Gokje, zal niet in de kuip of Ridderkerk zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Het zal mij niet verbazen als de bus straks wordt opgewacht.
Dat doen ze alleen bij kampioenschappen, oh nee dat was vliegtuigquote:Op zondag 14 februari 2016 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord was zou ik met de helikopter terugreizen.
Leuke televisie is dat altijd.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Het tegenovergestelde van toen we 2de werden met Guidetti, denk ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het bizarre vormen aannemen eerlijk gezegd. Bestuur lijkt compleet apathisch.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef Tortugal het volgende:
Bestuur zit op dit moment rustig aan de wijn in Zwolle
Dit idd.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En het zou niet eens onterecht zijn, indien er alleen maar gepraat wordt.
Die bus zal wel weer naar het van der valk in Ridderkerk rijden.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:00 schreef onlogisch het volgende:
Met het eerste punt ben ik het niet eens. Ze komen terug vanuit een schuldpositie.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:01 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Juist. Dat ze geen 1e staan (lees: structureel meedoen om de titel) is het bestuur te verwijten, dat ze geen 3e staan de spelers en Gio zelf.
Als je protesteert moet je het ook goed doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:06 schreef KingRadler het volgende:
als Feyenoord fans maar gedragen, ze mogen gerust protesteren maar doe normaal.
Denk het niet, PSV speelt uitstekend.quote:
In ons geval, bedoelde ik.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk het niet, PSV speelt uitstekend.
Mooi domquote:Op zondag 14 februari 2016 17:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Shit, ik ben nog bozer op een persoon die onze Gio zo slecht behandeld dan op het hele bestuur.
1. Vorig jaar na 34 wedstrijden 4equote:Op zondag 14 februari 2016 17:12 schreef Haringkop het volgende:
20 miljoen geïnvesteerd om 2 keer buiten de top 5 te eindigen, applaus Martin!
10de plaats moeten ze blij zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1. Vorig jaar na 34 wedstrijden 4e
2. Dit seizoen is nog niet afgelopen
Al zullen ze met Gio aan het roer zeker geen top 5 worden inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |