Echt hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
>natural beauty
>post meisje met kki dikke laag foundation
Dit zorgt er dus voor dat meiden teveel weg plukken. Ze willen er een mooie boog in.quote:
ja precies maar die eerste is verkeerd ze doet m naast dr neusvleugel. das niet natuurlijkquote:
Het is eenieder en het klinkt nogal gay wanneer je de benaming giebelen gebruikt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:03 schreef TARDIS. het volgende:
Een ieder zou het hysterisch vinden als ze konden luisteren hoe Hoink en ik giebelen als twee wijven tijdens GTA.
klopt. Ik liet eerst altijd mijn wenkbrauwen doen door zon meisje in de stad hele tijd zei ik ''met hoekje'' maar ze zei steeds weer dat niet haalbaar was met mijn wenkbrauwen dat ze anders veel te dun werden. Maar dit x heb ik het door chinees laten doen en nu zit er wel zo'n boogje in maar idd heeeeeeeeel stuk dunner. Maar ze lijken wel langer nu.. als ik ze dik heb lijken ze zo vormloos en kortachtig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Dit zorgt er dus voor dat meiden teveel weg plukken. Ze willen er een mooie boog in.
oldie but a goodiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
ja precies maar die eerste is verkeerd ze doet m naast dr neusvleugel. das niet natuurlijk
kijk dit
zal het onthoudenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
ja precies maar die eerste is verkeerd ze doet m naast dr neusvleugel. das niet natuurlijk
kijk dit
dat wordt liften dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
klopt. Ik liet eerst altijd mijn wenkbrauwen doen door zon meisje in de stad hele tijd zei ik ''met hoekje'' maar ze zei steeds weer dat niet haalbaar was met mijn wenkbrauwen dat ze anders veel te dun werden. Maar dit x heb ik het door chinees laten doen en nu zit er wel zo'n boogje in maar idd heeeeeeeeel stuk dunner. Maar ze lijken wel langer nu.. als ik ze dik heb lijken ze zo vormloos en kortachtig.
Ja, dat boogje hangt dus al af van welke wenkbrauw je hebt. Als je je eigen wenkbrauw wilt vormen gaat die boog wel eens mis en dan wordt ie steeds dunner.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef Neverknown het volgende:
[..]
klopt. Ik liet eerst altijd mijn wenkbrauwen doen door zon meisje in de stad hele tijd zei ik ''met hoekje'' maar ze zei steeds weer dat niet haalbaar was met mijn wenkbrauwen dat ze anders veel te dun werden. Maar dit x heb ik het door chinees laten doen en nu zit er wel zo'n boogje in maar idd heeeeeeeeel stuk dunner. Maar ze lijken wel langer nu.. als ik ze dik heb lijken ze zo vormloos en kortachtig.
ja of wanneer je grote doppen hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, ik denk dat mijn manier dan werkt bij mensen met een normale neus.
Als je idd brede neusvleugels hebt wordt het awkwarddddd
Montelly post jouw wenkies eensquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:38 schreef Montelly het volgende:
Je bent gewoon een natural beauty of niet...de rest is allemaal geneuzel in de marge.
[ afbeelding ]
Ik gebruikte het woord giebelen natuurlijk expres.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is eenieder en het klinkt nogal gay wanneer je de benaming giebelen gebruikt.
Hou nou op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Heb soms wel medelij met Nederlandse meisjes. Ze hebben haast geen wenkies vaak.
gatverdamme, al die strepenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee johh, niks anders dan bewondering voor haar![]()
![]()
Van morbide obesitas tot winnares van een bikiniwedstrijd: de transformatie die Conner Rensch ondergaan heeft, is zonder meer indrukwekkend te noemen. ,,Ik ben trots op mijn striemen, zij tonen van hoe ver ik gekomen ben", aldus de 26-jarige dame uit Nebraska.
Ooit woog Conner 122 kilo, nu blijft daar nog minder dan de helft van over. Haar geheim? Een pak doorzettingsvermogen, de goede raad van een voedingsexpert en de hulp van haar persoonlijke trainer. Op Instagram is de jongedame dankzij haar inspirerend levensverhaal intussen uitgegroeid tot een heuse sensatie.
Ik snap wat je bedoelt, maar fatties moeten nooit teveel afvallen. Ze worden ouder in hun gezicht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Van morbide obesitas tot winnares van een bikiniwedstrijd: de transformatie die Conner Rensch ondergaan heeft, is zonder meer indrukwekkend te noemen. ,,Ik ben trots op mijn striemen, zij tonen van hoe ver ik gekomen ben", aldus de 26-jarige dame uit Nebraska.
Ooit woog Conner 122 kilo, nu blijft daar nog minder dan de helft van over. Haar geheim? Een pak doorzettingsvermogen, de goede raad van een voedingsexpert en de hulp van haar persoonlijke trainer. Op Instagram is de jongedame dankzij haar inspirerend levensverhaal intussen uitgegroeid tot een heuse sensatie.
Die foto's kan je zo sherlocken man, doe beetje je best.quote:
Wat plastische chirurgie wel niet kan doen he. Geweldig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
nopequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
Taalfouten maak ik NOOIT dus je zal er wel naast zitten.
Je moet zijn ass eens zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
jij hebt trouwens wel echt mooie wenkies srs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |