quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:01 schreef xcachet het volgende:
fuck, wat moet ik zeggenwil niet onaardig zijn ofzo, maar meteen in mijn appartement
wil niet eens
Zeg dat je wat wil gaan drinken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Je bent toch niet autistisch, of welquote:
fuck, wat moet ik zeggenwil niet onaardig zijn ofzo, maar meteen in mijn appartement
wil niet eens
ahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Zeg tegen hem flikker op eh kki boelertje ik hb morgen plannen om op FOK! te baggerenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef xcachet het volgende:
Ik krijg nu "dit is geen grap. Dit is mijn nummer ..."
Obvious
En de CL dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jamaar het is voor mij geen criterium dat ze van voetbal moet houden. Ze moet er wel mee akkoord gaan dat het weekend voor voetbal is.
Ah, bedankt voor dit geweldige advies.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Zeg tegen hem flikker op eh kki boelertje ik hb morgen plannen om op FOK! te baggeren
Weinig tijd voor en zin in digitale leefquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb jou al lang niet meer gezien.
wil niet eens
Je kunt er nu nog onderuit. Waarom zou je dit doen als je het niet wilt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je toch doorzet, geef hem het adres van een friettent of zo en ga daar meeten.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
wil niet eens
Jow. Niet doen. Kom even voor jezelf op. Als het niet goed voelt is het niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je bent duidelijk of je gaat iets doen wat jenie wilquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor dit geweldige advies.
Ik kan hier niet tegen hèquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jow. Niet doen. Kom even voor jezelf op.
Ik wou net een reactie typen maar dacht nehhh..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan hier niet tegen hè. Ze is godverdomme toch geen 12.
Ze kan onzeker zijn en niet in staat zijn voor haarzelf op te komen. Dat kan best lastig zijn voor sommige mensen. Niet iedereen vindt het makkelijk om hard te zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan hier niet tegen hè. Ze is godverdomme toch geen 12.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef Crip het volgende:
Huh ik dacht net dat ik de deur dicht had gedaan, ben ik bijna zekervan. Kijk iknaar achteren is ie helemaal open.
rip crip
prayfor me
leuk jullie gekend tehebben
Ik ben gewoon aardig ja. Maar toch niet zo'n zinquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef Montelly het volgende:
Echt dat typische wijven praat.."het voelt niet goed"
Oké, ben dus gwn verpestquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Z
[..]
Ze kan onzeker zijn en niet in staat zijn voor haarzelf op te komen. Dat kan best lastig zijn voor sommige mensen. Niet iedereen vindt het makkelijk om hard te zijn.
Hou je bek josti. Als iets niet goed voelt, moet ze het niet doen. Je gevoel zegt niets voor niets iets negatiefs.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef Montelly het volgende:
Echt dat typische wijven praat.."het voelt niet goed"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |