Niet naar mij hoop ik want ik kijk nooit zo vaak naar appjes.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet al wie ik morgen een appje stuur
M'n nieuwjaarsappje heeft nog steeds geen blauwe vinkjesquote:Op zondag 14 februari 2016 02:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet naar mij hoop ik want ik kijk nooit zo vaak naar appjes.
Ja jij kan dan inderdaad meer dingen kwijt met 2 kamersquote:Op zondag 14 februari 2016 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk 't niet dan
heb niet echt grote dingen ofzo
maar heb natuurlijk ook kamer & paps en mams
en jij alleen paps & mams
Ben daar echt beroerd in. Vergeet er ook altijd naar te kijken. En dan doe je het weer eens en dan heb je meer dan 1000 ongelezen berichtjes, dan zet ik dat ding maar weer uit want ik ken mijzelf en dat ga ik allemaal niet lezen.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n nieuwjaarsappje heeft nog steeds geen blauwe vinkjes
Frank heeft al sinds de kerst nier meer op zijn telefoon gekekenquote:Op zondag 14 februari 2016 02:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n nieuwjaarsappje heeft nog steeds geen blauwe vinkjes
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 14 februari 2016 03:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Frank heeft al sinds de kerst nier meer op zijn telefoon gekeken
't zal de leeftijd zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 03:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben daar echt beroerd in. Vergeet er ook altijd naar te kijken. En dan doe je het weer eens en dan heb je meer dan 1000 ongelezen berichtjes, dan zet ik dat ding maar weer uit want ik ken mijzelf en dat ga ik allemaal niet lezen.
Dat blijkt welquote:Op zondag 14 februari 2016 03:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Om te bellen en te sms'en. Die andere meuk vind ik een beetje overweldigend als ik eerlijk ben, dan klik ik het maar weg.quote:Op zondag 14 februari 2016 03:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Whatsapp is een soort van sms'enquote:Op zondag 14 februari 2016 03:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Om te bellen en te sms'en. Die andere meuk vind ik een beetje overweldigend als ik eerlijk ben, dan klik ik het maar weg.
dan is het nog steeds kankerquote:Op zondag 14 februari 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Officieel is het slechts voor de mensen die elkaar leuk vinden maar het niet van elkaar weten. Niet voor de mensen die al bij elkaar zijn.
Nou ja, het is tamelijk frustrerend want soms ben je een tijdje bezig met een reactie en komt vlak daarna meteen weer een bericht,quote:Op zondag 14 februari 2016 03:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Whatsapp is een soort van sms'en
Maar jij bent al wat ouder dus begrijpelijk
Ja... Zo zou je het ook kunnen noemen ja. Je mening is wel duidelijk.quote:
sorryquote:Op zondag 14 februari 2016 03:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja... Zo zou je het ook kunnen noemen ja. Je mening is wel duidelijk.
Je houdt niet zo van Valentijn heb ik het idee. Klopt dat?quote:
leuke hobbyquote:Op zondag 14 februari 2016 03:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, het is tamelijk frustrerend want soms ben je een tijdje bezig met een reactie en komt vlak daarna meteen weer een bericht,
Berust me er tegenwoordig maar op dat sommige mensen postzegels verzamelen, ik appjes.
Net eens even gekeken, heb er nu een heel stel meer. Ben benieuwd hoeveel zo'n ding er kan opslaan eigenlijk. Al krijg ik tegenwoordig ook vaak reacties waarom reageer je nooit. Nu heb ik een mooi passend antwoord, ik verzamel appjes.quote:
Ja ik vind het nog al domquote:Op zondag 14 februari 2016 03:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je houdt niet zo van Valentijn heb ik het idee. Klopt dat?
Dus je wenst mij geen gelukkig nieuwjaar toe,vanwege je verzameldrift?quote:Op zondag 14 februari 2016 03:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Net eens even gekeken, heb er nu een heel stel meer. Ben benieuwd hoeveel zo'n ding er kan opslaan eigenlijk. Al krijg ik tegenwoordig ook vaak reacties waarom reageer je nooit. Nu heb ik een mooi passend antwoord, ik verzamel appjes.
Ik zou het niet weten. Ik weet in ieder geval dat je er niet zo weg van bent, zal zij ook wel weten.quote:Op zondag 14 februari 2016 03:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind een meisje leuk
zij mij ook
maar weet niet of ze nu iets verwacht
Ik doe namelijk niet aan die onzin
Ik wens jou alle succes van de wereld toe, maar dat weet je rempje.quote:Op zondag 14 februari 2016 03:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus je wenst mij geen gelukkig nieuwjaar toe,vanwege je verzameldrift?
Dat is wederzijds ome Françoisquote:Op zondag 14 februari 2016 03:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wens jou alle succes van de wereld toe, maar dat weet je rempje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |