Als Roda slim genoeg is om brutaal uit de startblokken te knallen kan het heel moeilijk worden voor jullie. Als ze lekker terug gaan zakken "want het is Feyenoord-uit" denk ik dat het wel goed komt.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Nu je PEC uit verliest, en kansloos verliest, moet je realistisch zijn en beseffen dat je alles kan verliezen. Ik moet nog maar zien hoe Roda thuis er aan toe gaat. Wanneer je die verliest.... Ik wil er geeneens aan denken.
Ik denk dat die trainer ze dat ook wel gaat inpeperen. Feyenoord is immers aangeschoten wild. De hoek waar de klappen vallen. Tel daarbij op de Kuipvrees die sommige lijken te hebben, onze "uitstekende" vorm van 7 op rij verloren.... Ik wil niet teveel doem denken maar als je Pec uit Den Haag & Heerenveen thuis verliest. Waar eindigt dit dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Roda slim genoeg is om brutaal uit de startblokken te knallen kan het heel moeilijk worden voor jullie. Als ze lekker terug gaan zakken "want het is Feyenoord-uit" denk ik dat het wel goed komt.
Zal mij eerlijk gezegd een rotzorg wezen op welke plek Feyenoord eindigt, zolang we die beker maar pakken. Die wedstrijd tegen AZ gaat zo ontzettend belangrijk worden.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja. Nu je PEC uit verliest, en kansloos verliest, moet je realistisch zijn en beseffen dat je alles kan verliezen. Ik moet nog maar zien hoe Roda thuis er aan toe gaat. Wanneer je die verliest.... Ik wil er geeneens aan denken.
Er moet iets bijzonders gebeuren bij Feyenoord om die te winnen. AZ is echt oppermachtig dit jaar.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zal mij eerlijk gezegd een rotzorg wezen op welke plek Feyenoord eindigt, zolang we die beker maar pakken. Die wedstrijd tegen AZ gaat zo ontzettend belangrijk worden.
Volgens mij als je de stand erbij pakt van na de winterstop, staan wij uiteraard klem onderaan maar AZ bovenaan. Wat je zegt, AZ is super goed uit de startblokken gekomen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet iets bijzonders gebeuren bij Feyenoord om die te winnen. AZ is echt oppermachtig dit jaar.
Rinus Israel.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:42 schreef cofox het volgende:
Beste keuze als nieuwe trainer dit Feyenoord is Ernst Happel![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij als je de stand erbij pakt van na de winterstop, staan wij uiteraard klem onderaan maar AZ bovenaan. Wat je zegt, AZ is super goed uit de startblokken gekomen.
Die wedstrijd gaan we nooit winnen.
Bekervoetbal is altijd anders.. dus ik zie Feyenoord zomaar winnen van AZ. Toen we voor het laatst de beker wonnen stortte het in de competitie ook helemaal in na de winterstop, maar de halve finale werd vrij eenvoudig gewonnen van NAC dat toen een uitstekend seizoen had.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er moet iets bijzonders gebeuren bij Feyenoord om die te winnen. AZ is echt oppermachtig dit jaar.
Je kan ook weinig anders. Maar zie de feiten. Er is niks, maar dan ook helemaal niks dat rechtvaardigt te zeggen dat we ook maar een kans zullen hebben.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsja. Ik zou niet te veel druk op die halve finale leggen.
Tuurlijk wel avondpotje in de Kuip. Wat kan er mis gaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij als je de stand erbij pakt van na de winterstop, staan wij uiteraard klem onderaan maar AZ bovenaan. Wat je zegt, AZ is super goed uit de startblokken gekomen.
Die wedstrijd gaan we nooit winnen.
Als je naar de statistieken kijkt, dan denk ik dat AZ licht in het voordeel is.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsja. Ik zou niet te veel druk op die halve finale leggen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk wel avondpotje in de Kuip. Wat kan er mis gaan.
Heb wel weer eens zin in een bekerfinale. Hele dag zuipen in het centrum, lopends naar het stadion. Niks mis mee ouwe reus.
AZ thuis is slechts een formaliteitje.
Opportunistisch gelul van 'journalisten' en 'voetbalkenners'...quote:
Ja maar de bal is rond. Iedereen speelt ondermaats bij ons. Elia bijvoorbeeld, dus speelt nu op 10%. Kan zoveel beter. En dat geldt voor heel veel speler.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk jij dat die protestmars zo rustig zal blijven zondag?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Opportunistisch gelul van 'journalisten' en 'voetbalkenners'...
Als we van Sevilla kunnen winnen dan moet AZ geen probleem zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bewonder je positivisme. Maar ik moet het nog zien.
Ik heb heel hard zitten lachen om Dirk vandaag, die kan beter stoppen.quote:
Hotel is al geboektquote:Op zondag 14 februari 2016 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik bewonder je positivisme. Maar ik moet het nog zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |