Helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gebruikte het woord giebelen natuurlijk expres.
Taalfouten maak ik NOOIT dus je zal er wel naast zitten.
Heb jij mijn foto trouwens nogquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
[..]
jij hebt trouwens wel echt mooie wenkies srs
Als je nog jong bent dan kan het nog goed uitpakken omdat je huid nog elastisch is...idd hoe ouder je wordt hoe lastiger het is voor je huid om te herstellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar fatties moeten nooit teveel afvallen. Ze worden ouder in hun gezicht.
Hahah relax broertjequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die foto's kan je zo sherlocken man, doe beetje je best.
en vooral rustaahgquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je nog jong bent dan kan het nog goed uitpakken omdat je huid nog elastisch is...idd hoe ouder je wordt hoe lastiger het is voor je huid om te herstellen.
Nee, hoe dikker je bent, des te meer collageen je in je gezicht heb, dat vetlaagje daaronder zorgt ook voor een gladde huid zonder rimpelsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als je nog jong bent dan kan het nog goed uitpakken omdat je huid nog elastisch is...idd hoe ouder je wordt hoe lastiger het is voor je huid om te herstellen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat plastische chirurgie wel niet kan doen he. Geweldig.
quote:Dankzij een evenwichtig dieet en doorgedreven fitnessoefeningen blijft Conner nu op haar gewicht.
goed excuus om een vette boei te houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hoe dikker je bent, des te meer collageen je in je gezicht heb, dat vetlaagje daaronder zorgt ook voor een gladde huid zonder rimpels
Ik heb wel meerdere foto's ontvangen van chequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt je foto gestuurd? Zehma had ze gezien op TC?
Bij mij is raar... heb een slank lichaam en een dikke kop... Je hebt meisjes die veel magerder gezicht hebben dan mij maar dan wel veel dikker lichaam eronder.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, hoe dikker je bent, des te meer collageen je in je gezicht heb, dat vetlaagje daaronder zorgt ook voor een gladde huid zonder rimpels
Zou haar wel doen nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee johh, niks anders dan bewondering voor haar![]()
![]()
Van morbide obesitas tot winnares van een bikiniwedstrijd: de transformatie die Conner Rensch ondergaan heeft, is zonder meer indrukwekkend te noemen. ,,Ik ben trots op mijn striemen, zij tonen van hoe ver ik gekomen ben", aldus de 26-jarige dame uit Nebraska.
Ooit woog Conner 122 kilo, nu blijft daar nog minder dan de helft van over. Haar geheim? Een pak doorzettingsvermogen, de goede raad van een voedingsexpert en de hulp van haar persoonlijke trainer. Op Instagram is de jongedame dankzij haar inspirerend levensverhaal intussen uitgegroeid tot een heuse sensatie.
wow hij liegt dus?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb wel meerdere foto's ontvangen van che
Is ook niet aantrekkelijk. Sorry.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
Heb soms wel medelij met Nederlandse meisjes. Ze hebben haast geen wenkies vaak.
Crip heeft mij nog nooit gezien op tcquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt je foto gestuurd? Zehma had ze gezien op TC?
ey mattie jij zei ik heb haar gezien op tc en zij mij ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip heeft mij nog nooit gezien op tc
Internetrelatiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen nu echt wel door dat wij een passionele relatie hebben.
ben jij zo;n mii poppetje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Bij mij is raar... heb een slank lichaam en een dikke kop... Je hebt meisjes die veel magerder gezicht hebben dan mij maar dan wel veel dikker lichaam eronder.
Wel lelijk want als ik gewoon bijkom soms vind ik het wel mooi staan qua lichaam maar mn hoofd dan echt te dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |