valentijnsdag is gayquote:Op zondag 14 februari 2016 03:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik weet in ieder geval dat je er niet zo weg van bent, zal zij ook wel weten.
Ze zal het wel weten denk ikquote:
ik weet nooit wat ik erger vind: mensen die helemaal hottel de bottel zijn om Valentijnsdag of mensen die er op elke mogelijk manier op lopen te zeurenquote:
dan is het niks voor mijquote:Op zondag 14 februari 2016 03:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze zal het wel weten denk ik.
Al is het zo met vrouwen dat ze dan alsnog wat verwacht. Nu hoef je natuurlijk niets te geven, maar het vervelende is dat vrouwen bijzonder bedreven zijn in demagogie, Met andere woorden, jij krijgt ongetwijfeld schuldgevoelens en daarmee spijt.
5.30 am cet alweer geweest.quote:Op zondag 14 februari 2016 04:01 schreef Remqo het volgende:
Het is dat m'n fietsie stuk ik, anders kwam ik wel liefffde brengen buuv.
Ogenblikje.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:25 schreef zeer het volgende:
wil ik godverdomme weten wat voor weer het wordt, laat die slappe belg het afweten
beter dan die dorre woestijn die je moeder d'r kut noemt joh gek bohquote:Op zondag 14 februari 2016 08:30 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slappe hap lagedrukgebiedje. Bewolkt, maar denk wel dat we het droog houden. In Rotjeknor althans. Miezeren mogelijk. miezerig weer, net als de doos van je moeder.
Toch, die skeletten hier en daar doen het 'm.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:36 schreef zeer het volgende:
[..]
beter dan die dorre woestijn die je moeder d'r kut noemt joh gek boh
je hebt een trans gezogen met een getatoeëerde lul?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch, die skeletten hier en daar doen het 'm.Spinrag ook gek op, behalve als het getatoeeerd is dan (meegemaakt).
Alles beter dan een reetgewij dacht ik. Nou nee. het kan erger.
In stijve toestand zie je de schatkaart.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:43 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt een trans gezogen met een getatoeëerde lul?welke idioot doet dat dan ook
zo rechtstreeks naar de GGD zekerquote:Op zondag 14 februari 2016 08:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In stijve toestand zie je de schatkaart.
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 08:30 schreef Kurovski het volgende:
. Bewolkt, maar denk wel dat we het droog houden. In Rotjeknor althans.
Hier regent het al onophoudelijk hele ochtend, en gaat nog wel even doorquote:Op zondag 14 februari 2016 09:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was iets te optimistisch. Het miezert een beetje.
Bah. Over het woord optimist... dat zijn zeilbootjes om kinderen te leren zeilen. Knikspant. Errug leuk en ook leerzaam.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier regent het al onophoudelijk hele ochtend, en gaat nog wel even door
Is dit een sneer?quote:Op zondag 14 februari 2016 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen Valentijnloze internetvrienden.
Zeer zekerquote:Op zondag 14 februari 2016 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zolderkamerautisten onder elkaar toch.
Ja oke welkom.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:22 schreef Tjacka het volgende:
Grtd is vermoord
Ik kom jullie lastig vallen
wat heb je gedroomdquote:Op zondag 14 februari 2016 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
wtf ik ga nooit weer iets zoets eten voor het slapengaan, dan droom ik weirdddMAAR GOEIEMORGEN
Als je droomt, vreemd of niet, betekent wel dat je goed slaapt en rust, dus dat is mooi.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
wtf ik ga nooit weer iets zoets eten voor het slapengaan, dan droom ik weirdddMAAR GOEIEMORGEN
Dat we met z'n allen op school waren en iedereen in paniek omdat je of een 4.1 of een 6.2 op statistiek had dus iedereen rende heen en weer terwijl ik rustig in kantine een broodje aan het eten ben en iedereen aanstaar van waarom doen jullie dit en DAT TERWIJL IK GROOTSTE STRESSKIP EVER BEN.quote:
Ja moet wel zeggen dat ik lekkah geslapen hebquote:Op zondag 14 februari 2016 10:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je droomt, vreemd of niet, betekent wel dat je goed slaapt en rust, dus dat is mooi.
Hey tjackquote:Op zondag 14 februari 2016 10:22 schreef Tjacka het volgende:
Grtd is vermoord
Ik kom jullie lastig vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |