laat TARDIS. het maar niet horenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zit op mijn werk studio sport te kijken met een pizza, mog nooit zoveel aandacht van de mannelijke arts assistenten gehad![]()
Laat me met rust
Hahaquote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zit op mijn werk studio sport te kijken met een pizza, mog nooit zoveel aandacht van de mannelijke arts assistenten gehad![]()
Laat me met rust
ben je een beetje lekker?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Laat me met rust
Gvd ik kom NU naar je toe.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:03 schreef Oberkullie het volgende:
Laat me met rust
Prachtig toch, zo'n paarse lipstick afdruk bij mannen.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
onzin, alleen als het heel erg afgeeft.
paars is wel prima, zeker bij jou.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prachtig toch, zo'n paarse lipstick afdruk bij mannen.
Mits mooi aangebrachtquote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind lippenstift zo godvergeten sexy. Ongelooflijk.
Lippenstift naait mijn hersens ook gewoon. Ik kan een meisje die ik eigenlijk enorm onaantrekkelijk vind echt in elke scheve positie neuken als ze goede lippenstift heeft.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mits mooi aangebrachtAnders is het echt afschuwelijk
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lippenstift naait mijn hersens ook gewoon. Ik kan een meisje die ik eigenlijk enorm onaantrekkelijk vind echt in elke scheve positie neuken als ze goede lippenstift heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lippenstift naait mijn hersens ook gewoon. Ik kan een meisje die ik eigenlijk enorm onaantrekkelijk vind echt in elke scheve positie neuken als ze goede lippenstift heeft.
Is dit mannenlogica?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
enorm onaantrekkelijk -> lippenstift -> omg 10/10
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Lipstickselfie ;££ NIETQUOTEN ;sDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had to sacrifice, never know what pain will bring.
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Lipstickselfie ;££ NIETQUOTEN ;szou naar circus sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |