hij trollt wel nogal thoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:47 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je zou maar in zijn schoenen staan
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, ziet er niet echt uit als iemand die traint
Inlevingsvermogen heet dat ouwe Frankquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat het interessant gevonden wordt. Lekker belangrijk hoe andere mensen, die ik verder totaal niet ken, leven of wat voor relatie ze met elkaar hebben.
Ze gaan maar lekker hun gang. Kan me er echt niet druk om maken.
Misschien brak hij dan serieus wel ff.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja merendeels wel, dat hij het met haar wilde proberen meende hij denk ik wel
Daar moet ik dan wel weer om lachenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:49 schreef McGrath het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tiroler_freitag.html
dit is inderdaad een stuk boeiender
Wat is dit voor aidsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:49 schreef McGrath het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tiroler_freitag.html
dit is inderdaad een stuk boeiender
Jeetje frank, het lijkt alsof je met jezelf in de knoop zit.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat het interessant gevonden wordt. Lekker belangrijk hoe andere mensen, die ik verder totaal niet ken, leven of wat voor relatie ze met elkaar hebben.
Ze gaan maar lekker hun gang. Kan me er echt niet druk om maken.
Hij zette haar dus heel bewust voor blok. Dat maakt het weer helemaal anders dan. Sluwe vos dat het is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja merendeels wel, dat hij het met haar wilde proberen meende hij denk ik wel
Ja kijk hoe awkward ze zich voelt.:Dquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:50 schreef Parawan het volgende:
[..]
Hij zette haar dus heel bewust voor blok. Dat maakt het weer helemaal anders dan. Sluwe vos dat het is.
Jawel, maar die bemoeizucht. Kennelijk zijn die mensen gelukkig zo met elkaar. Nou ja, dat kan. Lekker belangrijk allemaal verder.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:49 schreef Parawan het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen heet dat ouwe Frank
Nee hoor, ik kan me soms slechts ergeren aan een te grote mate van stompzinnigheid en achterlijkheid.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jeetje frank, het lijkt alsof je met jezelf in de knoop zit.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kick & rush is nog altijd leuker.
Vieze Aziatische meisjesquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:51 schreef Montelly het volgende:
Weten jullie wat pas cringer is...dit.
Die gast blijft ook haar handje vasthouden omg..
En deze guy zou het niet pikken!!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:51 schreef Montelly het volgende:
WTF wtfquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:51 schreef Montelly het volgende:
ja...jaquote:
Jij hebt wel een aantal zeer interessante filmpjes in je repertoire zitten, zoveel is zeker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
En deze guy zou het niet pikken!!
Che, HIJ TRAINT WEL!
Broertje dit is zo oudquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
En deze guy zou het niet pikken!!
Che, HIJ TRAINT WEL!
Mijn hemel, wat figuren lopen er ook rondquote:
Waarschijnlijk is het nu een FOK!ker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat figuren lopen er ook rond.
doe maken danquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
http://www.24kitchen.nl/recepten/chocolade-karameltaart damn
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ingrediënten
Chocolade-amandelbiscuit
15 g roomboter gestolde pus
2 eiwitten kippen menstruatie
85 g suiker
80 g amandelschaafsel
15 g bloem
7 g cacaopoeder
2 eieren kippen menstruatie
Gezouten karamelvulling
75 g suiker
50 ml slagroom opgeklopte pus
40 g roomboter gestolde pus
1 mespuntje grof zeezout
Bittere chocolademousse
75 g water
75 g suiker
150 g pure chocolade
450 g slagroom opgeklopte pus
5 eidooiers kippen menstruatie
4 blaadjes gelatine gemalen varkens beenderen
Cacaogelei
280 ml water
360 g suiker
260 ml slagroom opgeklopte pus
120 g cacaopoeder
6 blaadjes gelatine gemalen varkens beenderen
Daar krijg je een dikke kont van.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:24 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
daarna 5 dagen niet eten tochquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar krijg je een dikke kont van.
autisme ingespoten krijgenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet weten dat je met koeienpus gevaccineerd bent.niet weten dat je medicijnen zijn omhuld met gelatine
Jij denkt volgens mij ook dat rupsen kunnen praten en zoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:29 schreef zeer het volgende:
[..]
autisme ingespoten krijgen![]()
zulke "medicatie" innemen
Ik denk trouwens dat je op zo'n behoorlijk wat dagen kunt teren ja. De taart ziet er namelijk uit alsof je er heel Afrika van ondergewicht mee kunt afhelpen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
daarna 5 dagen niet eten toch
Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij denkt volgens mij ook dat rupsen kunnen praten en zo
Rasisme, je wilt zeker Afrika weer koloniseren? Apartheidsverheerlijker!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je op zo'n behoorlijk wat dagen kunt teren ja. De taart ziet er namelijk uit alsof je er heel Afrika van ondergewicht mee kunt afhelpen.
niks mis met een beetje pusquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet weten dat je met koeienpus gevaccineerd bent.niet weten dat je medicijnen zijn omhuld met gelatine
Ik ken iemand die is overleden aan autisme door vaccinaties.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
precies, net zoals dat met vaccinaties en autisme. Kusjes.
Bs.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is overleden aan autisme door vaccinaties.
Dat is een vreemde conclusietrekking.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rasisme, je wilt zeker Afrika weer koloniseren? Apartheidsverheerlijker!
dat is wat ze willen wat je denktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
precies, net zoals dat met vaccinaties en autisme. Kusjes.
Ja goudvis van mijn vriends neef ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt waar, vriend van een neef van me.
Ik lees tussen de regels door.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een vreemde conclusietrekking.
Echt? Zie je wel hoe gevaarlijk het is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja goudvis van mijn vriends neef ook.
Krijg je kanker van.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:33 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zo goddelijk, hihihihi
Iedereen kent zulke gevallen maar ze willen niet dat je het weet en dus leren ze van die medische studentjes dat het niet kan en die geloven toch alles kijk maar naar alle troep van de big pharma die ze voorschrijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is overleden aan autisme door vaccinaties.
Goudvissen zijn zeer gevaarlijk. Net als zeer.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt? Zie je wel hoe gevaarlijk het is.
echt zo'n dag om eens een lekker bakje sterke, verse koffie te nuttigen met geliefden en/of vriendenquote:
Oh jee, huiveren en rillen geblazen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
Een ieder die aan zeer komt krijgt met mij te maken.
jou grijpen we als eerste ouwequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, huiveren en rillen geblazen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Iedereen kent zulke gevallen maar ze willen niet dat je het weet en dus leren ze van die medische studentjes dat het niet kan en die geloven toch alles kijk maar naar alle troep van de big pharma die ze voorschrijven.
Oh wat errug.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
Een ieder die aan zeer komt krijgt met mij te maken.
Pak die ecto's, oudje!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, kan jullie makkelijk hebben.
TARDIS. kan karatequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee, kan jullie makkelijk hebben.
Naar TARDIS. hoef je slechts boos te kijken en misschien boe te roepen. En terwijl hij rent neem ik jou even goed onder handen.quote:
als jij dat denktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar TARDIS. hoef je slechts boos te kijken en misschien boe te roepen. En terwijl hij rent neem ik jou even goed onder handen.
Jij hebt een alleraardigst probleem ouwe lul.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar TARDIS. hoef je slechts boos te kijken en misschien boe te roepen. En terwijl hij rent neem ik jou even goed onder handen.
je hebtme nie gedmd ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]waarom heb ik geen kaartje gekregen
ja heb je adres nie ;squote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
;s moest ik me daarvoor aanmelden ofzo
Ik wel een keer van mijn nichtje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
had graag wat ontvangen
heb nog nooit valentijn iets gekregen
ahwquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef zeer het volgende:
[..]
had graag wat ontvangen
heb nog nooit valentijn iets gekregen
#justhillbillythingsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wel een keer van mijn nichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |