Jij bent echt zo stoer. Wowquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet vrijdags uitgaanen dan dikke spijt krijgen
en dan toch teruggaan
en dan fucking laat thuiskomen waardoor je slaapritme naar de klote gaat
Het verband ontbreekt. Verbeterpuntje om mee te nemen. Misschien ben je dan alleen nog maar zuur.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
Beetje zoals jij dus. Prima, bedankt voor jouw posts, want ondanks dat je continu loopt te zeiken kun je toch niet laten op mij te reageren. Beetje zoals Catkiller. en Tardis.
Ik blijf mij echt verbazen om kneusjes die constant op mij reageren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het verband ontbreekt. Verbeterpuntje om mee te nemen. Misschien ben je dan alleen nog maar zuur.
God man, krijg een bloedprop ofzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het verband ontbreekt. Verbeterpuntje om mee te nemen. Misschien ben je dan alleen nog maar zuur.
Vind je mij wel leuk?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wilde geen discussie uitlokken hoor, Stimorol leek mij persoonlijk leuker als ze wat positiever was. Als ze dat niet wil zijn is dat ook prima
Gezien je inbreng hier betwijfel ik dat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:23 schreef Montelly het volgende:
Gelukkig neem jij jezelf ook niet zo serieus, doe ik namelijk ook niet.
Ferrari enzo mi?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja echt dankjeeeee dit had ik nodig! Jij ook kom samen stoer wezen enzo hihah
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
God man, krijg een bloedprop ofzo.
gwn chips eten terwijl je mee leestquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
niveautje weer
ik ga wel Zwarte Zeilen kijken
Dat is toch de reden van een forum?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ik blijf mij echt verbazen om kneusjes die constant op mij reageren.
DAT PLOTTWIST.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
niveautje weer
ik ga wel Zwarte Zeilen kijken
nou nouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
God man, krijg een bloedprop ofzo.
Echt stom ze maken hele dag ruzie hier. Pff kinderachtigquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn chips eten terwijl je mee leest
Je komt niet heel serieus over als je constant richting mij loopt te bleren en toch blijft reageren. Vind het raar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is toch de reden van een forum?
Als je geen gehoor wil dan moet je gaan twitteren Stimorol.
ja echtgeen levenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt stom ze maken hele dag ruzie hier. Pff kinderachtig
Maaare even iets heel anders.. kom op skype
owjoow..die van 5:58 hardopquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hahaah.
Je kan beter die (doe ik expres) debiele filmpje kijken dan reageren op kneusjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |