SPOILER: Vocking worstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 16:41:07 ]
Autisme speelt dan opquote:Op zondag 14 februari 2016 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook van de mooiere getallen met aantallen.
Spreek het zeer slecht. Versta het wel goed. In Syrië alles in het engels gedaan. Ging ook naar een engelse school.quote:
Doen als je de kans krijgtquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik probeer alles (srs) en heb nog nooit nee gezegd als ik iets aangeboden kreeg, dus ja. Maar op die foto ziet het er niet heel smakelijk uit.
Gaaf.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Spreek het zeer slecht. Versta het wel goed. In Syrië alles in het engels gedaan. Ging ook naar een engelse school.
Wat gebruik je mijn emocomboquote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vocking worstik neem er wel één mee naar Groningen
Ja doei he ik spring dan voor een trein, we hoeven geen utreggse worstjes hier.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vocking worstik neem er wel één mee naar Groningen
Je hond neukenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt op de worst die wij onze hond geven.
dit .al die vieze worsten net als die bloedworsten. Niet mijn dingquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij gobbel jij op allerlei soorten kloten als het niet haram was.
quote:
Toen de huiseigenaar de volgende dag langsliep bij het gezin, merkte hij de afwezigheid van het jongetje op en verwittigde de politie.quote:
madeliefffje wil je m'n worst proberen?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit .al die vieze worsten net als die bloedworsten. Niet mijn ding
ze zegt toch net dat ze niet van vieze bloedworsten hoduquote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
madeliefffje wil je m'n worst proberen?
Het zal niet de enige reden zijn waarom hij dacht dat er iets aan de hand was.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Toen de huiseigenaar de volgende dag langsliep bij het gezin, merkte hij de afwezigheid van het jongetje op en verwittigde de politie.
Dit is toch raar? "Hey, X is er niet, verdacht, ik ga de politie bellen". Wie denkt er nou zo?
ik was mijn bloedworst elke dag grondigquote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ze zegt toch net dat ze niet van vieze bloedworsten hodu
Wij denken toch ook zo? Als er een user te lang niet is worden er topics geopend van heb ik jou daar.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het zal niet de enige reden zijn waarom hij dacht dat er iets aan de hand was.
Oberkullie een pb gestuurdquote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
madeliefffje wil je m'n worst proberen?
Je hebt er natuurlijk een lekker fernandesje bij gedronkenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doen als je de kans krijgt. Sappig as fuck, ken ook niet echt iets waar het mee te vergelijken valt
.
Die sambal er bij kan wel fucking heet zijn though.
[ afbeelding ]
Niet mijn pic, maar hoort er wel bij dan jaquote:Op zondag 14 februari 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt er natuurlijk een lekker fernandesje bij gedronken
fernandesquote:Op zondag 14 februari 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt er natuurlijk een lekker fernandesje bij gedronken
wat je kringspier krijgt een apart feestje?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké je blijft maar weg van m'n kringverjaardag.
joh dat zie ik toch ook welquote:Op zondag 14 februari 2016 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet mijn pic, maar hoort er wel bij dan ja. Je brandende bek blussen met Fernandes, pijnlijk as fuck
.
Lijkt de FIFA welquote:Op zondag 14 februari 2016 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
M'n data is corruptik kan niets meer
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb ook niet het idee dat ik wat mis
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat je niet weet kun je ook niet missenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Siroop met prik zegmaar.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheid welquote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat je niet weet kun je ook niet missen
Worstquote:Op zondag 14 februari 2016 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit .al die vieze worsten net als die bloedworsten. Niet mijn ding
Idd, vind wel beetje een raar verhaal maarjaquote:Op zondag 14 februari 2016 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Toen de huiseigenaar de volgende dag langsliep bij het gezin, merkte hij de afwezigheid van het jongetje op en verwittigde de politie.
Dit is toch raar? "Hey, X is er niet, verdacht, ik ga de politie bellen". Wie denkt er nou zo?
Probeer 'm dan, eikel.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehadWeenie, sprak me niet aan dat groene. zou je niet zeggen he
Ik snap de hint, ik zal even kijkenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wow ik heb een tegeltje in mijn fobo.
ik ben niet zo vd cake. Ik heb net taart gemaakt. Hij moet nu ffe rusten...straks afmaken. Choco taart met karamel en zeezoutquote:Op zondag 14 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Worstwanneer ga je cake maken?
[..]
Idd, vind wel beetje een raar verhaal maarja
Ik ben juist meer van de cakejesquote:Op zondag 14 februari 2016 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben niet zo vd cake. Ik heb net taart gemaakt. Hij moet nu ffe rusten...straks afmaken. Choco taart met karamel en zeezout
Rozen zijn roodquote:Op zondag 14 februari 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow wat een haat man op zo'n dag als dit
hahaha <33quote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Violen zijn blauw
Die Fernandes groen
Probeer 'm gauw
Lijkt mij viesquote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Violen zijn blauw
Die Fernandes groen
Probeer 'm gauw
Nooit van gehoord, maar als het van niveau Scream-films is dan is het kutquote:Op zondag 14 februari 2016 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Vanavond scream queens op fox. Leuk filmpje or nah?
Netjes. Hopelijk verliezen ze nog ergens puntenquote:Op zondag 14 februari 2016 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
yess, assist van jetro. alweer een kopbal. Luukinho air force
Mehh, denk het niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Netjes. Hopelijk verliezen ze nog ergens punten
Ik kan wel een knuffel gebruikenquote:
Heb toch niet gezegd dat het van PSV wasquote:Op zondag 14 februari 2016 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tr voor valse tussenstanden posten
feestjuhquote:
Wie?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die met je mee wil
Tsunacon is vandaag in Rotterdam.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:16 schreef McGrath het volgende:
Allemaal cosplayers in de tram, gewoon mannen met een vrouwenoutfit. Carnaval was toch al voorbij?
is goedquote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben juist meer van de cakejespics als het klaar is !
Ik vind het zo geweldig dat zwolle heeft gewonnenquote:Op zondag 14 februari 2016 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even Feyenoord-topic bezoeken
Zal vast puur genot zijn
Post je 'm ook hier of maak je ons blij met een dode mus nu?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:19 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mijn video even bewerken. Kwam mensen tegen wie op de foto wilden
broek enkels allesquote:Op zondag 14 februari 2016 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even Feyenoord-topic bezoeken
Zal vast puur genot zijn
Ik post 'm hier niet maar wil 'm best via DM sturen hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post je 'm ook hier of maak je ons blij met een dode mus nu?
ik wilde mijn mooiste taart laten zien, heb ik nu net die foto niet meer op mijn pc, zelfs niet op mijn fb.. wle op mijn oude foon bij mijn ouders, ik laat die pic wel ander keertje zien danquote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben juist meer van de cakejespics als het klaar is !
Je bent zelf een mooie taartquote:Op zondag 14 februari 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wilde mijn mooiste taart laten zien, heb ik nu net die foto niet meer op mijn pc, zelfs niet op mijn fb.. wle op mijn oude foon bij mijn ouders, ik laat die pic wel ander keertje zien dan
Graagquote:Op zondag 14 februari 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik post 'm hier niet maar wil 'm best via DM sturen hoor.
Oke, ik wacht.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:GIO NEEM DIE MAPANGPANG OLIFANT VAN JE MEE
quote:Gio mag zijn plekje op de bank ruilen voor een plekje op het ere-terras
quote:als Feyenoord fans maar gedragen, ze mogen gerust protesteren maar doe normaal.
quote:20 miljoen geïnvesteerd om 2 keer buiten de top 5 te eindigen, applaus Martin!
quote:#guddeweg
#exitgio
#martinrotop
#nieuweRVC
#dirkgatochvissen
#gajemeenaarhetmaasgebouw
stuur mij xquote:Op zondag 14 februari 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zien ik em zo verschijnen in mn dm. Thanksquote:Op zondag 14 februari 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ik stem voor een Fexit
[..]
[..]
[..]
kanquote:Op zondag 14 februari 2016 17:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is het gebruikelijk dat mannen zich dan als vrouwen gaan kleden?
Idd. Zou echt balen als ajax supporter.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is echt ziek goed, ruil met alle liefde Overmars om met hem
hoi remqoquote:Op zondag 14 februari 2016 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
stop met die TR's, ik blijf niet afvinken
Alsof jij daar capabel genoeg voor bentquote:Op zondag 14 februari 2016 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
stop met die TR's, ik blijf niet afvinken
HA GAYquote:Op zondag 14 februari 2016 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
ronald de boer kijkt graag naar arias
stuur noumaarquote:Op zondag 14 februari 2016 17:41 schreef xcachet het volgende:
Jullie gaan mij vies hard haten om die video
mmg en ik gaan way back beetje roddelen over jullie enzo en bij stimo wacht ik op reactie van mn dickpicquote:
Oh d8 dat je bij mmg vertelde hoe de rest hier sukkels zijn en bij stimo dat je blij bent dat ze hier post ondat de rest niks isquote:Op zondag 14 februari 2016 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mmg en ik gaan way back beetje roddelen over jullie enzo en bij stimo wacht ik op reactie van mn dickpic
dusssss
Ja en ik vroeg ook nog d'r nummer en geile picquote:Op zondag 14 februari 2016 17:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh d8 dat je bij mmg vertelde hoe de rest hier sukkels zijn en bij stimo dat je blij bent dat ze hier post ondat de rest niks is
Weet niet wrm ik dat d8..haha
Mijn portemonnee is het niet met je eensquote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Feyenoord is nog slechter dan Eend is in beleggen
aaawwwwwhquote:Op zondag 14 februari 2016 17:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nu het toch valentijnsdag is wil ik even zeggen dat ik verliefd op je ben.
Ik voel me vereerd.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2016 17:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Story of my lifequote:Op zondag 14 februari 2016 17:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet op jou, jij verdient mijn liefde niet.
Thanks a mattiequote:Op zondag 14 februari 2016 17:54 schreef HPLC het volgende:
Eend, pareltje hoor, speciaal voor jou een fipo gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 17:56 schreef xcachet het volgende:
Hier een sneak previewPuntige knieenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een sneak previewHOU ARMLENGTE AFSTAND MET HEMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een sneak previewis dat zo'n man die je zijn balkon wou laten zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een sneak previewDit belooft veel spannendsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een sneak previewKnappe vent, wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een sneak previewmooie huid, Mascha's advies: stop met het eten van cheese pizzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen bewakers meer vertrouwenquote:Op zondag 14 februari 2016 17:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig verkleed als bewaker
"ALLE ALLOCHTONEN GEGEN DIE MAUERRR"quote:Op zondag 14 februari 2016 17:41 schreef xcachet het volgende:
Jullie gaan mij vies hard haten om die video
Mooi weer.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"ALLE ALLOCHTONEN GEGEN DIE MAUERRR"
gvd mn green juice bijna uitgespuugdquote:Op zondag 14 februari 2016 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom zou je een metro willen bewaken
wie steelt nou zo'n ding
Dikzakquote:Op zondag 14 februari 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
DM je me je filmpje cachie
Ben eten
wesh drink je gras a oulehquote:Op zondag 14 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ja duh, ik moet het even melden als ik gezond doe
Ik liep vandaag ook de trap af ipv met de lift. #gekkigheidquote:Op zondag 14 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ja duh, ik moet het even melden als ik gezond doe
Alweer? Generaal Geeltand.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Meehuilen want heb bleekstrips op mn tanden en begint pijn te doen.
wowquote:Op zondag 14 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Meehuilen want heb bleekstrips op mn tanden en begint pijn te doen.
Waarom moest je een week geleden jankenquote:Op zondag 14 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
Ik wil dan ook wat mededelen: ik heb al een week niet gejankt
quote:Op zondag 14 februari 2016 18:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, op dezelfde foto als je dijen.
Ik heb gisteravond nog even gejankt.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
Ik wil dan ook wat mededelen: ik heb al een week niet gejankt
M'n meubels stonden buiten en toen begon het te regenen. Kon ik mijn favoriete wandtapijt weggooienquote:Op zondag 14 februari 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom moest je een week geleden janken
Hoezo?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog even gejankt.
ik ook, uit m'n penisquote:Op zondag 14 februari 2016 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog even gejankt.
Aaaahhhhww bbyyyy wat zielig!quote:Op zondag 14 februari 2016 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
M'n meubels stonden buiten en toen begon het te regenen. Kon ik mijn favoriete wandtapijt weggooien
quote:Op zondag 14 februari 2016 18:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
boeie, het gaat niet om je lippen.
laat TARDIS. het maar niet horenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zit op mijn werk studio sport te kijken met een pizza, mog nooit zoveel aandacht van de mannelijke arts assistenten gehad![]()
Laat me met rust
Hahaquote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zit op mijn werk studio sport te kijken met een pizza, mog nooit zoveel aandacht van de mannelijke arts assistenten gehad![]()
Laat me met rust
ben je een beetje lekker?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Laat me met rust
Gvd ik kom NU naar je toe.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Laat me met rust
Prachtig toch, zo'n paarse lipstick afdruk bij mannen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
onzin, alleen als het heel erg afgeeft.
paars is wel prima, zeker bij jou.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prachtig toch, zo'n paarse lipstick afdruk bij mannen.
Mits mooi aangebrachtquote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind lippenstift zo godvergeten sexy. Ongelooflijk.
Lippenstift naait mijn hersens ook gewoon. Ik kan een meisje die ik eigenlijk enorm onaantrekkelijk vind echt in elke scheve positie neuken als ze goede lippenstift heeft.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mits mooi aangebrachtAnders is het echt afschuwelijk
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lippenstift naait mijn hersens ook gewoon. Ik kan een meisje die ik eigenlijk enorm onaantrekkelijk vind echt in elke scheve positie neuken als ze goede lippenstift heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lippenstift naait mijn hersens ook gewoon. Ik kan een meisje die ik eigenlijk enorm onaantrekkelijk vind echt in elke scheve positie neuken als ze goede lippenstift heeft.
Is dit mannenlogica?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
enorm onaantrekkelijk -> lippenstift -> omg 10/10
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Lipstickselfie ;££ NIETQUOTEN ;sDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had to sacrifice, never know what pain will bring.
Lipstickselfie ;££ NIETQUOTEN ;szou naar circus sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wtf is toch niet normaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
enorm onaantrekkelijk -> lippenstift -> omg 10/10
Lipstickselfie ;££ NIETQUOTEN ;sIs dit geshopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me altijd af wat die mensen in hemelsnaam bezielt, netals people of Walmart.
Een zelfbeeld dat niet overeenkomt met de realiteitquote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit geshopt?
Vraag me altijd af wat die mensen in hemelsnaam bezielt, netals people of Walmart.
Volgens mij is dit real. Ja geen idee ..quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit geshopt?
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja wtf is toch niet normaal.
Ik ga gamen houdoe.
Kijk je geen SS?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
aawwwh arme schat, die oude man barstte in tranen uit toen wolter kroes hem die auto overhandigde.
Oja, ff aanzetten. Normaal volg ik alleen PL, maar ik geloof dat Feyenoord bezig is met een recordpoging.quote:
mannen zeggen vaak dat ze het kut vinden met zoenen tochquote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind lippenstift zo godvergeten sexy. Ongelooflijk.
alle mannen walgen van make upquote:Op zondag 14 februari 2016 19:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mannen zeggen vaak dat ze het kut vinden met zoenen tochik leg trouwens zelf meer de focus op mijn ogen ipv lippen .
ja dat bedoelde ik iddquote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
onzin, alleen als het heel erg afgeeft.
whaha Hoe komt dat zo. Ik ben meer van de ogenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
de ogen van een meisje? bij een jongen lijkt het me ook beter dan dat je dat hebt met zijn lippenstift.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whaha Hoe komt dat zo. Ik ben meer van de ogen
ligt heel erg aan het soort lippenstift, die troeplippenstiften hoeven inderdaad niet maar kan een mooie lippenstift wel waarderen. yash van mac is wel een aanrader. en veel matte opzich.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mannen zeggen vaak dat ze het kut vinden met zoenen tochik leg trouwens zelf meer de focus op mijn ogen ipv lippen .
Mijn ogen zijn as black as my soul vind je me nog aantrekkelijk ;££$?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat een lelijk nude kleurtjequote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt heel erg aan het soort lippenstift, die troeplippenstiften hoeven inderdaad niet maar kan een mooie lippenstift wel waarderen. yash van mac is wel een aanrader. en veel matte opzich.
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn as black as my soul vind je me nog aantrekkelijk ;££$?
Met succes, ze gaan weer voor de 10-0quote:Op zondag 14 februari 2016 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja, ff aanzetten. Normaal volg ik alleen PL, maar ik geloof dat Feyenoord bezig is met een recordpoging.
wat bedoel je met ogen? vallen brows daar onder?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja als ik kijk naar welke vrouw ik sexy vind ook. Nohommoquote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
de ogen van een meisje? bij een jongen lijkt het me ook beter dan dat je dat hebt met zijn lippenstift.
jij kent een naam van een lippenstift?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt heel erg aan het soort lippenstift, die troeplippenstiften hoeven inderdaad niet maar kan een mooie lippenstift wel waarderen. yash van mac is wel een aanrader. en veel matte opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |