SPOILER: Vocking worstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 16:41:07 ]
Autisme speelt dan opquote:Op zondag 14 februari 2016 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook van de mooiere getallen met aantallen.
Spreek het zeer slecht. Versta het wel goed. In Syrië alles in het engels gedaan. Ging ook naar een engelse school.quote:
Doen als je de kans krijgtquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik probeer alles (srs) en heb nog nooit nee gezegd als ik iets aangeboden kreeg, dus ja. Maar op die foto ziet het er niet heel smakelijk uit.
Gaaf.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Spreek het zeer slecht. Versta het wel goed. In Syrië alles in het engels gedaan. Ging ook naar een engelse school.
Wat gebruik je mijn emocomboquote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vocking worstik neem er wel één mee naar Groningen
Ja doei he ik spring dan voor een trein, we hoeven geen utreggse worstjes hier.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vocking worstik neem er wel één mee naar Groningen
Je hond neukenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt op de worst die wij onze hond geven.
dit .al die vieze worsten net als die bloedworsten. Niet mijn dingquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij gobbel jij op allerlei soorten kloten als het niet haram was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |