De spelers moeten wat minder met smatjes, dukus en kapsels bezig zijn en een enorme trap in de reet krijgen van Wim of Johan, zo de videokamer in. En daar eens naar het scherm kijken om te zien voor welke club ze nou eigenlijk werken.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:17 schreef PIETR het volgende:
Gio is een echte Feyenoorder, maar geen goede trainer, dat kunnen we toch wel concluderen na 7(!) nederlagen op rij? We hebben best aardige spelers, maar het voetbal lijkt werkelijk nergens op. Kan me één goede helft herinneren, uit tegen Heerenveen. Rest was kut.
Wat moet er nu gebeuren?
De wisselkeeper van Ajax.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Vermeer is de enige speler die voldoet aan het niveau wat Feyenoord zou moeten nastreven.
Eens. Beste transfer onder Van Geel. Al speelt bijna iedereen verder zwaar onder het niveau wat ze kunnen halen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Vermeer is de enige speler die voldoet aan het niveau wat Feyenoord zou moeten nastreven.
Inderdaad en een aantal spelers met de potentie, maar tegen de tijd dat die structureel een 7 of hoger halen spelen ze al bij een subtopper in Italië of Portugal.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Maastoren het volgende:
Klopt, die speelt nu ook voor Feyenoord.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier over Feyenoord ging.
Ik denk dat van de basiself van vandaag alleen El Ahmadi en Van Beek beter kunnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Eens. Beste transfer onder Van Geel. Al speelt bijna iedereen verder zwaar onder het niveau wat ze kunnen halen.
Klopt. En de op-een-na beste keeper van Nederland, dus wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:
Die potentie komt er toch nooit uit. Sowieso vind ik de spelers die van Varkenoord komen erg tegenvallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad en een aantal spelers met de potentie, maar tegen de tijd dat die structureel een 7 of hoger halen spelen ze al bij een subtopper in Italië of Portugal.
Beste jeugdopleiding.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die potentie komt er toch nooit uit. Sowieso vind ik de spelers die van Varkenoord komen erg tegenvallen.
Van Persie volgend jaar in het shirt van Excelsior. Dat zou ook helemaal nergens op slaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die denken dat van Persie ooit ook maar zou overwegen om naar dit Feyenoord terug te keren![]()
Heeft sowieso al meerdere malen verteld dat hij meer een Excelsior-hart dan een Feyenoord-hart heeft.
Ik vind nu niet dat Vermeer een mindere keeper dan die Cilessen is. Wel is het zo dat spelers slappe knieën van het lachen krijgen van dat eeuwige jankhoofd van Cilessen, vandaar dat ze tegen hem minder scoren.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt. En de op-een-na beste keeper van Nederland, dus wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Relevante opmerking wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die denken dat van Persie ooit ook maar zou overwegen om naar dit Feyenoord terug te keren![]()
Heeft sowieso al meerdere malen verteld dat hij meer een Excelsior-hart dan een Feyenoord-hart heeft.
Potverdomme Maarten wat een rukelftal hebben jullie zeg, niet normaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Persie volgend jaar in het shirt van Excelsior. Dat zou ook helemaal nergens op slaan.
Klopt, daarom zeg ik dat ook nergens.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van Persie volgend jaar in het shirt van Excelsior. Dat zou ook helemaal nergens op slaan.
Pietr is een beetje boos.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je terugscrollt ging het over van Persie.
Vertel mij watquote:Op zondag 14 februari 2016 18:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Potverdomme Maarten wat een rukelftal hebben jullie zeg, niet normaal.
Tja, voor wie wil je hem vervangen? Nelom is verschrikkelijk slecht, wat evenzeer geldt voor V/D Heijden. Krijg je er nog bij dat Van Beek een verschrikkelijk seizoen draait, Karsdorp verdedigend gewoon matig is en de misère is compleet.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom speelt Botteghin nog? Die ging weer paar keer opzichtig de fout in. Geen betere vervanger?
Het verbaast mij ook dat Feyenoord op z'n sterkst 2 keer zo slecht is als Zwolle B.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag nog medelijden zitten krijgen ook, schrikbarend.
De kansen waren anders gelijkwaardig hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:35 schreef Buitendam het volgende:
Pijnlijk genoeg is het ook gewoon volledig terecht. Kan echt niet.
Het kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:34 schreef Typisch het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien.
Het was weer genot als ik het allemaal zo lees.
Het is verdedigend dus kut.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja, voor wie wil je hem vervangen? Nelom is verschrikkelijk slecht, wat evenzeer geldt voor V/D Heijden. Krijg je er nog bij dat Van Beek een verschrikkelijk seizoen draait, Karsdorp verdedigend gewoon matig is en de misère is compleet.
Het is echt lachwekkend voor een deel inderdaad, dacht dat PEC niet zou winnen maar als je back niet eens het meest vliegende/dravende paard van de competitie kan stoppen is het echt dramatisch gesteld.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook dat Feyenoord op z'n sterkst 2 keer zo slecht is als Zwolle B.
Wat een pech.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kwartje had ook de andere kant op kunnen vallen.
Die man zou echt vandaag nog met pek en veren Rotterdam moeten worden uitgejaagd. Wat brengt hij Feyenoord een hoop ellende.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:38 schreef PIETR het volgende:
Vlaar hadden we echt goed kunnen gebruiken. Wat een inschattingsfout van Van Geel
Het slaat helemaal nergens op inderdaad. Hoewel ik Veldwijk niet zo slecht vind als jij.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is echt lachwekkend voor een deel inderdaad, dacht dat PEC niet zou winnen maar als je back niet eens het meest vliegende/dravende paard van de competitie kan stoppen is het echt dramatisch gesteld.
Van Persie heb je niks aan uitgerangeerde tweederangs speler zelfde teleurstelling als Kuyt en Gioquote:Op zondag 14 februari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Doelde met het paard op Menig. Veldwijk heeft vandaag wel bewezen dat hij een degelijke spits kan zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op inderdaad. Hoewel ik Veldwijk niet zo slecht vind als jij.
Is dat hetzelfde kwartje waar van Geel deze zomer een spits mee wil kopen?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Verkopen doet hij prima, maar zijn aankopen vallen echt zwaar tegen. En dan ook nog die kwesties Ziyech en Guidetti, die beide hier hadden kunnen spelen ..quote:Op zondag 14 februari 2016 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die man zou echt vandaag nog met pek en veren Rotterdam moeten worden uitgejaagd. Wat brengt hij Feyenoord een hoop ellende.
Het zou vreemder zijn wanneer ze elkaar complimentjes zouden geven, toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:44 schreef Caland het volgende:
Lars Veldwijk van PEC Zwolle hoorde de Feyenoorders met elkaar ruziën op het veld. #pecfey http://www.metronieuws.nl(...)rders-op-veld-ruzien
Vermeer was alleen maar aan het bekken.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:44 schreef Caland het volgende:
Lars Veldwijk van PEC Zwolle hoorde de Feyenoorders met elkaar ruziën op het veld. #pecfey http://www.metronieuws.nl(...)rders-op-veld-ruzien
Ah oké, heb niet op Menig gelet.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Doelde met het paard op Menig. Veldwijk heeft vandaag wel bewezen dat hij een degelijke spits kan zijn.
In de 20e minuut ruzie maken om een corner is dan weer een ander verhaal. De verhalen dat het onderling wel vaker dan eens tot een opstootje komt zijn ook niet van gisteren natuurlijk. Kwalijke zaak waar een trainer toch verantwoordelijk voor is.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou vreemder zijn wanneer ze elkaar complimentjes zouden geven, toch?
Logisch dat spelers gaan lopen kankeren wanneer er geen vastigheden in het team zijn. Competitie loopt alweer op zn einde en de trainer is nog steeds zoekende. Dat kan toch eigenlijk niet?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
In de 20e minuut ruzie maken om een corner is dan weer een ander verhaal. De verhalen dat het onderling wel vaker dan eens tot een opstootje komt zijn ook niet van gisteren natuurlijk. Kwalijke zaak waar een trainer toch verantwoordelijk voor is.
Het kwartje wel maar de wedstrijd zelf was kansloos.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Je meent hetquote:Op zondag 14 februari 2016 18:52 schreef cofox het volgende:
Ik ben nu echt klaar met het bestuur Gio lult maar wat uit zijn nek bij radio IJmond wat een balhaar zeg !
quote:Op zondag 14 februari 2016 18:56 schreef cofox het volgende:
Net aangifte gedaan bij de politie tegen het bestuur wegens oplichting
Was Vermeer er ook om aangifte te doen tegen Botteghin?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:56 schreef cofox het volgende:
Net aangifte gedaan bij de politie tegen het bestuur wegens oplichting
quote:Op zondag 14 februari 2016 18:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Was Vermeer er ook om aangifte te doen tegen Botteghin?
Botteghin heeft wellicht dit seizoen voor een heel klein beetje gered.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Was Vermeer er ook om aangifte te doen tegen Botteghin?
Politie is net bij mij aan de deur geweest mag niet in een straal van 1500 meter van de Kuip komen net ff extra waarschuwing gekregen van die nsb'ersquote:Op zondag 14 februari 2016 18:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat jij nog niet bij het maasgebouw staat.
Dit meen je nietquote:Op zondag 14 februari 2016 19:01 schreef cofox het volgende:
[..]
Politie is net bij mij aan de deur geweest mag niet in een straal van 1500 meter van de Kuip komen net ff extra waarschuwing gekregen van die nsb'ers
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:01 schreef cofox het volgende:
[..]
Politie is net bij mij aan de deur geweest mag niet in een straal van 1500 meter van de Kuip komen net ff extra waarschuwing gekregen van die nsb'ers
Hoeveel Colombiaanse vifit heb je naar binnen gewerkt?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:01 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio wordt olifantenverzorger in Blijdorp lekker drollen scheppen de hele dag is die flapdrol goed inquote:Op zondag 14 februari 2016 19:01 schreef Happel het volgende:
Giovanni mag ook wel een andere hobby gaan zoeken...
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio wordt olifantenverzorger in Blijdorp lekker drollen scheppen de hele dag is die flapdrol goed in
Domboquote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio wordt olifantenverzorger in Blijdorp lekker drollen scheppen de hele dag is die flapdrol goed in
Roda thuis is een eitje.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:05 schreef Montelly het volgende:
Iedereen al gekalmeerd?? hop naar de volgende nederlaag, het is de kunst! om nu samen te blijven!
Ik ben niet de enige nog aantal andere Feyenoord collega's hebben net een huisbezoek gehad van de gestappoquote:
Ajax verloor al twee keer 4 keer op rij. Niet dat dat zo erg is als zeven maar ik wilde 't even corrigeren.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:08 schreef Montelly het volgende:
Langste serie nederlagen AJAX.
Begindatum
1999-03-21
Einddatum
1999-04-18
Aantal wedstrijden
3
NIet volgens stattsquote:Op zondag 14 februari 2016 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax verloor al twee keer 4 keer op rij. Niet dat dat zo erg is als zeven maar ik wilde 't even corrigeren.
Zes keer op rij in '57/58.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:09 schreef Montelly het volgende:
Langste serie nederlagen PSV
Begindatum
2014-03-29
Einddatum
2014-04-13
Aantal wedstrijden
3
Die vrije trap in de kruising in 2013, of dat gekrulde schot in de kruising vlak voor het WK 2010?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:08 schreef Raptor1985 het volgende:
Wel een geweldige actie van van Beek trouwens. Deed me een beetje denken aan Robben tegen Hongarije.
Kijk jij toevallig met je neus?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
NIet volgens statts
http://www.eredivisiestats.nl/clubs.php?club=ajax
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die vrije trap in de kruising in 2013, of dat gekrulde schot in de kruising vlak voor het WK 2010?
Ja dat was een hele handige actie inderdaad.quote:
Dit, van Bronckhorst is voor mij een redelijke jeugdheld, maar dit kan gewoon niet meer. 8 wedstrijden 1 punt, totale chaos..quote:Op zondag 14 februari 2016 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het totaal schaamteloos om als trainer van Feyenoord na 7 verliespartijen op rij niet zelf op te stappen maar te blijven volharden in leeg gebrabbel voor de camera's.. aardige vent maar ben hem helemaal zat (en dat zooitje spelers van hem ook)
'Wij?' Ik voel me niet aangesprokenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zijn jullie toch ook walgelijk slecht. Dit doet gewoon pijn aan ieders ogen, dit wanbeleid zou verboden moeten worden.
Nee man, deze:quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik kwam net HMF,Ritmo,Dirk, JorienvandenHerik, Klaasweetalles & Cofox tegen bij het maasgebouw.
Nou... DAN WEET JE HET WEL!11!1
#BESTUURTEGENDEMUUR
Ik vind het ook een beetje twijfelachtig of dat wel bij de functieomschrijving hoort van een speler.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Elia en Kuyt hebben wat supporters te woord gestaan lees ik.
Fijn dat Dirk toch even zich laat zien, na de wedstrijd ging meneer direct naar binnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Elia en Kuyt hebben wat supporters te woord gestaan lees ik.
Wat moet hij dan doen. Een strafrondje lopen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Fijn dat Dirk toch even zich laat zien, na de wedstrijd ging meneer direct naar binnen.![]()
Opdrukken om zijn topsportklimaat aan te tonen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen. Een strafrondje lopen.
Naar het uitvak lopen en klappen naar de boze fans.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen. Een strafrondje lopen.
Moet ie dan doen? Effe lekker lachen met een speler van de tegenstander die hij toevallig kent?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Fijn dat Dirk toch even zich laat zien, na de wedstrijd ging meneer direct naar binnen.![]()
Ja, dat had echt erg veel verschil gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Naar het uitvak lopen en klappen naar de boze fans.
Had hem goed gedaan, had een goed interview opgeleverd gok ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat had echt erg veel verschil gemaakt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee man, deze:
http://gfycat.com/PortlyUnconsciousGoldenretriever
Hé jij ook hier?!quote:Op zondag 14 februari 2016 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opdrukken om zijn topsportklimaat aan te tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |