quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Iedereen kent zulke gevallen maar ze willen niet dat je het weet en dus leren ze van die medische studentjes dat het niet kan en die geloven toch alles kijk maar naar alle troep van de big pharma die ze voorschrijven.
Oh wat errug.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
Een ieder die aan zeer komt krijgt met mij te maken.
Pak die ecto's, oudje!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, kan jullie makkelijk hebben.
TARDIS. kan karatequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, kan jullie makkelijk hebben.
Naar TARDIS. hoef je slechts boos te kijken en misschien boe te roepen. En terwijl hij rent neem ik jou even goed onder handen.quote:
als jij dat denktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar TARDIS. hoef je slechts boos te kijken en misschien boe te roepen. En terwijl hij rent neem ik jou even goed onder handen.
Jij hebt een alleraardigst probleem ouwe lul.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar TARDIS. hoef je slechts boos te kijken en misschien boe te roepen. En terwijl hij rent neem ik jou even goed onder handen.
je hebtme nie gedmd ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]waarom heb ik geen kaartje gekregen
ja heb je adres nie ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
;s moest ik me daarvoor aanmelden ofzo
Ik wel een keer van mijn nichtje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
had graag wat ontvangen
heb nog nooit valentijn iets gekregen
ahwquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
had graag wat ontvangen
heb nog nooit valentijn iets gekregen
#justhillbillythingsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wel een keer van mijn nichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |