Wat voor vragen zouden daar nou gesteld worden door die supporters?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Elia en Kuyt hebben wat supporters te woord gestaan lees ik.
Welke spelers zullen er vanavond weer thuis bezocht worden door die o zo trouwe fans?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:16 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Elia en Kuyt hebben wat supporters te woord gestaan lees ik.
Die maakt sowieso het seizoen af.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stoppen lijkt me voor iedereen het beste. Dit wordt nog grappiger dan MVB
Hele club anders maar opdoeken.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stoppen lijkt me voor iedereen het beste. Dit wordt nog grappiger dan MVB
Ik denk dat er iets meer gebruikt wordt gemaakt van scheldwoorden. Iets meer maar hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor vragen zouden daar nou gesteld worden door die supporters?
"Dirk, waarom spelen jullie als een krant?"
Ga een opblaaspop aan een touw laten zakken idioot.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:20 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Welke spelers zullen er vanavond weer thuis bezocht worden door die o zo trouwe fans?
Ja, de Rotterdamse tong zal ongetwijfeld rollen, maar je snapt de strekking van mijn vraag toch wel?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk dat er iets meer gebruikt wordt gemaakt van scheldwoorden. Iets meer maar hoor.
Hahahaquote:Op zondag 14 februari 2016 19:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ga een opblaaspop aan een touw laten zakken idioot.
Dat waren fabeltjes van Gudde dat er mensen bij Marco in de woning hebben gestaan.
Niet zo boos. Neem een snickers.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:21 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ga een opblaaspop aan een touw laten zakken idioot.
Dat waren fabeltjes van Gudde dat er mensen bij Marco in de woning hebben gestaan.
Gewoon de standaard rotzooi. 'Waarom werken jullie niet voor jullie geld?' zal ongetwijfeld voorbijkomen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, de Rotterdamse tong zal ongetwijfeld rollen, maar je snapt de strekking van mijn vraag toch wel?
Oh ja, 3k schulden alles. Wijf kwijt.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gewoon de standaard rotzooi. 'Waarom werken jullie niet voor jullie geld?' zal ongetwijfeld voorbijkomen.
Ontopic aubquote:Op zondag 14 februari 2016 19:24 schreef cofox het volgende:
Wie gaat er volgende maand naar het UB40 concert in AHOY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |