SPOILER: Vocking worstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 16:41:07 ]
Autisme speelt dan opquote:Op zondag 14 februari 2016 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook van de mooiere getallen met aantallen.
Spreek het zeer slecht. Versta het wel goed. In Syrië alles in het engels gedaan. Ging ook naar een engelse school.quote:
Doen als je de kans krijgtquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik probeer alles (srs) en heb nog nooit nee gezegd als ik iets aangeboden kreeg, dus ja. Maar op die foto ziet het er niet heel smakelijk uit.
Gaaf.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Spreek het zeer slecht. Versta het wel goed. In Syrië alles in het engels gedaan. Ging ook naar een engelse school.
Wat gebruik je mijn emocomboquote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vocking worstik neem er wel één mee naar Groningen
Ja doei he ik spring dan voor een trein, we hoeven geen utreggse worstjes hier.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vocking worstik neem er wel één mee naar Groningen
Je hond neukenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt op de worst die wij onze hond geven.
dit .al die vieze worsten net als die bloedworsten. Niet mijn dingquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij gobbel jij op allerlei soorten kloten als het niet haram was.
quote:
Toen de huiseigenaar de volgende dag langsliep bij het gezin, merkte hij de afwezigheid van het jongetje op en verwittigde de politie.quote:
madeliefffje wil je m'n worst proberen?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit .al die vieze worsten net als die bloedworsten. Niet mijn ding
ze zegt toch net dat ze niet van vieze bloedworsten hoduquote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
madeliefffje wil je m'n worst proberen?
Het zal niet de enige reden zijn waarom hij dacht dat er iets aan de hand was.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Toen de huiseigenaar de volgende dag langsliep bij het gezin, merkte hij de afwezigheid van het jongetje op en verwittigde de politie.
Dit is toch raar? "Hey, X is er niet, verdacht, ik ga de politie bellen". Wie denkt er nou zo?
ik was mijn bloedworst elke dag grondigquote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ze zegt toch net dat ze niet van vieze bloedworsten hodu
Wij denken toch ook zo? Als er een user te lang niet is worden er topics geopend van heb ik jou daar.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het zal niet de enige reden zijn waarom hij dacht dat er iets aan de hand was.
Oberkullie een pb gestuurdquote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
madeliefffje wil je m'n worst proberen?
Je hebt er natuurlijk een lekker fernandesje bij gedronkenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doen als je de kans krijgt. Sappig as fuck, ken ook niet echt iets waar het mee te vergelijken valt
.
Die sambal er bij kan wel fucking heet zijn though.
[ afbeelding ]
Niet mijn pic, maar hoort er wel bij dan jaquote:Op zondag 14 februari 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt er natuurlijk een lekker fernandesje bij gedronken
fernandesquote:Op zondag 14 februari 2016 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt er natuurlijk een lekker fernandesje bij gedronken
wat je kringspier krijgt een apart feestje?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oké je blijft maar weg van m'n kringverjaardag.
joh dat zie ik toch ook welquote:Op zondag 14 februari 2016 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet mijn pic, maar hoort er wel bij dan ja. Je brandende bek blussen met Fernandes, pijnlijk as fuck
.
Lijkt de FIFA welquote:Op zondag 14 februari 2016 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
M'n data is corruptik kan niets meer
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb ook niet het idee dat ik wat mis
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat je niet weet kun je ook niet missenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Siroop met prik zegmaar.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheid welquote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat je niet weet kun je ook niet missen
Worstquote:Op zondag 14 februari 2016 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit .al die vieze worsten net als die bloedworsten. Niet mijn ding
Idd, vind wel beetje een raar verhaal maarjaquote:Op zondag 14 februari 2016 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Toen de huiseigenaar de volgende dag langsliep bij het gezin, merkte hij de afwezigheid van het jongetje op en verwittigde de politie.
Dit is toch raar? "Hey, X is er niet, verdacht, ik ga de politie bellen". Wie denkt er nou zo?
Probeer 'm dan, eikel.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehadWeenie, sprak me niet aan dat groene. zou je niet zeggen he
Ik snap de hint, ik zal even kijkenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wow ik heb een tegeltje in mijn fobo.
ik ben niet zo vd cake. Ik heb net taart gemaakt. Hij moet nu ffe rusten...straks afmaken. Choco taart met karamel en zeezoutquote:Op zondag 14 februari 2016 16:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Worstwanneer ga je cake maken?
[..]
Idd, vind wel beetje een raar verhaal maarja
Ik ben juist meer van de cakejesquote:Op zondag 14 februari 2016 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben niet zo vd cake. Ik heb net taart gemaakt. Hij moet nu ffe rusten...straks afmaken. Choco taart met karamel en zeezout
Rozen zijn roodquote:Op zondag 14 februari 2016 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow wat een haat man op zo'n dag als dit
hahaha <33quote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Violen zijn blauw
Die Fernandes groen
Probeer 'm gauw
Lijkt mij viesquote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Violen zijn blauw
Die Fernandes groen
Probeer 'm gauw
Nooit van gehoord, maar als het van niveau Scream-films is dan is het kutquote:Op zondag 14 februari 2016 16:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Vanavond scream queens op fox. Leuk filmpje or nah?
Netjes. Hopelijk verliezen ze nog ergens puntenquote:Op zondag 14 februari 2016 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
yess, assist van jetro. alweer een kopbal. Luukinho air force
Mehh, denk het niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Netjes. Hopelijk verliezen ze nog ergens punten
Ik kan wel een knuffel gebruikenquote:
Heb toch niet gezegd dat het van PSV wasquote:Op zondag 14 februari 2016 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tr voor valse tussenstanden posten
feestjuhquote:
Wie?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die met je mee wil
Tsunacon is vandaag in Rotterdam.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:16 schreef McGrath het volgende:
Allemaal cosplayers in de tram, gewoon mannen met een vrouwenoutfit. Carnaval was toch al voorbij?
is goedquote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben juist meer van de cakejespics als het klaar is !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |