Ja wtf is toch niet normaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
enorm onaantrekkelijk -> lippenstift -> omg 10/10
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Lipstickselfie ;££ NIETQUOTEN ;sIs dit geshopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me altijd af wat die mensen in hemelsnaam bezielt, netals people of Walmart.
Een zelfbeeld dat niet overeenkomt met de realiteitquote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit geshopt?
Vraag me altijd af wat die mensen in hemelsnaam bezielt, netals people of Walmart.
Volgens mij is dit real. Ja geen idee ..quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dit geshopt?
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja wtf is toch niet normaal.
Ik ga gamen houdoe.
Kijk je geen SS?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
aawwwh arme schat, die oude man barstte in tranen uit toen wolter kroes hem die auto overhandigde.
Oja, ff aanzetten. Normaal volg ik alleen PL, maar ik geloof dat Feyenoord bezig is met een recordpoging.quote:
mannen zeggen vaak dat ze het kut vinden met zoenen tochquote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind lippenstift zo godvergeten sexy. Ongelooflijk.
alle mannen walgen van make upquote:Op zondag 14 februari 2016 19:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mannen zeggen vaak dat ze het kut vinden met zoenen tochik leg trouwens zelf meer de focus op mijn ogen ipv lippen .
ja dat bedoelde ik iddquote:Op zondag 14 februari 2016 19:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
onzin, alleen als het heel erg afgeeft.
whaha Hoe komt dat zo. Ik ben meer van de ogenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lippenstift naait mijn hersens ook gewoon. Ik kan een meisje die ik eigenlijk enorm onaantrekkelijk vind echt in elke scheve positie neuken als ze goede lippenstift heeft.
de ogen van een meisje? bij een jongen lijkt het me ook beter dan dat je dat hebt met zijn lippenstift.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
whaha Hoe komt dat zo. Ik ben meer van de ogen
ligt heel erg aan het soort lippenstift, die troeplippenstiften hoeven inderdaad niet maar kan een mooie lippenstift wel waarderen. yash van mac is wel een aanrader. en veel matte opzich.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mannen zeggen vaak dat ze het kut vinden met zoenen tochik leg trouwens zelf meer de focus op mijn ogen ipv lippen .
Mijn ogen zijn as black as my soul vind je me nog aantrekkelijk ;££$?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat een lelijk nude kleurtjequote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt heel erg aan het soort lippenstift, die troeplippenstiften hoeven inderdaad niet maar kan een mooie lippenstift wel waarderen. yash van mac is wel een aanrader. en veel matte opzich.
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn as black as my soul vind je me nog aantrekkelijk ;££$?
Met succes, ze gaan weer voor de 10-0quote:Op zondag 14 februari 2016 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja, ff aanzetten. Normaal volg ik alleen PL, maar ik geloof dat Feyenoord bezig is met een recordpoging.
wat bedoel je met ogen? vallen brows daar onder?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja als ik kijk naar welke vrouw ik sexy vind ook. Nohommoquote:Op zondag 14 februari 2016 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
de ogen van een meisje? bij een jongen lijkt het me ook beter dan dat je dat hebt met zijn lippenstift.
jij kent een naam van een lippenstift?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:36 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ligt heel erg aan het soort lippenstift, die troeplippenstiften hoeven inderdaad niet maar kan een mooie lippenstift wel waarderen. yash van mac is wel een aanrader. en veel matte opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |