Ik moet ze wegquote:Op zondag 14 februari 2016 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moeite niet echt waard dan
ik wil vechten, maar niemand wil... doe er iets aan!quote:Op zondag 14 februari 2016 02:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie nog allemaal laat wakker.
niet-gepensioneerden zijn op het weekend vrij, Frankquote:Op zondag 14 februari 2016 02:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie nog allemaal laat wakker.
Dan doe ik het wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik wil vechten, maar niemand wil... doe er iets aan!
Ja als het nog in goede staat isquote:Op zondag 14 februari 2016 02:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alles wat je neit gebruikt verkoop je?
Ben nog niet moequote:Op zondag 14 februari 2016 02:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En wat doe jij nog steeds op, dame?
Officieel is het slechts voor de mensen die elkaar leuk vinden maar het niet van elkaar weten. Niet voor de mensen die al bij elkaar zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:50 schreef Tjacka het volgende:
valentijnsdag is echt de grootste aids die er bestaat
oh ik nooit, dikke hoarderquote:Op zondag 14 februari 2016 02:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja als het nog in goede staat is
Mm. Ja, daar kan ik inkomen. Ik ook niet.quote:
Op een gegeven moment heb je geen plek meer en moet je het wel weg doen. Of is het bij jou nog niet zo erg?quote:Op zondag 14 februari 2016 02:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh ik nooit, dikke hoarder
denk 't niet danquote:Op zondag 14 februari 2016 02:55 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je geen plek meer en moet je het wel weg doen. Of is het bij jou nog niet zo erg?
Ik weet al wie ik morgen een appje stuurquote:Op zondag 14 februari 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Officieel is het slechts voor de mensen die elkaar leuk vinden maar het niet van elkaar weten. Niet voor de mensen die al bij elkaar zijn.
Niet naar mij hoop ik want ik kijk nooit zo vaak naar appjes.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik weet al wie ik morgen een appje stuur
M'n nieuwjaarsappje heeft nog steeds geen blauwe vinkjesquote:Op zondag 14 februari 2016 02:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet naar mij hoop ik want ik kijk nooit zo vaak naar appjes.
Ja jij kan dan inderdaad meer dingen kwijt met 2 kamersquote:Op zondag 14 februari 2016 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk 't niet dan
heb niet echt grote dingen ofzo
maar heb natuurlijk ook kamer & paps en mams
en jij alleen paps & mams
Ben daar echt beroerd in. Vergeet er ook altijd naar te kijken. En dan doe je het weer eens en dan heb je meer dan 1000 ongelezen berichtjes, dan zet ik dat ding maar weer uit want ik ken mijzelf en dat ga ik allemaal niet lezen.quote:Op zondag 14 februari 2016 02:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n nieuwjaarsappje heeft nog steeds geen blauwe vinkjes
Frank heeft al sinds de kerst nier meer op zijn telefoon gekekenquote:Op zondag 14 februari 2016 02:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
M'n nieuwjaarsappje heeft nog steeds geen blauwe vinkjes
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 14 februari 2016 03:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Frank heeft al sinds de kerst nier meer op zijn telefoon gekeken
't zal de leeftijd zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 03:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben daar echt beroerd in. Vergeet er ook altijd naar te kijken. En dan doe je het weer eens en dan heb je meer dan 1000 ongelezen berichtjes, dan zet ik dat ding maar weer uit want ik ken mijzelf en dat ga ik allemaal niet lezen.
Dat blijkt welquote:Op zondag 14 februari 2016 03:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Om te bellen en te sms'en. Die andere meuk vind ik een beetje overweldigend als ik eerlijk ben, dan klik ik het maar weg.quote:Op zondag 14 februari 2016 03:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Whatsapp is een soort van sms'enquote:Op zondag 14 februari 2016 03:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Om te bellen en te sms'en. Die andere meuk vind ik een beetje overweldigend als ik eerlijk ben, dan klik ik het maar weg.
dan is het nog steeds kankerquote:Op zondag 14 februari 2016 02:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Officieel is het slechts voor de mensen die elkaar leuk vinden maar het niet van elkaar weten. Niet voor de mensen die al bij elkaar zijn.
Nou ja, het is tamelijk frustrerend want soms ben je een tijdje bezig met een reactie en komt vlak daarna meteen weer een bericht,quote:Op zondag 14 februari 2016 03:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Whatsapp is een soort van sms'en
Maar jij bent al wat ouder dus begrijpelijk
Ja... Zo zou je het ook kunnen noemen ja. Je mening is wel duidelijk.quote:
sorryquote:Op zondag 14 februari 2016 03:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja... Zo zou je het ook kunnen noemen ja. Je mening is wel duidelijk.
Je houdt niet zo van Valentijn heb ik het idee. Klopt dat?quote:
leuke hobbyquote:Op zondag 14 februari 2016 03:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, het is tamelijk frustrerend want soms ben je een tijdje bezig met een reactie en komt vlak daarna meteen weer een bericht,
Berust me er tegenwoordig maar op dat sommige mensen postzegels verzamelen, ik appjes.
Net eens even gekeken, heb er nu een heel stel meer. Ben benieuwd hoeveel zo'n ding er kan opslaan eigenlijk. Al krijg ik tegenwoordig ook vaak reacties waarom reageer je nooit. Nu heb ik een mooi passend antwoord, ik verzamel appjes.quote:
Ja ik vind het nog al domquote:Op zondag 14 februari 2016 03:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je houdt niet zo van Valentijn heb ik het idee. Klopt dat?
Dus je wenst mij geen gelukkig nieuwjaar toe,vanwege je verzameldrift?quote:Op zondag 14 februari 2016 03:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Net eens even gekeken, heb er nu een heel stel meer. Ben benieuwd hoeveel zo'n ding er kan opslaan eigenlijk. Al krijg ik tegenwoordig ook vaak reacties waarom reageer je nooit. Nu heb ik een mooi passend antwoord, ik verzamel appjes.
Ik zou het niet weten. Ik weet in ieder geval dat je er niet zo weg van bent, zal zij ook wel weten.quote:Op zondag 14 februari 2016 03:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind een meisje leuk
zij mij ook
maar weet niet of ze nu iets verwacht
Ik doe namelijk niet aan die onzin
Ik wens jou alle succes van de wereld toe, maar dat weet je rempje.quote:Op zondag 14 februari 2016 03:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus je wenst mij geen gelukkig nieuwjaar toe,vanwege je verzameldrift?
Dat is wederzijds ome Françoisquote:Op zondag 14 februari 2016 03:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wens jou alle succes van de wereld toe, maar dat weet je rempje.
valentijnsdag is gayquote:Op zondag 14 februari 2016 03:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik weet in ieder geval dat je er niet zo weg van bent, zal zij ook wel weten.
Ze zal het wel weten denk ikquote:
ik weet nooit wat ik erger vind: mensen die helemaal hottel de bottel zijn om Valentijnsdag of mensen die er op elke mogelijk manier op lopen te zeurenquote:
dan is het niks voor mijquote:Op zondag 14 februari 2016 03:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze zal het wel weten denk ik.
Al is het zo met vrouwen dat ze dan alsnog wat verwacht. Nu hoef je natuurlijk niets te geven, maar het vervelende is dat vrouwen bijzonder bedreven zijn in demagogie, Met andere woorden, jij krijgt ongetwijfeld schuldgevoelens en daarmee spijt.
5.30 am cet alweer geweest.quote:Op zondag 14 februari 2016 04:01 schreef Remqo het volgende:
Het is dat m'n fietsie stuk ik, anders kwam ik wel liefffde brengen buuv.
Ogenblikje.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:25 schreef zeer het volgende:
wil ik godverdomme weten wat voor weer het wordt, laat die slappe belg het afweten
beter dan die dorre woestijn die je moeder d'r kut noemt joh gek bohquote:Op zondag 14 februari 2016 08:30 schreef Kurovski het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slappe hap lagedrukgebiedje. Bewolkt, maar denk wel dat we het droog houden. In Rotjeknor althans. Miezeren mogelijk. miezerig weer, net als de doos van je moeder.
Toch, die skeletten hier en daar doen het 'm.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:36 schreef zeer het volgende:
[..]
beter dan die dorre woestijn die je moeder d'r kut noemt joh gek boh
je hebt een trans gezogen met een getatoeëerde lul?quote:Op zondag 14 februari 2016 08:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch, die skeletten hier en daar doen het 'm.Spinrag ook gek op, behalve als het getatoeeerd is dan (meegemaakt).
Alles beter dan een reetgewij dacht ik. Nou nee. het kan erger.
In stijve toestand zie je de schatkaart.quote:Op zondag 14 februari 2016 08:43 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt een trans gezogen met een getatoeëerde lul?welke idioot doet dat dan ook
zo rechtstreeks naar de GGD zekerquote:Op zondag 14 februari 2016 08:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In stijve toestand zie je de schatkaart.
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 08:30 schreef Kurovski het volgende:
. Bewolkt, maar denk wel dat we het droog houden. In Rotjeknor althans.
Hier regent het al onophoudelijk hele ochtend, en gaat nog wel even doorquote:Op zondag 14 februari 2016 09:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Was iets te optimistisch. Het miezert een beetje.
Bah. Over het woord optimist... dat zijn zeilbootjes om kinderen te leren zeilen. Knikspant. Errug leuk en ook leerzaam.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier regent het al onophoudelijk hele ochtend, en gaat nog wel even door
Is dit een sneer?quote:Op zondag 14 februari 2016 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen Valentijnloze internetvrienden.
Zeer zekerquote:Op zondag 14 februari 2016 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zolderkamerautisten onder elkaar toch.
Ja oke welkom.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:22 schreef Tjacka het volgende:
Grtd is vermoord
Ik kom jullie lastig vallen
wat heb je gedroomdquote:Op zondag 14 februari 2016 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
wtf ik ga nooit weer iets zoets eten voor het slapengaan, dan droom ik weirdddMAAR GOEIEMORGEN
Als je droomt, vreemd of niet, betekent wel dat je goed slaapt en rust, dus dat is mooi.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:27 schreef Opsonisatie het volgende:
wtf ik ga nooit weer iets zoets eten voor het slapengaan, dan droom ik weirdddMAAR GOEIEMORGEN
Dat we met z'n allen op school waren en iedereen in paniek omdat je of een 4.1 of een 6.2 op statistiek had dus iedereen rende heen en weer terwijl ik rustig in kantine een broodje aan het eten ben en iedereen aanstaar van waarom doen jullie dit en DAT TERWIJL IK GROOTSTE STRESSKIP EVER BEN.quote:
Ja moet wel zeggen dat ik lekkah geslapen hebquote:Op zondag 14 februari 2016 10:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je droomt, vreemd of niet, betekent wel dat je goed slaapt en rust, dus dat is mooi.
Hey tjackquote:Op zondag 14 februari 2016 10:22 schreef Tjacka het volgende:
Grtd is vermoord
Ik kom jullie lastig vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |