Martin Middelmaat is ook eindverantwoordelijk voor de scouting en Gudde voor drama met het stadion.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon even uit interesse: waarom behoren Gudde en Van Geel tot de mensen die door Feyenoord-supporters onder vuur worden genomen?
De selectie die onder verantwoordelijkheid van Van Geel is opgezet, stond na 16 wedstrijden op 36 punten en deed mee om de titel. In de winterstop zijn er nauwelijks mutaties geweest; het is niet alsof Feyenoord is leeggekocht.
Nu is er 7 keer op rij verloren. De schuld daarvan zou volgens mij toch echt bij de spelers en de trainer moeten liggen, niet bij Van Geel of Gudde. Kortom, de vraag van mijn kant: waarom liggen Van Geel en Gudde zo onder vuur?
Gudde had natuurlijk sowieso al weinig krediet meer naar het fiasco met het stadionquote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon even uit interesse: waarom behoren Gudde en Van Geel tot de mensen die door Feyenoord-supporters onder vuur worden genomen?
De selectie die onder verantwoordelijkheid van Van Geel is opgezet, stond na 16 wedstrijden op 36 punten en deed mee om de titel. In de winterstop zijn er nauwelijks mutaties geweest; het is niet alsof Feyenoord is leeggekocht.
Nu is er 7 keer op rij verloren. De schuld daarvan zou volgens mij toch echt bij de spelers en de trainer moeten liggen, niet bij Van Geel of Gudde. Kortom, de vraag van mijn kant: waarom liggen Van Geel en Gudde zo onder vuur?
Er wordt van bovenaf een situatie gecreëerd waarin het onmogelijk is om consequent te presteren. Daarom worden we voorlopig ook geen kampioen meer. Met een nieuwe directie hebben de meesten hier het idee dat dat gaat veranderen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Dit. Gudde had 1 hoofd-taak: dat stadion regelen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Martin Middelmaat is ook eindverantwoordelijk voor de scouting en Gudde voor drama met het stadion.
Wat Gudde doet kunnen jij en ik ook
Ongeveer net zoveel als jij, hoezo?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Cofox draagt niet bij aan het niveau van dit topic.
Eens.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef GGMM het volgende:
Gudde krijgt dat nieuwe stadion maar niet voor elkaar, heeft de gemeente zover dat ze niets meer geloven van de club's woorden en ligt overhoop met tal van raadsleden, heeft weinig bijzonders laten zien bij onze club, ook nog steeds geen nieuw trainingscomplex en heeft de uitstraling van een muppet.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Dus je bent het eens met de stelling?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als jij, hoezo?
Poll: Cofox moet optyfenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef GGMM het volgende:
GGMM is een meester in het zout in de wonden strooien en net op of net over het randje te posten maar kan ook hele zinnige dingen zeggen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als jij, hoezo?
An sich wel jaquote:Op zondag 14 februari 2016 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je bent het eens met de stelling?
Neem je pilletjes eens in, Klaas.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:59 schreef cofox het volgende:
[..]
WEER ZO'N GIO FANBOY MET OOGKLEPPEN OP
Juist. Dat ze geen 1e staan (lees: structureel meedoen om de titel) is het bestuur te verwijten, dat ze geen 3e staan de spelers en Gio zelf.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt van bovenaf een situatie gecreëerd waarin het onmogelijk is om consequent te presteren. Daarom worden we voorlopig ook geen kampioen meer. Met een nieuwe directie hebben de meesten hier het idee dat dat gaat veranderen.
De schuld van de huidige malaise ligt imo zeker wel bij Gio (en de spelers).
Als ik Feyenoord was zou ik met de helikopter terugreizen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Het zal mij niet verbazen als de bus straks wordt opgewacht.
En het zou niet eens onterecht zijn, indien er alleen maar gepraat wordt.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Het zal mij niet verbazen als de bus straks wordt opgewacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |