SPOILER: SwiftliciousOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog nooit gehad, gaikmaar eens proberenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alles van goody good stuff omg
Stop en salmiakquote:
Jullie hebben geen smaak meer tegenwoordig. Die herrie met mr. dinges een leuk liedje noemen en dit bestempelen als kutmuziek.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rustige kutmuziek
Dit dus. Op welk vlak dan ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie hebben geen smaak meer tegenwoordig. Die herrie met mr. dinges een leuk liedje noemen en dit bestempelen als kutmuziek.
Zeer eens. Van kleding tot muziek en alles wat daar tussen zit, het is allemaal plat, simpel, ongezellig en zonder enige mate van stijl.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit dus. Op welk vlak dan ook.
kersen wel, kikkertjes niet. En ik vind m&m's lekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
Ik vind Haribo kikkertjes en kersen altijd lekker
Redband winegums zijn vrij zachtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:13 schreef Crip het volgende:
[..]
wingegums vind ik zo hard
haribo is wel beast
Vliegtuig spotten lijkt mij wel een zeer boeiende bezigheid.quote:
mixen met kersensnoepjes vlam bam bam bamquote:
Zure matjes?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of die zure snoepjes van Haribo.
Die zie ik hier nooitquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vliegtuig spotten lijkt mij wel een zeer boeiende bezigheid.
Nee, iets met 'pennen' of iets dergelijks. Weet eigenlijk niet hoe het precies heet. Haal daar weleens een zak van, maar dan gaat 'ie ook in een middag met gemak leeg.quote:
Nee.... Daarvoor moet je naar Schiphol. Camera erbij, thermosfles koffie en tussen het opstijgen gezellig ouwehoeren met de buurman.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, iets met 'pennen' of iets dergelijks. Weet eigenlijk niet hoe het precies heet. Haal daar weleens een zak van, maar dan gaat 'ie ook in een middag met gemak leeg.
Ik blijf toch maar hier, denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee.... Daarvoor moet je naar Schiphol. Camera erbij, thermosfles koffie en tussen het opstijgen gezellig ouwehoeren met de buurman.
Kijk deze pretletters eens lol maken
[ afbeelding ]
Die zijn wel lekker, je had ooit cunchy gummybears bij de jumbo, die vond ik echt fantastisch, maar die kan je nergens meer krijgenquote:
Pennen > Fruitini'squote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Fruitini's heten ze, heb nog een zak liggen herinnerde ik me.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee.... Daarvoor moet je naar Schiphol. Camera erbij, thermosfles koffie en tussen het opstijgen gezellig ouwehoeren met de buurman.
Kijk deze pretletters eens lol maken
[ afbeelding ]
Dat is die andere. Die haal ik altijd doordeweeks, weet niet precies hoe ze heten. Maar iets met pennen geloof ik.quote:
quote:
precies.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter gaan wij gewoon samen lekkere broodjes kip eten en geen snoep.
Ik ga wel gezellig mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter gaan wij gewoon samen lekkere broodjes kip eten en geen snoep.
Ik heb geen chelsea dingen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je je chelsea dingen maar thuis laat
Ik neem mijn Costa-shirt meequote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je je chelsea dingen maar thuis laat
HNGGGGquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:33 schreef Che_ het volgende:
Die kleine jelly beans achtige van kruidvat
Letterlijk en figuurlijk het doel missen.quote:
vnd jellybeans super mehquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:33 schreef Che_ het volgende:
Die kleine jelly beans achtige van kruidvat
ken ik niettquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het zijn geen jelly beans. Van die kleine ronde dingen van kruidvat. Verschillende kleuren
Ook niet. Ik mis de arrogantie om te denken dat mijn leven zo interessant is dat het een eigen webpagina verdient. Bovendien kan ik die zwakzinnige meuk van mensen die daar van alles op gooien ook missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wle facebook. maar ik post niet zoveel, ik heb jullie toch
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:40 schreef Montelly het volgende:
GVD, WELKE FOKKER IS DIT!?![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)t_valentijnsdag.html
En dan ook nog eens een matige 6/10 chick![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap niet dat mensen snoep lekker vinden.
ik ken hem, hij heet Livayquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:40 schreef Montelly het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap niet dat mensen snoep lekker vinden.
quote:Hoer, laat die gozer dan ook niet in een waan. Afkappen zodat hij verder kan naar iemand die hem wel wil !
ahhaahah...wkquote:Waarom meteen een hoer? Als ze duidelijk naar hem geweest is dat ze niks wil en hij kiest er toch voor om met dr te lopen is het toch niet haar fout?
/drphilmodus
goed reacties welquote:Alles wat hij maar fout kan doen doet hij fout:
1: gaan janken in bed... Zoals iemand hier al zei: ga gvd met je maten op stap.
2: met deze meid omgaan als zogenaamde vriendschap met de ijdele hoop dat het nog iets gaat worden.
Het gaat niks meer worden. Nu niet. Nooit niet. Dit is hèt voorbeeld van een friendzonesituatie.
Duidelijk ook dat die meid het graag zo wil houden. Het is niet haar schuld, maar de schuld van die slappe zak die het niet doorheeft.
Totdat hij 5 jaar verder is en allerlei leuke meiden heeft gemist omdat hij zo nodig haar moest hebben.
Ik vind het eigenlijk allemaal maar vermoeiend gezever.quote:
Hierna moest hij zijn excuses aan haar aanbiedenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:40 schreef Montelly het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk allemaal maar vermoeiend gezever.
Zat er waarschijnlijk in idd, hoe die in zijn hoofd haalde om haar zo voor het blok te zetten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hierna moest hij zijn excuses aan haar aanbieden
Spreekt jou waarschijnlijk wel aan. Hoeveel dagen nog totdat de buurvrouw haar benen opengooit?quote:
Ben jij dat in dat filmpje hoink? ja dat ben jij wel, herkenbaar hé..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spreekt jou waarschijnlijk wel aan. Hoeveel dagen nog totdat de buurvrouw haar benen opengooit?
Ik snap nooit dat het interessant gevonden wordt. Lekker belangrijk hoe andere mensen, die ik verder totaal niet ken, leven of wat voor relatie ze met elkaar hebben.quote:
hij trollt wel nogal thoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:47 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je zou maar in zijn schoenen staan
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, ziet er niet echt uit als iemand die traint
Inlevingsvermogen heet dat ouwe Frankquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat het interessant gevonden wordt. Lekker belangrijk hoe andere mensen, die ik verder totaal niet ken, leven of wat voor relatie ze met elkaar hebben.
Ze gaan maar lekker hun gang. Kan me er echt niet druk om maken.
Misschien brak hij dan serieus wel ff.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja merendeels wel, dat hij het met haar wilde proberen meende hij denk ik wel
Daar moet ik dan wel weer om lachenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:49 schreef McGrath het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tiroler_freitag.html
dit is inderdaad een stuk boeiender
Wat is dit voor aidsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:49 schreef McGrath het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tiroler_freitag.html
dit is inderdaad een stuk boeiender
Jeetje frank, het lijkt alsof je met jezelf in de knoop zit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat het interessant gevonden wordt. Lekker belangrijk hoe andere mensen, die ik verder totaal niet ken, leven of wat voor relatie ze met elkaar hebben.
Ze gaan maar lekker hun gang. Kan me er echt niet druk om maken.
Hij zette haar dus heel bewust voor blok. Dat maakt het weer helemaal anders dan. Sluwe vos dat het is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja merendeels wel, dat hij het met haar wilde proberen meende hij denk ik wel
Ja kijk hoe awkward ze zich voelt.:Dquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:50 schreef Parawan het volgende:
[..]
Hij zette haar dus heel bewust voor blok. Dat maakt het weer helemaal anders dan. Sluwe vos dat het is.
Jawel, maar die bemoeizucht. Kennelijk zijn die mensen gelukkig zo met elkaar. Nou ja, dat kan. Lekker belangrijk allemaal verder.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:49 schreef Parawan het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen heet dat ouwe Frank
Nee hoor, ik kan me soms slechts ergeren aan een te grote mate van stompzinnigheid en achterlijkheid.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jeetje frank, het lijkt alsof je met jezelf in de knoop zit.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kick & rush is nog altijd leuker.
Vieze Aziatische meisjesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:51 schreef Montelly het volgende:
Weten jullie wat pas cringer is...dit.
Die gast blijft ook haar handje vasthouden omg..
En deze guy zou het niet pikken!!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:51 schreef Montelly het volgende:
WTF wtfquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:51 schreef Montelly het volgende:
ja...jaquote:
Jij hebt wel een aantal zeer interessante filmpjes in je repertoire zitten, zoveel is zeker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
En deze guy zou het niet pikken!!
Che, HIJ TRAINT WEL!
Broertje dit is zo oudquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
En deze guy zou het niet pikken!!
Che, HIJ TRAINT WEL!
Mijn hemel, wat figuren lopen er ook rondquote:
Waarschijnlijk is het nu een FOK!ker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat figuren lopen er ook rond.
doe maken danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
http://www.24kitchen.nl/recepten/chocolade-karameltaart damn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ingrediënten
Chocolade-amandelbiscuit
15 g roomboter gestolde pus
2 eiwitten kippen menstruatie
85 g suiker
80 g amandelschaafsel
15 g bloem
7 g cacaopoeder
2 eieren kippen menstruatie
Gezouten karamelvulling
75 g suiker
50 ml slagroom opgeklopte pus
40 g roomboter gestolde pus
1 mespuntje grof zeezout
Bittere chocolademousse
75 g water
75 g suiker
150 g pure chocolade
450 g slagroom opgeklopte pus
5 eidooiers kippen menstruatie
4 blaadjes gelatine gemalen varkens beenderen
Cacaogelei
280 ml water
360 g suiker
260 ml slagroom opgeklopte pus
120 g cacaopoeder
6 blaadjes gelatine gemalen varkens beenderen
Daar krijg je een dikke kont van.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
daarna 5 dagen niet eten tochquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar krijg je een dikke kont van.
autisme ingespoten krijgenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet weten dat je met koeienpus gevaccineerd bent.niet weten dat je medicijnen zijn omhuld met gelatine
Jij denkt volgens mij ook dat rupsen kunnen praten en zoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:29 schreef zeer het volgende:
[..]
autisme ingespoten krijgen![]()
zulke "medicatie" innemen
Ik denk trouwens dat je op zo'n behoorlijk wat dagen kunt teren ja. De taart ziet er namelijk uit alsof je er heel Afrika van ondergewicht mee kunt afhelpen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
daarna 5 dagen niet eten toch
Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij denkt volgens mij ook dat rupsen kunnen praten en zo
Rasisme, je wilt zeker Afrika weer koloniseren? Apartheidsverheerlijker!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je op zo'n behoorlijk wat dagen kunt teren ja. De taart ziet er namelijk uit alsof je er heel Afrika van ondergewicht mee kunt afhelpen.
niks mis met een beetje pusquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet weten dat je met koeienpus gevaccineerd bent.niet weten dat je medicijnen zijn omhuld met gelatine
Ik ken iemand die is overleden aan autisme door vaccinaties.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
precies, net zoals dat met vaccinaties en autisme. Kusjes.
Bs.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is overleden aan autisme door vaccinaties.
Dat is een vreemde conclusietrekking.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rasisme, je wilt zeker Afrika weer koloniseren? Apartheidsverheerlijker!
dat is wat ze willen wat je denktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
precies, net zoals dat met vaccinaties en autisme. Kusjes.
Ja goudvis van mijn vriends neef ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt waar, vriend van een neef van me.
Ik lees tussen de regels door.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een vreemde conclusietrekking.
Echt? Zie je wel hoe gevaarlijk het is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja goudvis van mijn vriends neef ook.
Krijg je kanker van.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:33 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zo goddelijk, hihihihi
Iedereen kent zulke gevallen maar ze willen niet dat je het weet en dus leren ze van die medische studentjes dat het niet kan en die geloven toch alles kijk maar naar alle troep van de big pharma die ze voorschrijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is overleden aan autisme door vaccinaties.
Goudvissen zijn zeer gevaarlijk. Net als zeer.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt? Zie je wel hoe gevaarlijk het is.
echt zo'n dag om eens een lekker bakje sterke, verse koffie te nuttigen met geliefden en/of vriendenquote:
Oh jee, huiveren en rillen geblazen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
Een ieder die aan zeer komt krijgt met mij te maken.
jou grijpen we als eerste ouwequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, huiveren en rillen geblazen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Iedereen kent zulke gevallen maar ze willen niet dat je het weet en dus leren ze van die medische studentjes dat het niet kan en die geloven toch alles kijk maar naar alle troep van de big pharma die ze voorschrijven.
Oh wat errug.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
Een ieder die aan zeer komt krijgt met mij te maken.
Pak die ecto's, oudje!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, kan jullie makkelijk hebben.
TARDIS. kan karatequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, kan jullie makkelijk hebben.
Naar TARDIS. hoef je slechts boos te kijken en misschien boe te roepen. En terwijl hij rent neem ik jou even goed onder handen.quote:
als jij dat denktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar TARDIS. hoef je slechts boos te kijken en misschien boe te roepen. En terwijl hij rent neem ik jou even goed onder handen.
Jij hebt een alleraardigst probleem ouwe lul.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar TARDIS. hoef je slechts boos te kijken en misschien boe te roepen. En terwijl hij rent neem ik jou even goed onder handen.
je hebtme nie gedmd ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]waarom heb ik geen kaartje gekregen
ja heb je adres nie ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
;s moest ik me daarvoor aanmelden ofzo
Ik wel een keer van mijn nichtje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
had graag wat ontvangen
heb nog nooit valentijn iets gekregen
ahwquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
had graag wat ontvangen
heb nog nooit valentijn iets gekregen
#justhillbillythingsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wel een keer van mijn nichtje.
waarom stuurtje je vriendje je niks dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wel een keer van mijn nichtje.
Komen vast mooie kindjes uit, hele speciale.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat dat kadaver maar kletsen, wij als stoere boys weten wel beter.
Jullie komen goed samen. En dan niet gaan huilen, want genade is er niet meer. Wie zijn billetjes brandt, moet op de blaren zitten.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom stuurtje je vriendje je niks dan?
Owowow zulke dikke disses kan ik niet hebben hoor.quote:
snap niet wat een kaartje nog toevoegd op de audio boodschap, de bloemen en de doos chocola maar goedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen we houses een kaartje sturen en dan gaan homewrecken
Persoonlijk bezorgen dan maar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb iets ZOOO doms gedaandeed mn laptop open maar blijkbaar had ik niet op "bestelling afronden" geklikt dus kaart was niet verstuurddd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geschreven berichten doen het in de 21ste eeuw goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
snap niet wat een kaartje nog toevoegd op de audio boodschap, de bloemen en de doos chocola maar goed
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:43 schreef Toto69 het volgende:
fuckers602 euro winst? ;oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fuckersMoest je ze allemaal goed hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
fuckersChe deed vroeger ook veel gokken vanuit zijn slaapkamer bij ouders thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Che doe je nog steeds unibet?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Nee, zijn verschillende betsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moest je ze allemaal goed hebben?
fuckersStraks even kijken of ik nog screenshots hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ouders?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che deed vroeger ook veel gokken vanuit zijn slaapkamer bij ouders thuis.
Che doe je nog steeds unibet?
Dat welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het had slechter uit kunnen pakken.
Woensdag net 600 euro op m'n bankrekening laten storten zelfsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Bizar dat je daar zoveel geld mee kan maken man.
Niet jokken.quote:
high stacksquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Woensdag net 600 euro op m'n bankrekening laten storten zelfs![]()
Gokken is haram.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
ik zou mezelf nog erger bankrupt maken als ik begon met gokken
Mohammed gokte ook vaak. Ik geloof ook een keer met een ander die bij verlies - wat hij deed - moslim zou worden.quote:
Dit was geen gokken zoals roulettequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
ik zou mezelf nog erger bankrupt maken als ik begon met gokken
Dat zeggen de mensen ook die met zo'n notitieboekje achter een gokkast zitten om maar een patroon te ontdekken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit was geen gokken zoals roulette
Het was kansenbereking, valuebets en surewins
Mohammed was dan ook een waardeloze lamstraal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mohammed gokte ook vaak. Ik geloof ook een keer met een ander die bij verlies - wat hij deed - moslim zou worden.
Dat is wat anders. Op corners gokken is best wel easy money maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeggen de mensen ook die met zo'n notitieboekje achter een gokkast zitten om maar een patroon te ontdekken.
Zo, Jimbo maakt van zijn hart weer geen moordkuil.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mohammed was dan ook een waardeloze lamstraal.
Heb jij al veel kaarten van smachtende jongedames ontvangen, montelly?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:53 schreef Montelly het volgende:
Graag even duscussie terug naar winegums en valentijnskaarten.
Jij reflecteert wel erg graag jezelf op anderen hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mohammed was dan ook een waardeloze lamstraal.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Op corners gokken is best wel easy money maken.
Nee want ik ben geen waardeloze lamstraal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij reflecteert wel erg graag jezelf op anderen he
Hier was het dus waar het mis ging toen je vader met zijn zus neuktequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee want ik ben geen waardeloze lamstraal.
Haha Crip helemaal mad om mijn Mohammed bashquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier was het dus waar het mis ging toen je vader met zijn zus neukte
ben woedendquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha Crip helemaal mad om mijn Mohammed bash![]()
Ik richt mij tegenwoordig op vrome maagdelijke moslimas met hoofddoek.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij al veel kaarten van smachtende jongedames ontvangen, montelly?
wel grappig dat je iemand die 1400 jaar later nog vrij bekend is een waardeloze lamstraal noemt terwijl iedereen jou na een minuut al si vergetenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha Crip helemaal mad om mijn Mohammed bash![]()
wowwwquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel grappig dat je iemand die 1400 jaar later nog vrij bekend is een waardeloze lamstraal noemt terwijl iedereen jou na een minuut al si vergeten
Mwa, als je gemiddeld elke maand 5000/6000 winst hebt 4 jaar lang vraag ik me af of dat gokken isquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeggen de mensen ook die met zo'n notitieboekje achter een gokkast zitten om maar een patroon te ontdekken.
Zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel grappig dat je iemand die 1400 jaar later nog vrij bekend is een waardeloze lamstraal noemt terwijl iedereen jou na een minuut al si vergeten
Als je maar genoeg mensen over de kling jaagt wordt je al snel herinnerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan doe je iets goed of je hebt ongekend veel geluk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mwa, als je gemiddeld elke maand 5000/6000 winst hebt 4 jaar lang vraag ik me af of dat gokken is
Ah zo, dacht dat je het precieze aantal moest gokken oidquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kans dat er meer dan 9,5 corners in een wedstrijd zijn is fucking groot.
Goede wk! 👌🏼quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sukkelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Woensdag net 600 euro op m'n bankrekening laten storten zelfs![]()
Ga Vietnamese loempia's bakken van de markt (ingevroren gekocht jwz), kom jequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier was het dus waar het mis ging toen je vader met zijn zus neukte
Zal bij jou dus nooit het geval zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je maar genoeg mensen over de kling jaagt wordt je al snel herinnerd.
Allemaal even juichen om kul opmerking van WCH om te laten zien dat jullie geen islamofoben zijn.quote:
Werkte met 4 excelsheetsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan doe je iets goed of je hebt ongekend veel geluk.
Nee, daar moet je Mohammed of Hitler voor heten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal bij jou dus nooit het geval zijn.
Als ik moest kiezen tussen jou en die kale kies ik jou hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Allemaal even juichen om kul opmerking van WCH om te laten zien dat jullie geen islamofoben zijn.
Nee hoor, ik moest om allebei de opmerkingen lachen eigenlijk omdat ze zo vanuit het niets kwamen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Allemaal even juichen om kul opmerking van WCH om te laten zien dat jullie geen islamofoben zijn.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga Vietnamese loempia's bakken van de markt (ingevroren gekocht jwz), kom je?
hem kennende welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:01 schreef Che_ het volgende:
Maar montelly ik zag jou nooit toen of ben je mijn pohi door gegaan?
nouuuquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon sober en handjes boven de dekens svp.
deze fantasiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mwa, als je gemiddeld elke maand 5000/6000 winst hebt 4 jaar lang vraag ik me af of dat gokken is
Op zondag wordt er geen post bezorgd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt 'ie dan nog wel morgen aan?
maandag ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op zondag wordt er geen post bezorgd.
Valentijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is het voor een kaartje?
Niet naar jouquote:
Geen Valentijn voor onze opsonisatie dus.quote:
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt 'ie dan nog wel morgen aan?
Ik niets, maar Teun heeft heel wat in pettoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat doe jij voor je vrouw, WCH?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja wch. Ga een pruik kopen en doe je vrouw een plezier
Niks. Toegeven aan commercie is ruggengraatloos.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat doe jij voor je vrouw, WCH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |