Maar ze weten toch jdat je lover hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die ken ik 2 jaar, de jongen waar het over gaat 5 dagen.
zegdat ie moet optiefequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Vroeg net waarom hij wilde afspreken, lijkt hem wel lachen.
Ga gewoon, boeiehh.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
volgens mij vindt hij dan wel leuk om met jou af te spreken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
je bent wel populairquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij niet volgens mijquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ze weten toch jdat je lover hebt
Ik ben ook eens naar een date gegaan terwijl ik niet wilde, en toen bleek de date ook kut te zijn, ik wou zo snel mogelijk naar huis, vooral ook omdat nederland tegen frankrijk voetbalde voor het EK.quote:
Goede redenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben ook eens naar een date gegaan terwijl ik niet wilde, en toen bleek de date ook kut te zijn, ik wou zo snel mogelijk naar huis, vooral ook omdat nederland tegen frankrijk voetbalde voor het EK.
RIP Cachiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja he. Maar heb gezegd dat ik best wil afspreken. Nu al spijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:01 schreef xcachet het volgende:
fuck, wat moet ik zeggenwil niet onaardig zijn ofzo, maar meteen in mijn appartement
wil niet eens
Gewoon zeggen dat je dat niet wil, niet zulke mixed signals geven. Mannen begrijpen dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fuck, wat moet ik zeggenwil niet onaardig zijn ofzo, maar meteen in mijn appartement
wil niet eens
Dan had je gewoon nee moeten zeggen, nee sorry, heb er niet zo'n zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil niet eens
Zeg dat dan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |