Ik vind het zo geweldig dat zwolle heeft gewonnenquote:Op zondag 14 februari 2016 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even Feyenoord-topic bezoeken
Zal vast puur genot zijn
Post je 'm ook hier of maak je ons blij met een dode mus nu?quote:Op zondag 14 februari 2016 17:19 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mijn video even bewerken. Kwam mensen tegen wie op de foto wilden
broek enkels allesquote:Op zondag 14 februari 2016 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even Feyenoord-topic bezoeken
Zal vast puur genot zijn
Ik post 'm hier niet maar wil 'm best via DM sturen hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post je 'm ook hier of maak je ons blij met een dode mus nu?
ik wilde mijn mooiste taart laten zien, heb ik nu net die foto niet meer op mijn pc, zelfs niet op mijn fb.. wle op mijn oude foon bij mijn ouders, ik laat die pic wel ander keertje zien danquote:Op zondag 14 februari 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben juist meer van de cakejespics als het klaar is !
Je bent zelf een mooie taartquote:Op zondag 14 februari 2016 17:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wilde mijn mooiste taart laten zien, heb ik nu net die foto niet meer op mijn pc, zelfs niet op mijn fb.. wle op mijn oude foon bij mijn ouders, ik laat die pic wel ander keertje zien dan
Graagquote:Op zondag 14 februari 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik post 'm hier niet maar wil 'm best via DM sturen hoor.
Oke, ik wacht.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:GIO NEEM DIE MAPANGPANG OLIFANT VAN JE MEE
quote:Gio mag zijn plekje op de bank ruilen voor een plekje op het ere-terras
quote:als Feyenoord fans maar gedragen, ze mogen gerust protesteren maar doe normaal.
quote:20 miljoen geïnvesteerd om 2 keer buiten de top 5 te eindigen, applaus Martin!
quote:#guddeweg
#exitgio
#martinrotop
#nieuweRVC
#dirkgatochvissen
#gajemeenaarhetmaasgebouw
stuur mij xquote:Op zondag 14 februari 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zien ik em zo verschijnen in mn dm. Thanksquote:Op zondag 14 februari 2016 17:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ik stem voor een Fexit
[..]
[..]
[..]
kanquote:Op zondag 14 februari 2016 17:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is het gebruikelijk dat mannen zich dan als vrouwen gaan kleden?
Idd. Zou echt balen als ajax supporter.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is echt ziek goed, ruil met alle liefde Overmars om met hem
hoi remqoquote:Op zondag 14 februari 2016 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
stop met die TR's, ik blijf niet afvinken
Alsof jij daar capabel genoeg voor bentquote:Op zondag 14 februari 2016 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
stop met die TR's, ik blijf niet afvinken
HA GAYquote:Op zondag 14 februari 2016 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
ronald de boer kijkt graag naar arias
stuur noumaarquote:Op zondag 14 februari 2016 17:41 schreef xcachet het volgende:
Jullie gaan mij vies hard haten om die video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |