SPOILER: ChloegodinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohh ja dat doe ik ook volgens mn vorm. ze moeten beginnen vanaf begin van je neusvleugel zo net naast puntje van je neus. Lijn van je neusbridge dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee voorkant meer. staartje is perfect
Hoerig? Okay...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kleed me ook veel hoeriger dannoodzakelijk
Hoezo kom je hierop, ik heb het altijd anders geleerdquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
ohh ja dat doe ik ook volgens mn vorm. ze moeten beginnen vanaf begin van je neusvleugel zo net naast puntje van je neus. Lijn van je neusbridge dus.
Anders staat t niet bij mn kop
Leuke film.quote:
hoe doe jij hetquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo kom je hierop, ik heb het altijd anders geleerd
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook niet eng ofzo.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
omg ik vond je echt eng een tijdje geleden met die vuilniszak shit
Ben ik wel met je eens, maar die chick zou ik niet als zodanig classificeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:38 schreef Montelly het volgende:
Je bent gewoon een natural beauty of niet...de rest is allemaal geneuzel in de marge.
>natural beautyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:38 schreef Montelly het volgende:
Je bent gewoon een natural beauty of niet...de rest is allemaal geneuzel in de marge.
[ afbeelding ]
nee joh, verzinsel..quote:
Echt hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
>natural beauty
>post meisje met kki dikke laag foundation
Dit zorgt er dus voor dat meiden teveel weg plukken. Ze willen er een mooie boog in.quote:
ja precies maar die eerste is verkeerd ze doet m naast dr neusvleugel. das niet natuurlijkquote:
Het is eenieder en het klinkt nogal gay wanneer je de benaming giebelen gebruikt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
Een ieder zou het hysterisch vinden als ze konden luisteren hoe Hoink en ik giebelen als twee wijven tijdens GTA.
klopt. Ik liet eerst altijd mijn wenkbrauwen doen door zon meisje in de stad hele tijd zei ik ''met hoekje'' maar ze zei steeds weer dat niet haalbaar was met mijn wenkbrauwen dat ze anders veel te dun werden. Maar dit x heb ik het door chinees laten doen en nu zit er wel zo'n boogje in maar idd heeeeeeeeel stuk dunner. Maar ze lijken wel langer nu.. als ik ze dik heb lijken ze zo vormloos en kortachtig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Dit zorgt er dus voor dat meiden teveel weg plukken. Ze willen er een mooie boog in.
oldie but a goodiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
ja precies maar die eerste is verkeerd ze doet m naast dr neusvleugel. das niet natuurlijk
kijk dit
zal het onthoudenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
ja precies maar die eerste is verkeerd ze doet m naast dr neusvleugel. das niet natuurlijk
kijk dit
dat wordt liften dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
klopt. Ik liet eerst altijd mijn wenkbrauwen doen door zon meisje in de stad hele tijd zei ik ''met hoekje'' maar ze zei steeds weer dat niet haalbaar was met mijn wenkbrauwen dat ze anders veel te dun werden. Maar dit x heb ik het door chinees laten doen en nu zit er wel zo'n boogje in maar idd heeeeeeeeel stuk dunner. Maar ze lijken wel langer nu.. als ik ze dik heb lijken ze zo vormloos en kortachtig.
Ja, dat boogje hangt dus al af van welke wenkbrauw je hebt. Als je je eigen wenkbrauw wilt vormen gaat die boog wel eens mis en dan wordt ie steeds dunner.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
klopt. Ik liet eerst altijd mijn wenkbrauwen doen door zon meisje in de stad hele tijd zei ik ''met hoekje'' maar ze zei steeds weer dat niet haalbaar was met mijn wenkbrauwen dat ze anders veel te dun werden. Maar dit x heb ik het door chinees laten doen en nu zit er wel zo'n boogje in maar idd heeeeeeeeel stuk dunner. Maar ze lijken wel langer nu.. als ik ze dik heb lijken ze zo vormloos en kortachtig.
ja of wanneer je grote doppen hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, ik denk dat mijn manier dan werkt bij mensen met een normale neus.
Als je idd brede neusvleugels hebt wordt het awkwarddddd
Montelly post jouw wenkies eensquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:38 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruikte het woord giebelen natuurlijk expres.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is eenieder en het klinkt nogal gay wanneer je de benaming giebelen gebruikt.
Hou nou op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Heb soms wel medelij met Nederlandse meisjes. Ze hebben haast geen wenkies vaak.
gatverdamme, al die strepenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee johh, niks anders dan bewondering voor haar![]()
![]()
Van morbide obesitas tot winnares van een bikiniwedstrijd: de transformatie die Conner Rensch ondergaan heeft, is zonder meer indrukwekkend te noemen. ,,Ik ben trots op mijn striemen, zij tonen van hoe ver ik gekomen ben", aldus de 26-jarige dame uit Nebraska.
Ooit woog Conner 122 kilo, nu blijft daar nog minder dan de helft van over. Haar geheim? Een pak doorzettingsvermogen, de goede raad van een voedingsexpert en de hulp van haar persoonlijke trainer. Op Instagram is de jongedame dankzij haar inspirerend levensverhaal intussen uitgegroeid tot een heuse sensatie.
Ik snap wat je bedoelt, maar fatties moeten nooit teveel afvallen. Ze worden ouder in hun gezicht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Van morbide obesitas tot winnares van een bikiniwedstrijd: de transformatie die Conner Rensch ondergaan heeft, is zonder meer indrukwekkend te noemen. ,,Ik ben trots op mijn striemen, zij tonen van hoe ver ik gekomen ben", aldus de 26-jarige dame uit Nebraska.
Ooit woog Conner 122 kilo, nu blijft daar nog minder dan de helft van over. Haar geheim? Een pak doorzettingsvermogen, de goede raad van een voedingsexpert en de hulp van haar persoonlijke trainer. Op Instagram is de jongedame dankzij haar inspirerend levensverhaal intussen uitgegroeid tot een heuse sensatie.
Die foto's kan je zo sherlocken man, doe beetje je best.quote:
Wat plastische chirurgie wel niet kan doen he. Geweldig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
nopequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
Taalfouten maak ik NOOIT dus je zal er wel naast zitten.
Je moet zijn ass eens zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
jij hebt trouwens wel echt mooie wenkies srs
Helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruikte het woord giebelen natuurlijk expres.
Taalfouten maak ik NOOIT dus je zal er wel naast zitten.
Heb jij mijn foto trouwens nogquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
jij hebt trouwens wel echt mooie wenkies srs
Als je nog jong bent dan kan het nog goed uitpakken omdat je huid nog elastisch is...idd hoe ouder je wordt hoe lastiger het is voor je huid om te herstellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar fatties moeten nooit teveel afvallen. Ze worden ouder in hun gezicht.
Hahah relax broertjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die foto's kan je zo sherlocken man, doe beetje je best.
en vooral rustaahgquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je nog jong bent dan kan het nog goed uitpakken omdat je huid nog elastisch is...idd hoe ouder je wordt hoe lastiger het is voor je huid om te herstellen.
Nee, hoe dikker je bent, des te meer collageen je in je gezicht heb, dat vetlaagje daaronder zorgt ook voor een gladde huid zonder rimpelsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je nog jong bent dan kan het nog goed uitpakken omdat je huid nog elastisch is...idd hoe ouder je wordt hoe lastiger het is voor je huid om te herstellen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat plastische chirurgie wel niet kan doen he. Geweldig.
quote:Dankzij een evenwichtig dieet en doorgedreven fitnessoefeningen blijft Conner nu op haar gewicht.
goed excuus om een vette boei te houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hoe dikker je bent, des te meer collageen je in je gezicht heb, dat vetlaagje daaronder zorgt ook voor een gladde huid zonder rimpels
Ik heb wel meerdere foto's ontvangen van chequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt je foto gestuurd? Zehma had ze gezien op TC?
Bij mij is raar... heb een slank lichaam en een dikke kop... Je hebt meisjes die veel magerder gezicht hebben dan mij maar dan wel veel dikker lichaam eronder.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hoe dikker je bent, des te meer collageen je in je gezicht heb, dat vetlaagje daaronder zorgt ook voor een gladde huid zonder rimpels
Zou haar wel doen nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
wow hij liegt dus?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere foto's ontvangen van che
Is ook niet aantrekkelijk. Sorry.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Heb soms wel medelij met Nederlandse meisjes. Ze hebben haast geen wenkies vaak.
Crip heeft mij nog nooit gezien op tcquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt je foto gestuurd? Zehma had ze gezien op TC?
ey mattie jij zei ik heb haar gezien op tc en zij mij ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip heeft mij nog nooit gezien op tc
Internetrelatiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen nu echt wel door dat wij een passionele relatie hebben.
ben jij zo;n mii poppetje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Bij mij is raar... heb een slank lichaam en een dikke kop... Je hebt meisjes die veel magerder gezicht hebben dan mij maar dan wel veel dikker lichaam eronder.
Wel lelijk want als ik gewoon bijkom soms vind ik het wel mooi staan qua lichaam maar mn hoofd dan echt te dik
nee ik ook, hele dag al.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:53 schreef Neverknown het volgende:
Ben ik de enige die zo moe en futloos is....
brrrr
zullen we dan maar even wat energie in je pompen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:53 schreef Neverknown het volgende:
Ben ik de enige die zo moe en futloos is....
brrrr
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
zullen we dan maar even wat energie in je pompen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
zullen we dan maar even wat energie in je pompen?
ewaquote:
nee nu over meloewa volpompen zo te zienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:56 schreef HPLC het volgende:
Gaat het nog steeds over wenkbrauwen en epileren?
nee het gaat nu over energie in vrouwen pompen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:56 schreef HPLC het volgende:
Gaat het nog steeds over wenkbrauwen en epileren?
Count me inquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee nu over meloewa volpompen zo te zien
hehehquote:
Dat leer ik pas volgende week hoorde ik van de jufquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja daarvoor hoef je maar tot 3 te tellen.
Oke Hans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat leer ik pas volgende week hoorde ik van de juf
quote:
jij vat 'mquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn we dan samen een Hansworst? ;s
hoe kom je hierquote:
volgens mij beleef ik nu genderfluid?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigenlijk kijk je wel meer van zulk soort filmpjes en was dit een suggestie van YouTube.
Stimorol waarom profileer je je zo als een oppervlakkig denigrerend kutwijf? Volgens mij ben je dat helemaal niet.quote:
Nee, maar waarom zou ik mij als een hartelijk persoontje profileren op fok?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stimorol waarom profileer je je zo als een oppervlakkig denigrerend kutwijf? Volgens mij ben je dat helemaal niet.
BLUF.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef Che_ het volgende:
Foto gevonden van stimo.
Gratis af te halen in DM
ahahah stuur mij xoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef Che_ het volgende:
Foto gevonden van stimo.
Gratis af te halen in DM
quote:
Moest ineens hieraan denken:quote:
astaffgorillaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
verveel me eigk. Terwijl ik hele dag druk ben geweest. blegh
Vertel, wat deed je vroeger toen je jong was op zaterdag 9;00hrquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
verveel me eigk. Terwijl ik hele dag druk ben geweest. blegh
Weet ik niet. Het is zo onprettig omdat het ook zo weinig oprecht overkomt. Het staat je niet. Stop ermee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou ik mij als een hartelijk persoontje profileren op fok?
opmaken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vertel, wat deed je vroeger toen je jong was op zaterdag 9;00hr
Luister Tardisje, ik ben je moeder of zus niet en zie daarom niet in waarom ik zou moeten luisteren naar jouw zgn goedbedoelde adviezen. Ik bepaal zelf wat ik doe. Ik ben een onafhankelijke vrouw die zelf wil bepalen hoe zij haarzelf kan profileren. Dat dat niet in jouw straatje past is pech voor jou, want eerlijkheidshalve kan ik melden dat het mij niet zo stoort dat jij er zo mee zitquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is zo onprettig omdat het ook zo weinig oprecht overkomt. Het staat je niet. Stop ermee.
Opso, ben jij net begonnen met uitgaan dat jij continu moet profileren dat je een uitgaande feestbeest bent met een fantastische leventje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet vrijdags uitgaanen dan dikke spijt krijgen
en dan toch teruggaan
en dan fucking laat thuiskomen waardoor je slaapritme naar de klote gaat
Zal je adviezen opvolgen op twitterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Opso, ben jij net begonnen met uitgaan dat jij continu moet profileren dat je een uitgaande feestbeest bent met een fantastische leventje?
Is het niet leuk dat te melden op FB of Instagram?
Ik denk dat Insta leuker is voor dit soort dingetjes.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal je adviezen opvolgen op twitter
Ja oke jammer. Mooie alinea wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Luister Tardisje, ik ben je moeder of zus niet en zie daarom niet in waarom ik zou moeten luisteren naar jouw zgn goedbedoelde adviezen. Ik bepaal zelf wat ik doe. Ik ben een onafhankelijke vrouw die zelf wil bepalen hoe zij haarzelf kan profileren. Dat dat niet in jouw straatje past is pech voor jou, want eerlijkheidshalve kan ik melden dat het mij niet zo stoort dat jij er zo mee zit
Zij begint net, laat haar lekker druk zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Opso, ben jij net begonnen met uitgaan dat jij continu moet profileren dat je een uitgaande feestbeest bent met een fantastische leventje?
Is het niet leuk dat te melden op FB of Instagram?
Omdat je zo als een gefaalde kneus overkomt. Je bent namelijk niet zo goed in het succesvol afkafferen van mensen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou ik mij als een hartelijk persoontje profileren op fok?
Maar tis weird.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zij begint net, laat haar lekker druk zijn.
Dit is wel waar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je zo als een gefaalde kneus overkomt. Je bent namelijk niet zo goed in het succesvol afkafferen van mensen.
Dat ben jij ook niet, dus hou je diarree voortaan voor je.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je zo als een gefaalde kneus overkomt. Je bent namelijk niet zo goed in het succesvol afkafferen van mensen.
Beetje zoals jij dus. Prima, bedankt voor jouw posts, want ondanks dat je continu loopt te zeiken kun je toch niet laten op mij te reageren. Beetje zoals Catkiller. en Tardis.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kruis jij ook de dagen af op de muur tot het moment dat je buurvrouw je gaat neuken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:20 schreef Montelly het volgende:
Dat ben jij ook niet, dus hou je diarree voortaan voor je.
Gelukkig neem jij jezelf ook niet zo serieus, doe ik namelijk ook niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kruis jij ook de dagen af op de muur tot het moment dat je buurvrouw je gaat neuken?
Jij bent echt zo stoer. Wowquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet vrijdags uitgaanen dan dikke spijt krijgen
en dan toch teruggaan
en dan fucking laat thuiskomen waardoor je slaapritme naar de klote gaat
Het verband ontbreekt. Verbeterpuntje om mee te nemen. Misschien ben je dan alleen nog maar zuur.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
Beetje zoals jij dus. Prima, bedankt voor jouw posts, want ondanks dat je continu loopt te zeiken kun je toch niet laten op mij te reageren. Beetje zoals Catkiller. en Tardis.
Ik blijf mij echt verbazen om kneusjes die constant op mij reageren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het verband ontbreekt. Verbeterpuntje om mee te nemen. Misschien ben je dan alleen nog maar zuur.
God man, krijg een bloedprop ofzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het verband ontbreekt. Verbeterpuntje om mee te nemen. Misschien ben je dan alleen nog maar zuur.
Vind je mij wel leuk?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wilde geen discussie uitlokken hoor, Stimorol leek mij persoonlijk leuker als ze wat positiever was. Als ze dat niet wil zijn is dat ook prima
Gezien je inbreng hier betwijfel ik dat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:23 schreef Montelly het volgende:
Gelukkig neem jij jezelf ook niet zo serieus, doe ik namelijk ook niet.
Ferrari enzo mi?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt dankjeeeee dit had ik nodig! Jij ook kom samen stoer wezen enzo hihah
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
God man, krijg een bloedprop ofzo.
gwn chips eten terwijl je mee leestquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
niveautje weer
ik ga wel Zwarte Zeilen kijken
Dat is toch de reden van een forum?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ik blijf mij echt verbazen om kneusjes die constant op mij reageren.
DAT PLOTTWIST.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
niveautje weer
ik ga wel Zwarte Zeilen kijken
nou nouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
God man, krijg een bloedprop ofzo.
Echt stom ze maken hele dag ruzie hier. Pff kinderachtigquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn chips eten terwijl je mee leest
Je komt niet heel serieus over als je constant richting mij loopt te bleren en toch blijft reageren. Vind het raar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is toch de reden van een forum?
Als je geen gehoor wil dan moet je gaan twitteren Stimorol.
ja echtgeen levenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt stom ze maken hele dag ruzie hier. Pff kinderachtig
Maaare even iets heel anders.. kom op skype
owjoow..die van 5:58 hardopquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hahaah.
Je kan beter die (doe ik expres) debiele filmpje kijken dan reageren op kneusjes
Doodverwensingen kun je reserveren voor 'chickies' die niet gediend zijn van je ongemakkelijke avances.quote:
?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
laat maar, Hoink, dacht dat het vandaag pas was
App je skypenaam ffquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ja echtgeen leven
ja is goed komover 5 min online
hij is alwetendquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kom jij in 3 minuten bij 5:58, serieuze vraag
ff..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kom jij in 3 minuten bij 5:58, serieuze vraag
Wat nou levenloos, ben net nog naar de glasbak gelopenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
het is toch wat mensen, laten we het hebben over hoe levenloos we allemaal zijn op de zaterdag avond thuis
was het gezelligquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat nou levenloos, ben net nog naar de glasbak gelopen
Ja, kwam buurvrouw tegen, we maakten oogcontact, ik liep rood aan en ben keihard naar huis gerendquote:
Je bent een mislukte abortusquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Zeg even als het iets zegt wat net zo erg of erger is dan iemand een dikke snol noemen, dan TR ik het.
Binnen hoeveel weken denk je dat je haar hebt gedaan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, kwam buurvrouw tegen, we maakten oogcontact, ik liep rood aan en ben keihard naar huis gerend
TR gemaakt. Ook voor die post waarin ze mij en andere kneuzen noemde trouwens, minstens net zo erg.quote:
oh jeetje,kun je ons meer vertellen hieroverquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, kwam buurvrouw tegen, we maakten oogcontact, ik liep rood aan en ben keihard naar huis gerend
En je moet van de brug af springenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR gemaakt. Ook voor die post waarin ze mij en andere kneuzen noemde trouwens, minstens net zo erg.
Ik denk drie dagenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Binnen hoeveel weken denk je dat je haar hebt gedaan?
.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Hey een quote alert van Stimo. Niet gelezen.
Dit was al de uitgebreide versiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
oh jeetje,kun je ons meer vertellen hierover
Whyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:38 schreef xcachet het volgende:
Heb het idee dat ik vies hard getrolt word op Facebook
.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR gemaakt. Ook voor die post waarin ze mij en andere kneuzen noemde trouwens, minstens net zo erg.
.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Binnen hoeveel weken denk je dat je haar hebt gedaan?
Bedankt Hans, aan jou heb ik wat.quote:
freek togquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Kutzooi heb nog geen valentijn. Wie wil?
Fok is serious businessquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wow je hebt srs mensen die anderen op fok gaan blokkeren ahahhahahahhahaha fuck man
ik niet. Ik wil mezelf niet delenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Kutzooi heb nog geen valentijn. Wie wil?
Denk het niet hij praat niet met mij omdat ik afgelopen dagen verkoudheid/griep had.quote:
Zargon die wou gewoon meer van jou...dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zargon deed dat ook een keer. Echt heel apart vind ik dat.
echte liefde heeft daar schijt aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk het niet hij praat niet met mij omdat ik afgelopen dagen verkoudheid/griep had.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zargon die wou gewoon meer van jou...dat weet je zelf ook.
Well, fuck my lifequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
echte liefde heeft daar schijt aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
Ik vraag een van de jongens van carnaval welquote:
Nijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vraag een van de jongens van carnaval wel.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:49 schreef xcachet het volgende:
Heb het idee dat mijn klasgenoten denken dat ik geen leven heb en nooit mensen zie, omdat ik nooit wat met hun doe. Nu heeft ineens een van mijn klasgenoten mij geaccepteerd op Facebook en begint dit gesprek. Hij heeft mij nooit zo gemogen.:
hoezo mag hij je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
Heb het idee dat mijn klasgenoten denken dat ik geen leven heb en nooit mensen zie, omdat ik nooit wat met hun doe. Nu heeft ineens een van mijn klasgenoten mij geaccepteerd op Facebook en begint dit gesprek. Hij heeft mij nooit zo gemogen.:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
![]()
![]()
![]()
Wordt vast gezellig morgen, hij heeft er in ieder geval veel zin in
wat een rare vragen heeft hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
Ga afspreken alleen ga 10 min te laat komen. Hij moet jou dan wel een berichtje sturen van waar ben je als hij echt gekomen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
Oh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
. Ik heb op dit moment ook zo'n kansloze die steeds wil afspreken en als ik hem negeer gaat hij allemaal berichten spammen, aaaah
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hij poste een keer een foto van een mongooltje in de groepsapp van de klas en toen zei ik dat er geen selfies gestuurd mochten worden. Ging die wausquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij poste een keer een foto van een mongooltje in de groepsapp van de klas en toen zei ik dat er geen selfies gestuurd mochten worden. Ging die waus
[..]
Hij poste een keer een foto van een mongooltje in de groepsapp van de klas en toen zei ik dat er geen selfies gestuurd mochten worden. Ging die waus
Waarom spreek je zo over freekquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wauw. Ik heb op dit moment ook zo'n kansloze die steeds wil afspreken en als ik hem negeer gaat hij allemaal berichten spammen, aaaah
.
[..]
Ja he. Maar heb gezegd dat ik best wil afspreken. Nu al spijt.quote:
Vervelend als ze de hint niet snappen, of niet willen snappenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wauw. Ik heb op dit moment ook zo'n kansloze die steeds wil afspreken en als ik hem negeer gaat hij allemaal berichten spammen, aaaah
.
Die ken ik 2 jaar, de jongen waar het over gaat 5 dagenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom spreek je zo over freek
Maar ze weten toch jdat je lover hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ken ik 2 jaar, de jongen waar het over gaat 5 dagen.
zegdat ie moet optiefequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Vroeg net waarom hij wilde afspreken, lijkt hem wel lachen.
Ga gewoon, boeiehh.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
volgens mij vindt hij dan wel leuk om met jou af te spreken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
je bent wel populairquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij niet volgens mijquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ze weten toch jdat je lover hebt
Ik ben ook eens naar een date gegaan terwijl ik niet wilde, en toen bleek de date ook kut te zijn, ik wou zo snel mogelijk naar huis, vooral ook omdat nederland tegen frankrijk voetbalde voor het EK.quote:
Goede redenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben ook eens naar een date gegaan terwijl ik niet wilde, en toen bleek de date ook kut te zijn, ik wou zo snel mogelijk naar huis, vooral ook omdat nederland tegen frankrijk voetbalde voor het EK.
RIP Cachiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja he. Maar heb gezegd dat ik best wil afspreken. Nu al spijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:01 schreef xcachet het volgende:
fuck, wat moet ik zeggenwil niet onaardig zijn ofzo, maar meteen in mijn appartement
wil niet eens
Gewoon zeggen dat je dat niet wil, niet zulke mixed signals geven. Mannen begrijpen dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fuck, wat moet ik zeggenwil niet onaardig zijn ofzo, maar meteen in mijn appartement
wil niet eens
Dan had je gewoon nee moeten zeggen, nee sorry, heb er niet zo'n zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil niet eens
Zeg dat dan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil niet eens
Zeg dat je wat wil gaan drinken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Je bent toch niet autistisch, of welquote:
wil niet eens
ahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Zeg tegen hem flikker op eh kki boelertje ik hb morgen plannen om op FOK! te baggerenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg nu "dit is geen grap. Dit is mijn nummer ..."
Obvious
En de CL dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jamaar het is voor mij geen criterium dat ze van voetbal moet houden. Ze moet er wel mee akkoord gaan dat het weekend voor voetbal is.
Ah, bedankt voor dit geweldige advies.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeg tegen hem flikker op eh kki boelertje ik hb morgen plannen om op FOK! te baggeren
Weinig tijd voor en zin in digitale leefquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb jou al lang niet meer gezien.
wil niet eens
Je kunt er nu nog onderuit. Waarom zou je dit doen als je het niet wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je toch doorzet, geef hem het adres van een friettent of zo en ga daar meeten.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
wil niet eens
Jow. Niet doen. Kom even voor jezelf op. Als het niet goed voelt is het niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je bent duidelijk of je gaat iets doen wat jenie wilquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor dit geweldige advies.
Ik kan hier niet tegen hèquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jow. Niet doen. Kom even voor jezelf op.
Ik wou net een reactie typen maar dacht nehhh..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan hier niet tegen hè. Ze is godverdomme toch geen 12.
Ze kan onzeker zijn en niet in staat zijn voor haarzelf op te komen. Dat kan best lastig zijn voor sommige mensen. Niet iedereen vindt het makkelijk om hard te zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan hier niet tegen hè. Ze is godverdomme toch geen 12.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef Crip het volgende:
Huh ik dacht net dat ik de deur dicht had gedaan, ben ik bijna zekervan. Kijk iknaar achteren is ie helemaal open.
rip crip
prayfor me
leuk jullie gekend tehebben
Ik ben gewoon aardig ja. Maar toch niet zo'n zinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef Montelly het volgende:
Echt dat typische wijven praat.."het voelt niet goed"
Oké, ben dus gwn verpestquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Z
[..]
Ze kan onzeker zijn en niet in staat zijn voor haarzelf op te komen. Dat kan best lastig zijn voor sommige mensen. Niet iedereen vindt het makkelijk om hard te zijn.
Hou je bek josti. Als iets niet goed voelt, moet ze het niet doen. Je gevoel zegt niets voor niets iets negatiefs.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef Montelly het volgende:
Echt dat typische wijven praat.."het voelt niet goed"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |