Ik probeer alles (srs) en heb nog nooit nee gezegd als ik iets aangeboden kreeg, dus ja. Maar op die foto ziet het er niet heel smakelijk uit.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je Surinaamse bloed- en vleesworst proberen? Echt goeie shit, terwijl ik al kotsneigingen krijg bij die Nederlandse bakbloedworst.
in hoeveel uur ;o?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed op weg!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed op weg!
[ afbeelding ]
Haha wtf lijkt net piemel die anaal ging die vies wasquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je Surinaamse bloed- en vleesworst proberen? Echt goeie shit, terwijl ik al kotsneigingen krijg bij die Nederlandse bakbloedworst.
Samequote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
Ik weet gelukkig nog steeds niet wat dat spel is, wil het ook niet proberen, heb al geen leven
Haha, ik ben ook van de mooiere getallen met aantallenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed op weg!
[ afbeelding ]
Toen ik ging solliciteren voor een baan in de gemeente moest ik op gesprek komen bij de aivd... ze wouden even weten wat ik 4 jaar terug in syrie heb gedaan. Ik was toen nog tiener... had gewoon een baantje en ging naar school.. was wel het alfa manetje tusse al die zandnegersquote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hebben ze contact met je opgenomen of? Zat je daar voor werk?
Was gewoon god die jou ervan weerhieldquote:Op zondag 14 februari 2016 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha nice. Gister GVD niet nacht kunnen doorhalen door Windows Update 4-uurs ding
.
[ afbeelding ]
Spreek je Arabisch?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Toen ik ging solliciteren voor een baan in de gemeente moest ik op gesprek komen bij de aivd... ze wouden even weten wat ik 4 jaar terug in syrie heb gedaan. Ik was toen nog tiener... had gewoon een baantje en ging naar school.. was wel het alfa manetje tusse al die zandnegers
In Utrechtquote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar kan je dat halen? Moet ik nog 's proberen. inb4 Utrecht.
bij hem thuis tochquote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar kan je dat halen? Moet ik nog 's proberen. inb4 Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |