Doodverwensingen kun je reserveren voor 'chickies' die niet gediend zijn van je ongemakkelijke avances.quote:
?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
laat maar, Hoink, dacht dat het vandaag pas was
App je skypenaam ffquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ja echtgeen leven
ja is goed komover 5 min online
hij is alwetendquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kom jij in 3 minuten bij 5:58, serieuze vraag
ff..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kom jij in 3 minuten bij 5:58, serieuze vraag
Wat nou levenloos, ben net nog naar de glasbak gelopenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
het is toch wat mensen, laten we het hebben over hoe levenloos we allemaal zijn op de zaterdag avond thuis
was het gezelligquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat nou levenloos, ben net nog naar de glasbak gelopen
Ja, kwam buurvrouw tegen, we maakten oogcontact, ik liep rood aan en ben keihard naar huis gerendquote:
Je bent een mislukte abortusquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:36 schreef Catkiller het volgende:
Zeg even als het iets zegt wat net zo erg of erger is dan iemand een dikke snol noemen, dan TR ik het.
Binnen hoeveel weken denk je dat je haar hebt gedaan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, kwam buurvrouw tegen, we maakten oogcontact, ik liep rood aan en ben keihard naar huis gerend
TR gemaakt. Ook voor die post waarin ze mij en andere kneuzen noemde trouwens, minstens net zo erg.quote:
oh jeetje,kun je ons meer vertellen hieroverquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, kwam buurvrouw tegen, we maakten oogcontact, ik liep rood aan en ben keihard naar huis gerend
En je moet van de brug af springenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
TR gemaakt. Ook voor die post waarin ze mij en andere kneuzen noemde trouwens, minstens net zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |