom, de vraag van mijn kant: waarom liggen Van Geel en Gudde zo onder vuur?
Gudde had natuurlijk sowieso al weinig krediet meer naar het fiasco met het stadionquote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon even uit interesse: waarom behoren Gudde en Van Geel tot de mensen die door Feyenoord-supporters onder vuur worden genomen?
De selectie die onder verantwoordelijkheid van Van Geel is opgezet, stond na 16 wedstrijden op 36 punten en deed mee om de titel. In de winterstop zijn er nauwelijks mutaties geweest; het is niet alsof Feyenoord is leeggekocht.
Nu is er 7 keer op rij verloren. De schuld daarvan zou volgens mij toch echt bij de spelers en de trainer moeten liggen, niet bij Van Geel of Gudde. Kortom, de vraag van mijn kant: waarom liggen Van Geel en Gudde zo onder vuur?
Er wordt van bovenaf een situatie gecreëerd waarin het onmogelijk is om consequent te presteren. Daarom worden we voorlopig ook geen kampioen meer. Met een nieuwe directie hebben de meesten hier het idee dat dat gaat veranderen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Dit. Gudde had 1 hoofd-taak: dat stadion regelen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Martin Middelmaat is ook eindverantwoordelijk voor de scouting en Gudde voor drama met het stadion.
Wat Gudde doet kunnen jij en ik ook
Ongeveer net zoveel als jij, hoezo?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Cofox draagt niet bij aan het niveau van dit topic.
Eens.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef GGMM het volgende:
Gudde krijgt dat nieuwe stadion maar niet voor elkaar, heeft de gemeente zover dat ze niets meer geloven van de club's woorden en ligt overhoop met tal van raadsleden, heeft weinig bijzonders laten zien bij onze club, ook nog steeds geen nieuw trainingscomplex en heeft de uitstraling van een muppet.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Dus je bent het eens met de stelling?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als jij, hoezo?
Poll: Cofox moet optyfenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef GGMM het volgende:
GGMM is een meester in het zout in de wonden strooien en net op of net over het randje te posten maar kan ook hele zinnige dingen zeggen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als jij, hoezo?
An sich wel jaquote:Op zondag 14 februari 2016 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je bent het eens met de stelling?
Neem je pilletjes eens in, Klaas.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:59 schreef cofox het volgende:
[..]
WEER ZO'N GIO FANBOY MET OOGKLEPPEN OP
Juist. Dat ze geen 1e staan (lees: structureel meedoen om de titel) is het bestuur te verwijten, dat ze geen 3e staan de spelers en Gio zelf.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt van bovenaf een situatie gecreëerd waarin het onmogelijk is om consequent te presteren. Daarom worden we voorlopig ook geen kampioen meer. Met een nieuwe directie hebben de meesten hier het idee dat dat gaat veranderen.
De schuld van de huidige malaise ligt imo zeker wel bij Gio (en de spelers).
Als ik Feyenoord was zou ik met de helikopter terugreizen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Het zal mij niet verbazen als de bus straks wordt opgewacht.
En het zou niet eens onterecht zijn, indien er alleen maar gepraat wordt.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Gokje, zal niet in de kuip of Ridderkerk zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Dat doen ze alleen bij kampioenschappen, oh nee dat was vliegtuigquote:Op zondag 14 februari 2016 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord was zou ik met de helikopter terugreizen.
Leuke televisie is dat altijd.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Het tegenovergestelde van toen we 2de werden met Guidetti, denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het bizarre vormen aannemen eerlijk gezegd. Bestuur lijkt compleet apathisch.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef Tortugal het volgende:
Bestuur zit op dit moment rustig aan de wijn in Zwolle
Dit idd.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En het zou niet eens onterecht zijn, indien er alleen maar gepraat wordt.
Die bus zal wel weer naar het van der valk in Ridderkerk rijden.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Met het eerste punt ben ik het niet eens. Ze komen terug vanuit een schuldpositie.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:01 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Juist. Dat ze geen 1e staan (lees: structureel meedoen om de titel) is het bestuur te verwijten, dat ze geen 3e staan de spelers en Gio zelf.
Als je protesteert moet je het ook goed doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:06 schreef KingRadler het volgende:
als Feyenoord fans maar gedragen, ze mogen gerust protesteren maar doe normaal.
Denk het niet, PSV speelt uitstekend.quote:
In ons geval, bedoelde ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk het niet, PSV speelt uitstekend.
Mooi domquote:Op zondag 14 februari 2016 17:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Shit, ik ben nog bozer op een persoon die onze Gio zo slecht behandeld dan op het hele bestuur.
1. Vorig jaar na 34 wedstrijden 4equote:Op zondag 14 februari 2016 17:12 schreef Haringkop het volgende:
20 miljoen geïnvesteerd om 2 keer buiten de top 5 te eindigen, applaus Martin!
10de plaats moeten ze blij zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1. Vorig jaar na 34 wedstrijden 4e
2. Dit seizoen is nog niet afgelopen
Al zullen ze met Gio aan het roer zeker geen top 5 worden inderdaad.
Alweer?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:13 schreef KingRadler het volgende:
[..]
10de plaats moeten ze blij zijn
quote:“Deze reeks waar we nu aan bezig zijn is één partij voor verantwoordelijk, dat zijn wij en dat ben ik. Wij moeten eruit komen en dit oplossen.” Ook sprak de Katwijker zijn vertrouwen uit in Giovanni van Bronckhorst: “We hebben een fantastische trainer die er alles aan doet om alles zo goed mogelijk voor te bereiden, maar wij als groep zijn een lachertje.”
Dan komt Kuyt die bus uit en zegt: "We zitten nu in een groepsproces."quote:
Jezus wat een dom volk.quote:
Oh ja, om vervolgens in play offs te falen..my bad..quote:Op zondag 14 februari 2016 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1. Vorig jaar na 34 wedstrijden 4e
2. Dit seizoen is nog niet afgelopen
Al zullen ze met Gio aan het roer zeker geen top 5 worden inderdaad.
Dat is helaas overal hetzelfde.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV'ers, had je wat anders verwacht?
Dit is er eentje om in te lijsten. Kan ik niet vaak genoeg tegen komenquote:Op zondag 14 februari 2016 17:15 schreef De_Pel het volgende:
#guddeweg
#exitgio
#martinrotop
#nieuweRVC
#dirkgatochvissen
#gajemeenaarhetmaasgebouw
Feyenoord moreel, sportief, financieel compleet naar de tyfus. Na dit jaar heeft je selectie, waar je 20 miljoen in investeert en 12 miljoen salaris inpompt een marktwaarde van ¤ 3,85. Europees voetbal ga je zo niet meer halen. Kortom; je weet nu eigenlijk al dat je volgend seizoen weer grijze middenmoot speelt en definitief topclub af ben.
Foutje moet kunnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Toen hij sprak hoorde je duidelijk de DT. Derhalve goed gequote.
Als dat gebeurt. Wow, wat zou ik dan blij zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)r-niet-met-dirk-kuyt
duh ! Wie er deze zomer ook TD is missie lijkt me duidelijk.
[ afbeelding ]
We waren met z'n allen ook blij toen Kuyt kwamquote:Op zondag 14 februari 2016 17:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt. Wow, wat zou ik dan blij zijn.
Eerlijk gezegd, is dat nog niet eens zo'n slecht planquote:Op zondag 14 februari 2016 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ALLEEN NOG MAAR RESERVES UIT AMSTERDAM HALEN !
Kuyt had 2 jaar geleden moeten komen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We waren met z'n allen ook blij toen Kuyt kwam
Nee want Botteghin en Vejinovic kopen is niet zonde van het geldquote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef cofox het volgende:
[..]
NIET DOEN ZONDE VAN HET GELD OPROTTEN MET DEZE NEP CLUBMENSEN![]()
![]()
Achteraf kijk je een koe in de kontquote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kuyt had 2 jaar geleden moeten komen.
Met terugwerkende kracht neem ik hem dit nu ook kwalijk.
Hadden we eerste gestaan natuurlijk niet :p
De oplossing is nabijtwitter:feyenoordpings twitterde op zondag 14-02-2016 om 17:45:45Kuyt: ''We moeten gewoon een keer een wedstrijd winnen'' https://t.co/F133G0wbHs #Feyenoord https://t.co/nV9pYmm0vG reageer retweet
We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:52 schreef Caland het volgende:
De oplossing is nabijtwitter:feyenoordpings twitterde op zondag 14-02-2016 om 17:45:45Kuyt: ''We moeten gewoon een keer een wedstrijd winnen'' https://t.co/F133G0wbHs #Feyenoord https://t.co/nV9pYmm0vG reageer retweet
Nu nog de selectie.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:06 schreef RvLaak het volgende:
Wow... D'r is ff een bezem door het topic heen gehaald
Van Beek kan er he-le-maal niks meer van. Treurig om te zien.quote:
Ik denk inderdaad niet dat de spelers hem uitlachen omdat hij weer verloren heeft als hij maandag de kleedkamer komt binnengelopen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:10 schreef Tortugal het volgende:
Ik hou van Gio als Feyenoorder maar ik vind het echt schrijnend om te zien hoe hij hiermee omgaat... Hij geeft een interview alsof we nu twee keer op rij hebben verloren waarin het net de verkeerde kant opvalt, maar we hebben gewoon zeven keer op rij verloren... Hij had het over een gelijke wedstrijd vandaag en vond dat we de afgelopen weken redelijk hebben gespeeld.. Voelt hij dan niet wat wij elke zondag voelen, elke maandag weer het hoongelach op school/werk?
Gio is alles behalve een echte Feyenoorder hij staat er gewoon op de loonlijst is dus gewoon een medewerker en het wordt tijd dat die idioot vertrekt niet zo'n pannenkoek als van Bastenquote:Op zondag 14 februari 2016 18:17 schreef PIETR het volgende:
Gio is een echte Feyenoorder, maar geen goede trainer, dat kunnen we toch wel concluderen na 7(!) nederlagen op? We hebben best aardige spelers, maar het voetbal lijkt werkelijk nergens op. Kan me één goede helft herinneren, uit tegen Heerenveen. Rest was kut.
Wat moet er nu gebeuren?
Ben jij er nou nog?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:18 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio is alles behalve een echte Feyenoorder hij staat er gewoon op de loonlijst is dus gewoon een medewerker en het wordt tijd dat die idioot vertrekt niet zo'n pannenkoek als van Basten
De spelers moeten wat minder met smatjes, dukus en kapsels bezig zijn en een enorme trap in de reet krijgen van Wim of Johan, zo de videokamer in. En daar eens naar het scherm kijken om te zien voor welke club ze nou eigenlijk werken.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:17 schreef PIETR het volgende:
Gio is een echte Feyenoorder, maar geen goede trainer, dat kunnen we toch wel concluderen na 7(!) nederlagen op rij? We hebben best aardige spelers, maar het voetbal lijkt werkelijk nergens op. Kan me één goede helft herinneren, uit tegen Heerenveen. Rest was kut.
Wat moet er nu gebeuren?
De wisselkeeper van Ajax.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Vermeer is de enige speler die voldoet aan het niveau wat Feyenoord zou moeten nastreven.
Eens. Beste transfer onder Van Geel. Al speelt bijna iedereen verder zwaar onder het niveau wat ze kunnen halen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Vermeer is de enige speler die voldoet aan het niveau wat Feyenoord zou moeten nastreven.
Inderdaad en een aantal spelers met de potentie, maar tegen de tijd dat die structureel een 7 of hoger halen spelen ze al bij een subtopper in Italië of Portugal.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Klopt, die speelt nu ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier over Feyenoord ging.
Ik denk dat van de basiself van vandaag alleen El Ahmadi en Van Beek beter kunnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eens. Beste transfer onder Van Geel. Al speelt bijna iedereen verder zwaar onder het niveau wat ze kunnen halen.
Klopt. En de op-een-na beste keeper van Nederland, dus wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:
Die potentie komt er toch nooit uit. Sowieso vind ik de spelers die van Varkenoord komen erg tegenvallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad en een aantal spelers met de potentie, maar tegen de tijd dat die structureel een 7 of hoger halen spelen ze al bij een subtopper in Italië of Portugal.
Beste jeugdopleiding.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die potentie komt er toch nooit uit. Sowieso vind ik de spelers die van Varkenoord komen erg tegenvallen.
Van Persie volgend jaar in het shirt van Excelsior. Dat zou ook helemaal nergens op slaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die denken dat van Persie ooit ook maar zou overwegen om naar dit Feyenoord terug te keren![]()
Heeft sowieso al meerdere malen verteld dat hij meer een Excelsior-hart dan een Feyenoord-hart heeft.
Ik vind nu niet dat Vermeer een mindere keeper dan die Cilessen is. Wel is het zo dat spelers slappe knieën van het lachen krijgen van dat eeuwige jankhoofd van Cilessen, vandaar dat ze tegen hem minder scoren.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt. En de op-een-na beste keeper van Nederland, dus wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Relevante opmerking wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die denken dat van Persie ooit ook maar zou overwegen om naar dit Feyenoord terug te keren![]()
Heeft sowieso al meerdere malen verteld dat hij meer een Excelsior-hart dan een Feyenoord-hart heeft.
Potverdomme Maarten wat een rukelftal hebben jullie zeg, niet normaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Persie volgend jaar in het shirt van Excelsior. Dat zou ook helemaal nergens op slaan.
Klopt, daarom zeg ik dat ook nergens.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Persie volgend jaar in het shirt van Excelsior. Dat zou ook helemaal nergens op slaan.
Pietr is een beetje boos.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je terugscrollt ging het over van Persie.
Vertel mij watquote:Op zondag 14 februari 2016 18:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Potverdomme Maarten wat een rukelftal hebben jullie zeg, niet normaal.
Tja, voor wie wil je hem vervangen? Nelom is verschrikkelijk slecht, wat evenzeer geldt voor V/D Heijden. Krijg je er nog bij dat Van Beek een verschrikkelijk seizoen draait, Karsdorp verdedigend gewoon matig is en de misère is compleet.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom speelt Botteghin nog? Die ging weer paar keer opzichtig de fout in. Geen betere vervanger?
Het verbaast mij ook dat Feyenoord op z'n sterkst 2 keer zo slecht is als Zwolle B.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog medelijden zitten krijgen ook, schrikbarend.
De kansen waren anders gelijkwaardig hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:35 schreef Buitendam het volgende:
Pijnlijk genoeg is het ook gewoon volledig terecht. Kan echt niet.
Het kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:34 schreef Typisch het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien.
Het was weer genot als ik het allemaal zo lees.
Het is verdedigend dus kut.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja, voor wie wil je hem vervangen? Nelom is verschrikkelijk slecht, wat evenzeer geldt voor V/D Heijden. Krijg je er nog bij dat Van Beek een verschrikkelijk seizoen draait, Karsdorp verdedigend gewoon matig is en de misère is compleet.
Het is echt lachwekkend voor een deel inderdaad, dacht dat PEC niet zou winnen maar als je back niet eens het meest vliegende/dravende paard van de competitie kan stoppen is het echt dramatisch gesteld.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook dat Feyenoord op z'n sterkst 2 keer zo slecht is als Zwolle B.
Wat een pech.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen.
Die man zou echt vandaag nog met pek en veren Rotterdam moeten worden uitgejaagd. Wat brengt hij Feyenoord een hoop ellende.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:38 schreef PIETR het volgende:
Vlaar hadden we echt goed kunnen gebruiken. Wat een inschattingsfout van Van Geel
Het slaat helemaal nergens op inderdaad. Hoewel ik Veldwijk niet zo slecht vind als jij.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is echt lachwekkend voor een deel inderdaad, dacht dat PEC niet zou winnen maar als je back niet eens het meest vliegende/dravende paard van de competitie kan stoppen is het echt dramatisch gesteld.
Van Persie heb je niks aan uitgerangeerde tweederangs speler zelfde teleurstelling als Kuyt en Gioquote:Op zondag 14 februari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Doelde met het paard op Menig. Veldwijk heeft vandaag wel bewezen dat hij een degelijke spits kan zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op inderdaad. Hoewel ik Veldwijk niet zo slecht vind als jij.
Is dat hetzelfde kwartje waar van Geel deze zomer een spits mee wil kopen?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Verkopen doet hij prima, maar zijn aankopen vallen echt zwaar tegen. En dan ook nog die kwesties Ziyech en Guidetti, die beide hier hadden kunnen spelen ..quote:Op zondag 14 februari 2016 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die man zou echt vandaag nog met pek en veren Rotterdam moeten worden uitgejaagd. Wat brengt hij Feyenoord een hoop ellende.
Het zou vreemder zijn wanneer ze elkaar complimentjes zouden geven, toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:44 schreef Caland het volgende:
Lars Veldwijk van PEC Zwolle hoorde de Feyenoorders met elkaar ruziën op het veld. #pecfey http://www.metronieuws.nl(...)rders-op-veld-ruzien
Vermeer was alleen maar aan het bekken.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:44 schreef Caland het volgende:
Lars Veldwijk van PEC Zwolle hoorde de Feyenoorders met elkaar ruziën op het veld. #pecfey http://www.metronieuws.nl(...)rders-op-veld-ruzien
Ah oké, heb niet op Menig gelet.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Doelde met het paard op Menig. Veldwijk heeft vandaag wel bewezen dat hij een degelijke spits kan zijn.
In de 20e minuut ruzie maken om een corner is dan weer een ander verhaal. De verhalen dat het onderling wel vaker dan eens tot een opstootje komt zijn ook niet van gisteren natuurlijk. Kwalijke zaak waar een trainer toch verantwoordelijk voor is.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou vreemder zijn wanneer ze elkaar complimentjes zouden geven, toch?
Logisch dat spelers gaan lopen kankeren wanneer er geen vastigheden in het team zijn. Competitie loopt alweer op zn einde en de trainer is nog steeds zoekende. Dat kan toch eigenlijk niet?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
In de 20e minuut ruzie maken om een corner is dan weer een ander verhaal. De verhalen dat het onderling wel vaker dan eens tot een opstootje komt zijn ook niet van gisteren natuurlijk. Kwalijke zaak waar een trainer toch verantwoordelijk voor is.
Het kwartje wel maar de wedstrijd zelf was kansloos.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je meent hetquote:Op zondag 14 februari 2016 18:52 schreef cofox het volgende:
Ik ben nu echt klaar met het bestuur Gio lult maar wat uit zijn nek bij radio IJmond wat een balhaar zeg !
quote:Op zondag 14 februari 2016 18:56 schreef cofox het volgende:
Net aangifte gedaan bij de politie tegen het bestuur wegens oplichting
Was Vermeer er ook om aangifte te doen tegen Botteghin?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:56 schreef cofox het volgende:
Net aangifte gedaan bij de politie tegen het bestuur wegens oplichting
quote:Op zondag 14 februari 2016 18:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Was Vermeer er ook om aangifte te doen tegen Botteghin?
Botteghin heeft wellicht dit seizoen voor een heel klein beetje gered.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Was Vermeer er ook om aangifte te doen tegen Botteghin?
Politie is net bij mij aan de deur geweest mag niet in een straal van 1500 meter van de Kuip komen net ff extra waarschuwing gekregen van die nsb'ersquote:Op zondag 14 februari 2016 18:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat jij nog niet bij het maasgebouw staat.
Dit meen je nietquote:Op zondag 14 februari 2016 19:01 schreef cofox het volgende:
[..]
Politie is net bij mij aan de deur geweest mag niet in een straal van 1500 meter van de Kuip komen net ff extra waarschuwing gekregen van die nsb'ers
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:01 schreef cofox het volgende:
[..]
Politie is net bij mij aan de deur geweest mag niet in een straal van 1500 meter van de Kuip komen net ff extra waarschuwing gekregen van die nsb'ers
Hoeveel Colombiaanse vifit heb je naar binnen gewerkt?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:01 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio wordt olifantenverzorger in Blijdorp lekker drollen scheppen de hele dag is die flapdrol goed inquote:Op zondag 14 februari 2016 19:01 schreef Happel het volgende:
Giovanni mag ook wel een andere hobby gaan zoeken...
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio wordt olifantenverzorger in Blijdorp lekker drollen scheppen de hele dag is die flapdrol goed in
Domboquote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio wordt olifantenverzorger in Blijdorp lekker drollen scheppen de hele dag is die flapdrol goed in
Roda thuis is een eitje.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:05 schreef Montelly het volgende:
Iedereen al gekalmeerd?? hop naar de volgende nederlaag, het is de kunst! om nu samen te blijven!
Ik ben niet de enige nog aantal andere Feyenoord collega's hebben net een huisbezoek gehad van de gestappoquote:
Ajax verloor al twee keer 4 keer op rij. Niet dat dat zo erg is als zeven maar ik wilde 't even corrigeren.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:08 schreef Montelly het volgende:
Langste serie nederlagen AJAX.
Begindatum
1999-03-21
Einddatum
1999-04-18
Aantal wedstrijden
3
NIet volgens stattsquote:Op zondag 14 februari 2016 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax verloor al twee keer 4 keer op rij. Niet dat dat zo erg is als zeven maar ik wilde 't even corrigeren.
Zes keer op rij in '57/58.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:09 schreef Montelly het volgende:
Langste serie nederlagen PSV
Begindatum
2014-03-29
Einddatum
2014-04-13
Aantal wedstrijden
3
Die vrije trap in de kruising in 2013, of dat gekrulde schot in de kruising vlak voor het WK 2010?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:08 schreef Raptor1985 het volgende:
Wel een geweldige actie van van Beek trouwens. Deed me een beetje denken aan Robben tegen Hongarije.
Kijk jij toevallig met je neus?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
NIet volgens statts
http://www.eredivisiestats.nl/clubs.php?club=ajax
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die vrije trap in de kruising in 2013, of dat gekrulde schot in de kruising vlak voor het WK 2010?
Ja dat was een hele handige actie inderdaad.quote:
Dit, van Bronckhorst is voor mij een redelijke jeugdheld, maar dit kan gewoon niet meer. 8 wedstrijden 1 punt, totale chaos..quote:Op zondag 14 februari 2016 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het totaal schaamteloos om als trainer van Feyenoord na 7 verliespartijen op rij niet zelf op te stappen maar te blijven volharden in leeg gebrabbel voor de camera's.. aardige vent maar ben hem helemaal zat (en dat zooitje spelers van hem ook)
'Wij?' Ik voel me niet aangesprokenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zijn jullie toch ook walgelijk slecht. Dit doet gewoon pijn aan ieders ogen, dit wanbeleid zou verboden moeten worden.
Nee man, deze:quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik kwam net HMF,Ritmo,Dirk, JorienvandenHerik, Klaasweetalles & Cofox tegen bij het maasgebouw.
Nou... DAN WEET JE HET WEL!11!1
#BESTUURTEGENDEMUUR
Ik vind het ook een beetje twijfelachtig of dat wel bij de functieomschrijving hoort van een speler.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Elia en Kuyt hebben wat supporters te woord gestaan lees ik.
Fijn dat Dirk toch even zich laat zien, na de wedstrijd ging meneer direct naar binnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet hij dan doen. Een strafrondje lopen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Fijn dat Dirk toch even zich laat zien, na de wedstrijd ging meneer direct naar binnen.![]()
Opdrukken om zijn topsportklimaat aan te tonen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen. Een strafrondje lopen.
Naar het uitvak lopen en klappen naar de boze fans.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen. Een strafrondje lopen.
Moet ie dan doen? Effe lekker lachen met een speler van de tegenstander die hij toevallig kent?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Fijn dat Dirk toch even zich laat zien, na de wedstrijd ging meneer direct naar binnen.![]()
Ja, dat had echt erg veel verschil gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Naar het uitvak lopen en klappen naar de boze fans.
Had hem goed gedaan, had een goed interview opgeleverd gok ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat had echt erg veel verschil gemaakt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee man, deze:
http://gfycat.com/PortlyUnconsciousGoldenretriever
Hé jij ook hier?!quote:Op zondag 14 februari 2016 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opdrukken om zijn topsportklimaat aan te tonen.
Wat voor vragen zouden daar nou gesteld worden door die supporters?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Welke spelers zullen er vanavond weer thuis bezocht worden door die o zo trouwe fans?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die maakt sowieso het seizoen af.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stoppen lijkt me voor iedereen het beste. Dit wordt nog grappiger dan MVB
Hele club anders maar opdoeken.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stoppen lijkt me voor iedereen het beste. Dit wordt nog grappiger dan MVB
Ik denk dat er iets meer gebruikt wordt gemaakt van scheldwoorden. Iets meer maar hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor vragen zouden daar nou gesteld worden door die supporters?
"Dirk, waarom spelen jullie als een krant?"
Ga een opblaaspop aan een touw laten zakken idioot.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:20 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Welke spelers zullen er vanavond weer thuis bezocht worden door die o zo trouwe fans?
Ja, de Rotterdamse tong zal ongetwijfeld rollen, maar je snapt de strekking van mijn vraag toch wel?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets meer gebruikt wordt gemaakt van scheldwoorden. Iets meer maar hoor.
Hahahaquote:Op zondag 14 februari 2016 19:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ga een opblaaspop aan een touw laten zakken idioot.
Dat waren fabeltjes van Gudde dat er mensen bij Marco in de woning hebben gestaan.
Niet zo boos. Neem een snickers.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ga een opblaaspop aan een touw laten zakken idioot.
Dat waren fabeltjes van Gudde dat er mensen bij Marco in de woning hebben gestaan.
Gewoon de standaard rotzooi. 'Waarom werken jullie niet voor jullie geld?' zal ongetwijfeld voorbijkomen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, de Rotterdamse tong zal ongetwijfeld rollen, maar je snapt de strekking van mijn vraag toch wel?
Oh ja, 3k schulden alles. Wijf kwijt.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gewoon de standaard rotzooi. 'Waarom werken jullie niet voor jullie geld?' zal ongetwijfeld voorbijkomen.
Ontopic aubquote:Op zondag 14 februari 2016 19:24 schreef cofox het volgende:
Wie gaat er volgende maand naar het UB40 concert in AHOY
Als ie nou samen met Gudde en van Geel vertrekt klopt het ook nog.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:25 schreef cofox het volgende:
Ik wacht tot Lee Towers you never walk alone gaat zingen bij het afscheid van onze groe held Gio![]()
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gewoon de standaard rotzooi. 'Waarom werken jullie niet voor jullie geld?' zal ongetwijfeld voorbijkomen.
twitter:DimitriKoopman twitterde op zondag 14-02-2016 om 19:22:18Elia over zinnen als 'werken voor je geld': "Het gaat mij niet meer om het geld. Het gaat mij om passie en eer." #Feyenoord reageer retweet
twitter:MijlpaalMin twitterde op zondag 14-02-2016 om 17:08:09De titelrace in de Eredivisie in beeld. Met Feyenoord in de linkerbaan #pecfey https://t.co/thwJxmZ9lK reageer retweet
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:27 schreef Montelly het volgende:
twitter:MijlpaalMin twitterde op zondag 14-02-2016 om 17:08:09De titelrace in de Eredivisie in beeld. Met Feyenoord in de linkerbaan #pecfey https://t.co/thwJxmZ9lK reageer retweet
twitter:Fatimademelo twitterde op zondag 14-02-2016 om 16:32:15'Werkenbijdefensie' van @feyenoord....je moet t maar kunnen. reageer retweet
Dat zijn ferme uitspraken.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:32 schreef Pleun2011 het volgende:
De eerste speler, staflid of bestuursmalloot bij Feyenoord die volgend seizoen begint over een kampioenschap mag van mij struikelen over een deurmat
Maar wel halve finale beker, een echte hoofdprijs.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:34 schreef H.FR het volgende:
Ach, niet getreurd, nog een ruime voorsprong van 4 punten op plek 10.
2 thuiswedstrijdjes winnen en je staat gewoon in de groepsfase EL.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar wel halve finale beker, een echte hoofdprijs.
Wat komt er precies voor moois aan?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:29 schreef satecl het volgende:
Het liefst ook een trainer die de jeugd weer een kans geeft, want er komt genoeg moois aan.
#exitGio
Ook zo genoten van Van Beek, Nieuwkoop en Vilhena vandaag?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:29 schreef satecl het volgende:
Dit kan gewoon niet meer langer. Trainers kunnen een valse start of reeks hebben, beginnende trainers zeker. Maar dit slaat werkelijk helemaal nergens op. 7 wedstrijden op rij verliezen. 7 wedstrijden!!
Natuurlijk, we hebben niet de beste selectie van Nederland. Maar in potentie hebben we een prima team voor het behalen van de 3e plek. Dat het zo slecht gaat is gewoon te verwijten aan Gio. Er moet blijkbaar net als Koeman weer een ervaren man voor de groep staan. Het liefst ook een trainer die de jeugd weer een kans geeft, want er komt genoeg moois aan.
#exitGio
quote:RECTIFICATIE inzake bedreigingen Vermeer
Afgelopen zaterdag publiceerden wij een foto van de man die bij de dartswedstrijd in Engeland poseerde met het bordje met daarop de tekst ‘Kenneth NSB’.
Ten onrechte is hierbij gemeld dat het zou gaan om Marco Beumer uit Hoofddorp. Die woonplaats is onjuist. Eveneens onjuist is de verwijzing naar een Facebookpagina van een Marco Beumer die werkzaam is bij PostNL. De man op de foto heet wel Marco Beumer, maar werkt niet bij PostNL en woont niet in Hoofddorp. Onze excuses voor de verwarring.
Ja maar je kan Feyenoord niet vergelijken met de topclubs in Nederland.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Respect hoe rustig jullie hier mee omgaan.
Als dit bij Ajax of PSV was gebeurd dan waren er na 5 keer al maatregelen getroffen.
Hoho. Volgende week is er een protestmars.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Als dit bij Ajax of PSV was gebeurd dan waren er na 5 keer al maatregelen getroffen.
Het is ook onbegrijpelijk hoe hier mee om wordt gegaan. Gio moet de eer aan zichzelf houden, en opstappen. Je kan niet bij een club blijven als je 7 keer achter elkaar verliest. Daarbij, als je er totaal geen kijk op hebt en met een stalen gezicht bij verschillende journalisten aangeeft dat de wedstrijd qua kansen in balans was, dan moet je ook even langs de Pearle.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Dat valt te bezien.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:41 schreef Maastoren het volgende:
Mensen die hier praten over potentie..Die potentie komt er nooit uit. Natuurlijk doet Gio het slecht maar met zo'n middelmatige selectie doen weinig trainers het heel veel beter.
Graaf jij hem even op klaas.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:42 schreef cofox het volgende:
Beste keuze als nieuwe trainer dit Feyenoord is Ernst Happel![]()
![]()
Ik denk dat na vandaag de verhuisdozen wel thuisblijven en plaats gaan maken voor cobra's en andere rotzooi.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoho. Volgende week is er een protestmars.
Dan gaan er verhuisdozen over het hek van het Maasgebouw gegooid worden.
Lekker ludiek
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor een groot deel ook gewoon media-training is.. een of andere oetlul zal die gasten ooit wel geleerd hebben dat ze voor de camera altijd positief moeten blijven en niet het negatieve benoemen, om de club en de spelersgroep niet te beschadigen. Kan me niet voorstellen dat Gio al dat gelul wat hij uitkraamt ook meent, want hij is best intelligent voor een voetballerquote:Op zondag 14 februari 2016 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarbij, als je er totaal geen kijk op hebt en met een stalen gezicht bij verschillende journalisten aangeeft dat de wedstrijd qua kansen in balans was, dan moet je ook even langs de Pearle.
Ik denk dat er de komende week door de bekende sites, denk aan de Feijenoorder/FRFC/Vak W wel veel werk gemaakt gaat worden van die protestmars. Met de 7e nederlaag op rij zal die een stuk grimmiger worden dan aanvankelijk de bedoeling was.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:44 schreef eight het volgende:
Bus door 30 boze supporters opgewacht.
Maar goed dat het slecht weer was.
Door 30 supporters maar?..dat was vroeger wel anders geweest bij een slechte reeks. Tja, toen zat ook meer passie bij supporters.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:44 schreef eight het volgende:
Ja de rest komt zijn boeren gehucht niet uitquote:Op zondag 14 februari 2016 19:44 schreef eight het volgende:
Natuurlijk is dat een deel media-training maar je mag toch ook wel enige vorm van realisme verwachtenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor een groot deel ook gewoon media-training is.. een of andere oetlul zal die gasten ooit wel geleerd hebben dat ze voor de camera altijd positief moeten blijven en niet het negatieve benoemen, om de club en de spelersgroep niet te beschadigen. Kan me niet voorstellen dat Gio al dat gelul wat hij uitkraamt ook meent, want hij is best intelligent voor een voetballer
Ach welnee. Voordat die gasten gaan lopen zijn ze al 40-45 keer op de foto gezet. Aardige belegering rond de Kuip. Abou gaat geen risico's nemen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er de komende week door de bekende sites, denk aan de Feijenoorder/FRFC/Vak W wel veel werk gemaakt gaat worden van die protestmars. Met de 7e nederlaag op rij zal die een stuk grimmiger worden dan aanvankelijk de bedoeling was.
Idd, oprotten met dat Capelle/Gouda/Vlaardingen/Schiedam/Dordrecht/Barendrecht.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:46 schreef cofox het volgende:
[..]
Ja de rest komt zijn boeren gehucht niet uit![]()
Feyenoord de club voor de echte Rotterdammers al die boeren mogen lekker wegblijven
En dan Geertruidenberg vergeten in dat rijtjequote:Op zondag 14 februari 2016 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, oprotten met dat Capelle/Gouda/Vlaardingen/Schiedam/Dordrecht/Barendrecht.
Alleen eckte eckte Rotterdammers. Maar dan wel die uit Zuid héFuck die Noordelingen en gasten uit West.
Yes Yes gewoon weer met 8000 duizend man op de tribune de echte die hards net als vroegerquote:Op zondag 14 februari 2016 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen eckte eckte Rotterdammers. Maar dan wel die uit Zuid héFuck die Noordelingen en gasten uit West.
Minachting van de eigen supporters. 90% komt uit de provincie.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:46 schreef cofox het volgende:
[..]
Ja de rest komt zijn boeren gehucht niet uit![]()
Feyenoord de club voor de echte Rotterdammers al die boeren mogen lekker wegblijven
Inderdaad. Hele Kuip vol met Marokkanen. Minder minder minder.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij geen enkele Feyenoorder zie ik realisme.. Vermeer zei deze week nog doodleuk dat we nog kampioen konden worden (geen grap). Sorry, maar dan heb je ze niet helemaal op een rijtje. Wie nooit zelfkritiek heeft zal zichzelf nooit verbeteren.. op een enkeling na mag van mij deze hele selectie en technische staf dan ook bij het oud vuil.. totaal geen topsportbeleving. Helaas is dat onmogelijk.. dus zitten we voorlopig nog wel tegen bagger aan te kijkenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een deel media-training maar je mag toch ook wel enige vorm van realisme verwachten
Gezellig toch zijn allemaal Rotterdammers tochquote:Op zondag 14 februari 2016 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Hele Kuip vol met Marokkanen. Minder minder minder.
Vlaardingen is 010 dus die tellen we bij Rotterdam (ja ik kom uit Vlaardingen)quote:Op zondag 14 februari 2016 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Nu je PEC uit verliest, en kansloos verliest, moet je realistisch zijn en beseffen dat je alles kan verliezen. Ik moet nog maar zien hoe Roda thuis er aan toe gaat. Wanneer je die verliest.... Ik wil er geeneens aan denken.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij geen enkele Feyenoorder zie ik realisme.. Vermeer zei deze week nog doodleuk dat we nog kampioen konden worden (geen grap). Sorry, maar dan heb je ze niet helemaal op een rijtje. Wie nooit zelfkritiek heeft zal zichzelf nooit verbeteren.. op een enkeling na mag van mij deze hele selectie en technische staf dan ook bij het oud vuil.. totaal geen topsportbeleving. Helaas is dat onmogelijk.. dus zitten we voorlopig nog wel tegen bagger aan te kijken
Je hebt toch niks aan ze eind jaren 80 waren ze er ook niet toen we met 10.000 in de Kuip zaten toen het ook zo slecht gingquote:Op zondag 14 februari 2016 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Minachting van de eigen supporters. 90% komt uit de provincie.
Als Roda slim genoeg is om brutaal uit de startblokken te knallen kan het heel moeilijk worden voor jullie. Als ze lekker terug gaan zakken "want het is Feyenoord-uit" denk ik dat het wel goed komt.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Nu je PEC uit verliest, en kansloos verliest, moet je realistisch zijn en beseffen dat je alles kan verliezen. Ik moet nog maar zien hoe Roda thuis er aan toe gaat. Wanneer je die verliest.... Ik wil er geeneens aan denken.
Ik denk dat die trainer ze dat ook wel gaat inpeperen. Feyenoord is immers aangeschoten wild. De hoek waar de klappen vallen. Tel daarbij op de Kuipvrees die sommige lijken te hebben, onze "uitstekende" vorm van 7 op rij verloren.... Ik wil niet teveel doem denken maar als je Pec uit Den Haag & Heerenveen thuis verliest. Waar eindigt dit dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Roda slim genoeg is om brutaal uit de startblokken te knallen kan het heel moeilijk worden voor jullie. Als ze lekker terug gaan zakken "want het is Feyenoord-uit" denk ik dat het wel goed komt.
Zal mij eerlijk gezegd een rotzorg wezen op welke plek Feyenoord eindigt, zolang we die beker maar pakken. Die wedstrijd tegen AZ gaat zo ontzettend belangrijk worden.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Nu je PEC uit verliest, en kansloos verliest, moet je realistisch zijn en beseffen dat je alles kan verliezen. Ik moet nog maar zien hoe Roda thuis er aan toe gaat. Wanneer je die verliest.... Ik wil er geeneens aan denken.
Er moet iets bijzonders gebeuren bij Feyenoord om die te winnen. AZ is echt oppermachtig dit jaar.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zal mij eerlijk gezegd een rotzorg wezen op welke plek Feyenoord eindigt, zolang we die beker maar pakken. Die wedstrijd tegen AZ gaat zo ontzettend belangrijk worden.
Volgens mij als je de stand erbij pakt van na de winterstop, staan wij uiteraard klem onderaan maar AZ bovenaan. Wat je zegt, AZ is super goed uit de startblokken gekomen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet iets bijzonders gebeuren bij Feyenoord om die te winnen. AZ is echt oppermachtig dit jaar.
Rinus Israel.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:42 schreef cofox het volgende:
Beste keuze als nieuwe trainer dit Feyenoord is Ernst Happel![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij als je de stand erbij pakt van na de winterstop, staan wij uiteraard klem onderaan maar AZ bovenaan. Wat je zegt, AZ is super goed uit de startblokken gekomen.
Die wedstrijd gaan we nooit winnen.
Bekervoetbal is altijd anders.. dus ik zie Feyenoord zomaar winnen van AZ. Toen we voor het laatst de beker wonnen stortte het in de competitie ook helemaal in na de winterstop, maar de halve finale werd vrij eenvoudig gewonnen van NAC dat toen een uitstekend seizoen had.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet iets bijzonders gebeuren bij Feyenoord om die te winnen. AZ is echt oppermachtig dit jaar.
Je kan ook weinig anders. Maar zie de feiten. Er is niks, maar dan ook helemaal niks dat rechtvaardigt te zeggen dat we ook maar een kans zullen hebben.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsja. Ik zou niet te veel druk op die halve finale leggen.
Tuurlijk wel avondpotje in de Kuip. Wat kan er mis gaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij als je de stand erbij pakt van na de winterstop, staan wij uiteraard klem onderaan maar AZ bovenaan. Wat je zegt, AZ is super goed uit de startblokken gekomen.
Die wedstrijd gaan we nooit winnen.
Als je naar de statistieken kijkt, dan denk ik dat AZ licht in het voordeel is.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsja. Ik zou niet te veel druk op die halve finale leggen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk wel avondpotje in de Kuip. Wat kan er mis gaan.
Heb wel weer eens zin in een bekerfinale. Hele dag zuipen in het centrum, lopends naar het stadion. Niks mis mee ouwe reus.
AZ thuis is slechts een formaliteitje.
Opportunistisch gelul van 'journalisten' en 'voetbalkenners'...quote:
Ja maar de bal is rond. Iedereen speelt ondermaats bij ons. Elia bijvoorbeeld, dus speelt nu op 10%. Kan zoveel beter. En dat geldt voor heel veel speler.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk jij dat die protestmars zo rustig zal blijven zondag?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Opportunistisch gelul van 'journalisten' en 'voetbalkenners'...
Als we van Sevilla kunnen winnen dan moet AZ geen probleem zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bewonder je positivisme. Maar ik moet het nog zien.
Ik heb heel hard zitten lachen om Dirk vandaag, die kan beter stoppen.quote:
Hotel is al geboektquote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bewonder je positivisme. Maar ik moet het nog zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |