hoe kom je hierquote:
volgens mij beleef ik nu genderfluid?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigenlijk kijk je wel meer van zulk soort filmpjes en was dit een suggestie van YouTube.
Stimorol waarom profileer je je zo als een oppervlakkig denigrerend kutwijf? Volgens mij ben je dat helemaal niet.quote:
Nee, maar waarom zou ik mij als een hartelijk persoontje profileren op fok?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Stimorol waarom profileer je je zo als een oppervlakkig denigrerend kutwijf? Volgens mij ben je dat helemaal niet.
BLUF.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef Che_ het volgende:
Foto gevonden van stimo.
Gratis af te halen in DM
ahahah stuur mij xoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef Che_ het volgende:
Foto gevonden van stimo.
Gratis af te halen in DM
quote:
Moest ineens hieraan denken:quote:
astaffgorillaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
verveel me eigk. Terwijl ik hele dag druk ben geweest. blegh
Vertel, wat deed je vroeger toen je jong was op zaterdag 9;00hrquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
verveel me eigk. Terwijl ik hele dag druk ben geweest. blegh
Weet ik niet. Het is zo onprettig omdat het ook zo weinig oprecht overkomt. Het staat je niet. Stop ermee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou ik mij als een hartelijk persoontje profileren op fok?
opmaken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vertel, wat deed je vroeger toen je jong was op zaterdag 9;00hr
Luister Tardisje, ik ben je moeder of zus niet en zie daarom niet in waarom ik zou moeten luisteren naar jouw zgn goedbedoelde adviezen. Ik bepaal zelf wat ik doe. Ik ben een onafhankelijke vrouw die zelf wil bepalen hoe zij haarzelf kan profileren. Dat dat niet in jouw straatje past is pech voor jou, want eerlijkheidshalve kan ik melden dat het mij niet zo stoort dat jij er zo mee zitquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is zo onprettig omdat het ook zo weinig oprecht overkomt. Het staat je niet. Stop ermee.
Opso, ben jij net begonnen met uitgaan dat jij continu moet profileren dat je een uitgaande feestbeest bent met een fantastische leventje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet vrijdags uitgaanen dan dikke spijt krijgen
en dan toch teruggaan
en dan fucking laat thuiskomen waardoor je slaapritme naar de klote gaat
Zal je adviezen opvolgen op twitterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Opso, ben jij net begonnen met uitgaan dat jij continu moet profileren dat je een uitgaande feestbeest bent met een fantastische leventje?
Is het niet leuk dat te melden op FB of Instagram?
Ik denk dat Insta leuker is voor dit soort dingetjes.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal je adviezen opvolgen op twitter
Ja oke jammer. Mooie alinea wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Luister Tardisje, ik ben je moeder of zus niet en zie daarom niet in waarom ik zou moeten luisteren naar jouw zgn goedbedoelde adviezen. Ik bepaal zelf wat ik doe. Ik ben een onafhankelijke vrouw die zelf wil bepalen hoe zij haarzelf kan profileren. Dat dat niet in jouw straatje past is pech voor jou, want eerlijkheidshalve kan ik melden dat het mij niet zo stoort dat jij er zo mee zit
Zij begint net, laat haar lekker druk zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Opso, ben jij net begonnen met uitgaan dat jij continu moet profileren dat je een uitgaande feestbeest bent met een fantastische leventje?
Is het niet leuk dat te melden op FB of Instagram?
Omdat je zo als een gefaalde kneus overkomt. Je bent namelijk niet zo goed in het succesvol afkafferen van mensen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou ik mij als een hartelijk persoontje profileren op fok?
Maar tis weird.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zij begint net, laat haar lekker druk zijn.
Dit is wel waar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je zo als een gefaalde kneus overkomt. Je bent namelijk niet zo goed in het succesvol afkafferen van mensen.
Dat ben jij ook niet, dus hou je diarree voortaan voor je.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je zo als een gefaalde kneus overkomt. Je bent namelijk niet zo goed in het succesvol afkafferen van mensen.
Beetje zoals jij dus. Prima, bedankt voor jouw posts, want ondanks dat je continu loopt te zeiken kun je toch niet laten op mij te reageren. Beetje zoals Catkiller. en Tardis.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kruis jij ook de dagen af op de muur tot het moment dat je buurvrouw je gaat neuken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:20 schreef Montelly het volgende:
Dat ben jij ook niet, dus hou je diarree voortaan voor je.
Gelukkig neem jij jezelf ook niet zo serieus, doe ik namelijk ook niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kruis jij ook de dagen af op de muur tot het moment dat je buurvrouw je gaat neuken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |