Dat zag ik toen ik op vakantie in Turkije was.. in Syrië zag het er echt heel anders uit.quote:
Je maakt alleen voor jezelf een taart?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm k liever andere chips. K heb nootjes gegeten, stukjes kaas, koekje en straks taart die ik maak
Vreetschuur.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm k liever andere chips. K heb nootjes gegeten, stukjes kaas, koekje en straks taart die ik maak
wat moest jè in Syrië?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
In Syrië aten ze soms darmen gevuld met rijst en kikkererwten... en dat dan frituren. Nooit een hap van gegeten... je eet toch geen darmen
nee ik deel uit ook. Ik eet maar 1 stukje hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je maakt alleen voor jezelf een taart?
Je heb nog nooit een worst op?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
In Syrië aten ze soms darmen gevuld met rijst en kikkererwten... en dat dan frituren. Nooit een hap van gegeten... je eet toch geen darmen
niet zeuren als een pussy als je het nooit heb geprobeerdquote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Zou proberen/10.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Volgens mij heeft hij zichzelf verhangenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Hey mcgrath, je clubje staat 0-5 achter.![]()
Moet je wel even delen hier he.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef xcachet het volgende:
Ik ben een vlog aan het maken. Nu al hilarisch hahaha
Ghehe, 0-6quote:Op zondag 14 februari 2016 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zichzelf verhangen
Jazeker. Altijd mijn Nederlandse paspoort in bezit gehad. In Syrië kwam ik amper in aanmerking voor een identiteitskaart... leefde daar 3 jaar met een toeristenvisumquote:
Heel mijn gezin ging daar heen... uiteindelijk ook maar gegaanquote:
Utrechtse vocking worstquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je Surinaamse bloed- en vleesworst proberen? Echt goeie shit, terwijl ik al kotsneigingen krijg bij die Nederlandse bakbloedworst.
Ik probeer alles (srs) en heb nog nooit nee gezegd als ik iets aangeboden kreeg, dus ja. Maar op die foto ziet het er niet heel smakelijk uit.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je Surinaamse bloed- en vleesworst proberen? Echt goeie shit, terwijl ik al kotsneigingen krijg bij die Nederlandse bakbloedworst.
in hoeveel uur ;o?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed op weg!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed op weg!
[ afbeelding ]
Haha wtf lijkt net piemel die anaal ging die vies wasquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Samequote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
Ik weet gelukkig nog steeds niet wat dat spel is, wil het ook niet proberen, heb al geen leven
Haha, ik ben ook van de mooiere getallen met aantallenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed op weg!
[ afbeelding ]
Toen ik ging solliciteren voor een baan in de gemeente moest ik op gesprek komen bij de aivd... ze wouden even weten wat ik 4 jaar terug in syrie heb gedaan. Ik was toen nog tiener... had gewoon een baantje en ging naar school.. was wel het alfa manetje tusse al die zandnegersquote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hebben ze contact met je opgenomen of? Zat je daar voor werk?
Was gewoon god die jou ervan weerhieldquote:Op zondag 14 februari 2016 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha nice. Gister GVD niet nacht kunnen doorhalen door Windows Update 4-uurs ding
.
[ afbeelding ]
Spreek je Arabisch?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Toen ik ging solliciteren voor een baan in de gemeente moest ik op gesprek komen bij de aivd... ze wouden even weten wat ik 4 jaar terug in syrie heb gedaan. Ik was toen nog tiener... had gewoon een baantje en ging naar school.. was wel het alfa manetje tusse al die zandnegers
In Utrechtquote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar kan je dat halen? Moet ik nog 's proberen. inb4 Utrecht.
bij hem thuis tochquote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar kan je dat halen? Moet ik nog 's proberen. inb4 Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |