Alweer?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:13 schreef KingRadler het volgende:
[..]
10de plaats moeten ze blij zijn
quote:“Deze reeks waar we nu aan bezig zijn is één partij voor verantwoordelijk, dat zijn wij en dat ben ik. Wij moeten eruit komen en dit oplossen.” Ook sprak de Katwijker zijn vertrouwen uit in Giovanni van Bronckhorst: “We hebben een fantastische trainer die er alles aan doet om alles zo goed mogelijk voor te bereiden, maar wij als groep zijn een lachertje.”
Dan komt Kuyt die bus uit en zegt: "We zitten nu in een groepsproces."quote:
Jezus wat een dom volk.quote:
Oh ja, om vervolgens in play offs te falen..my bad..quote:Op zondag 14 februari 2016 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1. Vorig jaar na 34 wedstrijden 4e
2. Dit seizoen is nog niet afgelopen
Al zullen ze met Gio aan het roer zeker geen top 5 worden inderdaad.
Dat is helaas overal hetzelfde.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV'ers, had je wat anders verwacht?
Dit is er eentje om in te lijsten. Kan ik niet vaak genoeg tegen komenquote:Op zondag 14 februari 2016 17:15 schreef De_Pel het volgende:
#guddeweg
#exitgio
#martinrotop
#nieuweRVC
#dirkgatochvissen
#gajemeenaarhetmaasgebouw
Feyenoord moreel, sportief, financieel compleet naar de tyfus. Na dit jaar heeft je selectie, waar je 20 miljoen in investeert en 12 miljoen salaris inpompt een marktwaarde van ¤ 3,85. Europees voetbal ga je zo niet meer halen. Kortom; je weet nu eigenlijk al dat je volgend seizoen weer grijze middenmoot speelt en definitief topclub af ben.
Foutje moet kunnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Toen hij sprak hoorde je duidelijk de DT. Derhalve goed gequote.
Als dat gebeurt. Wow, wat zou ik dan blij zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)r-niet-met-dirk-kuyt
duh ! Wie er deze zomer ook TD is missie lijkt me duidelijk.
[ afbeelding ]
We waren met z'n allen ook blij toen Kuyt kwamquote:Op zondag 14 februari 2016 17:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt. Wow, wat zou ik dan blij zijn.
Eerlijk gezegd, is dat nog niet eens zo'n slecht planquote:Op zondag 14 februari 2016 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ALLEEN NOG MAAR RESERVES UIT AMSTERDAM HALEN !
Kuyt had 2 jaar geleden moeten komen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We waren met z'n allen ook blij toen Kuyt kwam
Nee want Botteghin en Vejinovic kopen is niet zonde van het geldquote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef cofox het volgende:
[..]
NIET DOEN ZONDE VAN HET GELD OPROTTEN MET DEZE NEP CLUBMENSEN![]()
![]()
Achteraf kijk je een koe in de kontquote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kuyt had 2 jaar geleden moeten komen.
Met terugwerkende kracht neem ik hem dit nu ook kwalijk.
Hadden we eerste gestaan natuurlijk niet :p
De oplossing is nabijtwitter:feyenoordpings twitterde op zondag 14-02-2016 om 17:45:45Kuyt: ''We moeten gewoon een keer een wedstrijd winnen'' https://t.co/F133G0wbHs #Feyenoord https://t.co/nV9pYmm0vG reageer retweet
We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:52 schreef Caland het volgende:
De oplossing is nabijtwitter:feyenoordpings twitterde op zondag 14-02-2016 om 17:45:45Kuyt: ''We moeten gewoon een keer een wedstrijd winnen'' https://t.co/F133G0wbHs #Feyenoord https://t.co/nV9pYmm0vG reageer retweet
Nu nog de selectie.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:06 schreef RvLaak het volgende:
Wow... D'r is ff een bezem door het topic heen gehaald
Van Beek kan er he-le-maal niks meer van. Treurig om te zien.quote:
Ik denk inderdaad niet dat de spelers hem uitlachen omdat hij weer verloren heeft als hij maandag de kleedkamer komt binnengelopen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:10 schreef Tortugal het volgende:
Ik hou van Gio als Feyenoorder maar ik vind het echt schrijnend om te zien hoe hij hiermee omgaat... Hij geeft een interview alsof we nu twee keer op rij hebben verloren waarin het net de verkeerde kant opvalt, maar we hebben gewoon zeven keer op rij verloren... Hij had het over een gelijke wedstrijd vandaag en vond dat we de afgelopen weken redelijk hebben gespeeld.. Voelt hij dan niet wat wij elke zondag voelen, elke maandag weer het hoongelach op school/werk?
Gio is alles behalve een echte Feyenoorder hij staat er gewoon op de loonlijst is dus gewoon een medewerker en het wordt tijd dat die idioot vertrekt niet zo'n pannenkoek als van Bastenquote:Op zondag 14 februari 2016 18:17 schreef PIETR het volgende:
Gio is een echte Feyenoorder, maar geen goede trainer, dat kunnen we toch wel concluderen na 7(!) nederlagen op? We hebben best aardige spelers, maar het voetbal lijkt werkelijk nergens op. Kan me één goede helft herinneren, uit tegen Heerenveen. Rest was kut.
Wat moet er nu gebeuren?
Ben jij er nou nog?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:18 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio is alles behalve een echte Feyenoorder hij staat er gewoon op de loonlijst is dus gewoon een medewerker en het wordt tijd dat die idioot vertrekt niet zo'n pannenkoek als van Basten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |