Ik liep vandaag ook de trap af ipv met de lift. #gekkigheidquote:Op zondag 14 februari 2016 18:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ja duh, ik moet het even melden als ik gezond doe
Alweer? Generaal Geeltand.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Meehuilen want heb bleekstrips op mn tanden en begint pijn te doen.
wowquote:Op zondag 14 februari 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Meehuilen want heb bleekstrips op mn tanden en begint pijn te doen.
Waarom moest je een week geleden jankenquote:Op zondag 14 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
Ik wil dan ook wat mededelen: ik heb al een week niet gejankt
quote:Op zondag 14 februari 2016 18:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, op dezelfde foto als je dijen.
Ik heb gisteravond nog even gejankt.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:10 schreef HPLC het volgende:
Ik wil dan ook wat mededelen: ik heb al een week niet gejankt
M'n meubels stonden buiten en toen begon het te regenen. Kon ik mijn favoriete wandtapijt weggooienquote:Op zondag 14 februari 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom moest je een week geleden janken
Hoezo?quote:Op zondag 14 februari 2016 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog even gejankt.
ik ook, uit m'n penisquote:Op zondag 14 februari 2016 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog even gejankt.
Aaaahhhhww bbyyyy wat zielig!quote:Op zondag 14 februari 2016 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
M'n meubels stonden buiten en toen begon het te regenen. Kon ik mijn favoriete wandtapijt weggooien
quote:Op zondag 14 februari 2016 18:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
boeie, het gaat niet om je lippen.
laat TARDIS. het maar niet horenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zit op mijn werk studio sport te kijken met een pizza, mog nooit zoveel aandacht van de mannelijke arts assistenten gehad![]()
Laat me met rust
Hahaquote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zit op mijn werk studio sport te kijken met een pizza, mog nooit zoveel aandacht van de mannelijke arts assistenten gehad![]()
Laat me met rust
ben je een beetje lekker?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Laat me met rust
Gvd ik kom NU naar je toe.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Laat me met rust
Prachtig toch, zo'n paarse lipstick afdruk bij mannen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
onzin, alleen als het heel erg afgeeft.
paars is wel prima, zeker bij jou.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prachtig toch, zo'n paarse lipstick afdruk bij mannen.
Mits mooi aangebrachtquote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind lippenstift zo godvergeten sexy. Ongelooflijk.
Lippenstift naait mijn hersens ook gewoon. Ik kan een meisje die ik eigenlijk enorm onaantrekkelijk vind echt in elke scheve positie neuken als ze goede lippenstift heeft.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mits mooi aangebrachtAnders is het echt afschuwelijk
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lippenstift naait mijn hersens ook gewoon. Ik kan een meisje die ik eigenlijk enorm onaantrekkelijk vind echt in elke scheve positie neuken als ze goede lippenstift heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lippenstift naait mijn hersens ook gewoon. Ik kan een meisje die ik eigenlijk enorm onaantrekkelijk vind echt in elke scheve positie neuken als ze goede lippenstift heeft.
Is dit mannenlogica?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
enorm onaantrekkelijk -> lippenstift -> omg 10/10
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Lipstickselfie ;££ NIETQUOTEN ;sDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had to sacrifice, never know what pain will bring.
Lipstickselfie ;££ NIETQUOTEN ;szou naar circus sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wtf is toch niet normaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
enorm onaantrekkelijk -> lippenstift -> omg 10/10
Lipstickselfie ;££ NIETQUOTEN ;sIs dit geshopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me altijd af wat die mensen in hemelsnaam bezielt, netals people of Walmart.
Een zelfbeeld dat niet overeenkomt met de realiteitquote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit geshopt?
Vraag me altijd af wat die mensen in hemelsnaam bezielt, netals people of Walmart.
Volgens mij is dit real. Ja geen idee ..quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit geshopt?
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja wtf is toch niet normaal.
Ik ga gamen houdoe.
Kijk je geen SS?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
aawwwh arme schat, die oude man barstte in tranen uit toen wolter kroes hem die auto overhandigde.
Oja, ff aanzetten. Normaal volg ik alleen PL, maar ik geloof dat Feyenoord bezig is met een recordpoging.quote:
mannen zeggen vaak dat ze het kut vinden met zoenen tochquote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind lippenstift zo godvergeten sexy. Ongelooflijk.
alle mannen walgen van make upquote:Op zondag 14 februari 2016 19:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mannen zeggen vaak dat ze het kut vinden met zoenen tochik leg trouwens zelf meer de focus op mijn ogen ipv lippen .
ja dat bedoelde ik iddquote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
onzin, alleen als het heel erg afgeeft.
whaha Hoe komt dat zo. Ik ben meer van de ogenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
de ogen van een meisje? bij een jongen lijkt het me ook beter dan dat je dat hebt met zijn lippenstift.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whaha Hoe komt dat zo. Ik ben meer van de ogen
ligt heel erg aan het soort lippenstift, die troeplippenstiften hoeven inderdaad niet maar kan een mooie lippenstift wel waarderen. yash van mac is wel een aanrader. en veel matte opzich.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mannen zeggen vaak dat ze het kut vinden met zoenen tochik leg trouwens zelf meer de focus op mijn ogen ipv lippen .
Mijn ogen zijn as black as my soul vind je me nog aantrekkelijk ;££$?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat een lelijk nude kleurtjequote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt heel erg aan het soort lippenstift, die troeplippenstiften hoeven inderdaad niet maar kan een mooie lippenstift wel waarderen. yash van mac is wel een aanrader. en veel matte opzich.
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn as black as my soul vind je me nog aantrekkelijk ;££$?
Met succes, ze gaan weer voor de 10-0quote:Op zondag 14 februari 2016 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja, ff aanzetten. Normaal volg ik alleen PL, maar ik geloof dat Feyenoord bezig is met een recordpoging.
wat bedoel je met ogen? vallen brows daar onder?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja als ik kijk naar welke vrouw ik sexy vind ook. Nohommoquote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
de ogen van een meisje? bij een jongen lijkt het me ook beter dan dat je dat hebt met zijn lippenstift.
jij kent een naam van een lippenstift?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt heel erg aan het soort lippenstift, die troeplippenstiften hoeven inderdaad niet maar kan een mooie lippenstift wel waarderen. yash van mac is wel een aanrader. en veel matte opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |