"Deze video is niet beschikbaar. "quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet om aan te horen.
Ik zal eens even wat met je delen. Luister, dit is muziek. Daar kun je, in tegenstelling tot jouw liedje, juist van genieten met het geluid goed aan.
Warrig en raar liedje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet om aan te horen.
Ik zal eens even wat met je delen. Luister, dit is muziek. Daar kun je, in tegenstelling tot jouw liedje, juist van genieten met het geluid goed aan.
Een hele hoop zou in de wereld niet moeten mogen, maar het gebeurt welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zal wel. Maar dat die bagger users uit deze SC gaan posten in de rest van KLB, dat zou niet moeten mogen.
De rest van KLB is wel hoogstaand idd. Gewoon dezelfde klachten van vorig jaar die worden herhaald.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zal wel. Maar dat die bagger users uit deze SC gaan posten in de rest van KLB, dat zou niet moeten mogen.
niet weten dat de klb mods ons voortrekkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens geluisterd man, je zeikt om het zeiken.quote:
Modsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:01 schreef Crip het volgende:
[..]
niet weten dat de klb mods ons voortrekken
hebben je buren even geluk zeggquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Als Kauai hier nu was he, ze zou dan Enrique Iglesias meezingen![]()
![]()
Wel geluisterd en ik hoor allemaal gitaarloopjes door elkaar heen zonder dat het een beluisterbaar geheel wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens geluisterd man, je zeikt om het zeiken.
Dan heb je gewoon geen muzieksmaak, dat kan ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel geluisterd en ik hoor allemaal gitaarloopjes door elkaar heen zonder dat het een beluisterbaar geheel wordt.
ROTTERDAM TERROR CORPSquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mn buren horen liever hardcore ja
Iets anders dan, deze doet het wel denk ik. Prachtigquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Als Kauai hier nu was he, ze zou dan Enrique Iglesias meezingen![]()
![]()
Salmiakballetjesquote:
Wat is dit voor een rustige kutmuziekquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Iets anders dan, deze doet het wel denk ik. Prachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |