De spelers moeten wat minder met smatjes, dukus en kapsels bezig zijn en een enorme trap in de reet krijgen van Wim of Johan, zo de videokamer in. En daar eens naar het scherm kijken om te zien voor welke club ze nou eigenlijk werken.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:17 schreef PIETR het volgende:
Gio is een echte Feyenoorder, maar geen goede trainer, dat kunnen we toch wel concluderen na 7(!) nederlagen op rij? We hebben best aardige spelers, maar het voetbal lijkt werkelijk nergens op. Kan me één goede helft herinneren, uit tegen Heerenveen. Rest was kut.
Wat moet er nu gebeuren?
De wisselkeeper van Ajax.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Vermeer is de enige speler die voldoet aan het niveau wat Feyenoord zou moeten nastreven.
Eens. Beste transfer onder Van Geel. Al speelt bijna iedereen verder zwaar onder het niveau wat ze kunnen halen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Vermeer is de enige speler die voldoet aan het niveau wat Feyenoord zou moeten nastreven.
Inderdaad en een aantal spelers met de potentie, maar tegen de tijd dat die structureel een 7 of hoger halen spelen ze al bij een subtopper in Italië of Portugal.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Klopt, die speelt nu ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier over Feyenoord ging.
Ik denk dat van de basiself van vandaag alleen El Ahmadi en Van Beek beter kunnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eens. Beste transfer onder Van Geel. Al speelt bijna iedereen verder zwaar onder het niveau wat ze kunnen halen.
Klopt. En de op-een-na beste keeper van Nederland, dus wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:
Die potentie komt er toch nooit uit. Sowieso vind ik de spelers die van Varkenoord komen erg tegenvallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad en een aantal spelers met de potentie, maar tegen de tijd dat die structureel een 7 of hoger halen spelen ze al bij een subtopper in Italië of Portugal.
Beste jeugdopleiding.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die potentie komt er toch nooit uit. Sowieso vind ik de spelers die van Varkenoord komen erg tegenvallen.
Van Persie volgend jaar in het shirt van Excelsior. Dat zou ook helemaal nergens op slaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die denken dat van Persie ooit ook maar zou overwegen om naar dit Feyenoord terug te keren![]()
Heeft sowieso al meerdere malen verteld dat hij meer een Excelsior-hart dan een Feyenoord-hart heeft.
Ik vind nu niet dat Vermeer een mindere keeper dan die Cilessen is. Wel is het zo dat spelers slappe knieën van het lachen krijgen van dat eeuwige jankhoofd van Cilessen, vandaar dat ze tegen hem minder scoren.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt. En de op-een-na beste keeper van Nederland, dus wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Relevante opmerking wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die denken dat van Persie ooit ook maar zou overwegen om naar dit Feyenoord terug te keren![]()
Heeft sowieso al meerdere malen verteld dat hij meer een Excelsior-hart dan een Feyenoord-hart heeft.
Potverdomme Maarten wat een rukelftal hebben jullie zeg, niet normaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Persie volgend jaar in het shirt van Excelsior. Dat zou ook helemaal nergens op slaan.
Klopt, daarom zeg ik dat ook nergens.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Persie volgend jaar in het shirt van Excelsior. Dat zou ook helemaal nergens op slaan.
Pietr is een beetje boos.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je terugscrollt ging het over van Persie.
Vertel mij watquote:Op zondag 14 februari 2016 18:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Potverdomme Maarten wat een rukelftal hebben jullie zeg, niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |