.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Binnen hoeveel weken denk je dat je haar hebt gedaan?
Bedankt Hans, aan jou heb ik wat.quote:
freek togquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Kutzooi heb nog geen valentijn. Wie wil?
Fok is serious businessquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
Wow je hebt srs mensen die anderen op fok gaan blokkeren ahahhahahahhahaha fuck man
ik niet. Ik wil mezelf niet delenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
Kutzooi heb nog geen valentijn. Wie wil?
Denk het niet hij praat niet met mij omdat ik afgelopen dagen verkoudheid/griep had.quote:
Zargon die wou gewoon meer van jou...dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zargon deed dat ook een keer. Echt heel apart vind ik dat.
echte liefde heeft daar schijt aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk het niet hij praat niet met mij omdat ik afgelopen dagen verkoudheid/griep had.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zargon die wou gewoon meer van jou...dat weet je zelf ook.
Well, fuck my lifequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
echte liefde heeft daar schijt aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
Ik vraag een van de jongens van carnaval welquote:
Nijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vraag een van de jongens van carnaval wel.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:49 schreef xcachet het volgende:
Heb het idee dat mijn klasgenoten denken dat ik geen leven heb en nooit mensen zie, omdat ik nooit wat met hun doe. Nu heeft ineens een van mijn klasgenoten mij geaccepteerd op Facebook en begint dit gesprek. Hij heeft mij nooit zo gemogen.:
hoezo mag hij je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
Heb het idee dat mijn klasgenoten denken dat ik geen leven heb en nooit mensen zie, omdat ik nooit wat met hun doe. Nu heeft ineens een van mijn klasgenoten mij geaccepteerd op Facebook en begint dit gesprek. Hij heeft mij nooit zo gemogen.:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
![]()
![]()
![]()
Wordt vast gezellig morgen, hij heeft er in ieder geval veel zin in
wat een rare vragen heeft hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
Ga afspreken alleen ga 10 min te laat komen. Hij moet jou dan wel een berichtje sturen van waar ben je als hij echt gekomen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
Oh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilt hij afspreken maar zie hem er echt voor aan niet op te komen dagen en mij dan uit te lachen!
. Ik heb op dit moment ook zo'n kansloze die steeds wil afspreken en als ik hem negeer gaat hij allemaal berichten spammen, aaaah
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |