SPOILER: SwiftliciousOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog nooit gehad, gaikmaar eens proberenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alles van goody good stuff omg
Stop en salmiakquote:
Jullie hebben geen smaak meer tegenwoordig. Die herrie met mr. dinges een leuk liedje noemen en dit bestempelen als kutmuziek.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rustige kutmuziek
Dit dus. Op welk vlak dan ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie hebben geen smaak meer tegenwoordig. Die herrie met mr. dinges een leuk liedje noemen en dit bestempelen als kutmuziek.
Zeer eens. Van kleding tot muziek en alles wat daar tussen zit, het is allemaal plat, simpel, ongezellig en zonder enige mate van stijl.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit dus. Op welk vlak dan ook.
kersen wel, kikkertjes niet. En ik vind m&m's lekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:07 schreef Crip het volgende:
Ik vind Haribo kikkertjes en kersen altijd lekker
Redband winegums zijn vrij zachtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:13 schreef Crip het volgende:
[..]
wingegums vind ik zo hard
haribo is wel beast
Vliegtuig spotten lijkt mij wel een zeer boeiende bezigheid.quote:
mixen met kersensnoepjes vlam bam bam bamquote:
Zure matjes?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Of die zure snoepjes van Haribo.
Die zie ik hier nooitquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vliegtuig spotten lijkt mij wel een zeer boeiende bezigheid.
Nee, iets met 'pennen' of iets dergelijks. Weet eigenlijk niet hoe het precies heet. Haal daar weleens een zak van, maar dan gaat 'ie ook in een middag met gemak leeg.quote:
Nee.... Daarvoor moet je naar Schiphol. Camera erbij, thermosfles koffie en tussen het opstijgen gezellig ouwehoeren met de buurman.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, iets met 'pennen' of iets dergelijks. Weet eigenlijk niet hoe het precies heet. Haal daar weleens een zak van, maar dan gaat 'ie ook in een middag met gemak leeg.
Ik blijf toch maar hier, denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee.... Daarvoor moet je naar Schiphol. Camera erbij, thermosfles koffie en tussen het opstijgen gezellig ouwehoeren met de buurman.
Kijk deze pretletters eens lol maken
[ afbeelding ]
Die zijn wel lekker, je had ooit cunchy gummybears bij de jumbo, die vond ik echt fantastisch, maar die kan je nergens meer krijgenquote:
Pennen > Fruitini'squote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Fruitini's heten ze, heb nog een zak liggen herinnerde ik me.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee.... Daarvoor moet je naar Schiphol. Camera erbij, thermosfles koffie en tussen het opstijgen gezellig ouwehoeren met de buurman.
Kijk deze pretletters eens lol maken
[ afbeelding ]
Dat is die andere. Die haal ik altijd doordeweeks, weet niet precies hoe ze heten. Maar iets met pennen geloof ik.quote:
quote:
precies.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter gaan wij gewoon samen lekkere broodjes kip eten en geen snoep.
Ik ga wel gezellig mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter gaan wij gewoon samen lekkere broodjes kip eten en geen snoep.
Ik heb geen chelsea dingen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je je chelsea dingen maar thuis laat
Ik neem mijn Costa-shirt meequote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je je chelsea dingen maar thuis laat
HNGGGGquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:33 schreef Che_ het volgende:
Die kleine jelly beans achtige van kruidvat
Letterlijk en figuurlijk het doel missen.quote:
vnd jellybeans super mehquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:33 schreef Che_ het volgende:
Die kleine jelly beans achtige van kruidvat
ken ik niettquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het zijn geen jelly beans. Van die kleine ronde dingen van kruidvat. Verschillende kleuren
Ook niet. Ik mis de arrogantie om te denken dat mijn leven zo interessant is dat het een eigen webpagina verdient. Bovendien kan ik die zwakzinnige meuk van mensen die daar van alles op gooien ook missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wle facebook. maar ik post niet zoveel, ik heb jullie toch
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:40 schreef Montelly het volgende:
GVD, WELKE FOKKER IS DIT!?![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)t_valentijnsdag.html
En dan ook nog eens een matige 6/10 chick![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap niet dat mensen snoep lekker vinden.
ik ken hem, hij heet Livayquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:40 schreef Montelly het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:32 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap niet dat mensen snoep lekker vinden.
quote:Hoer, laat die gozer dan ook niet in een waan. Afkappen zodat hij verder kan naar iemand die hem wel wil !
ahhaahah...wkquote:Waarom meteen een hoer? Als ze duidelijk naar hem geweest is dat ze niks wil en hij kiest er toch voor om met dr te lopen is het toch niet haar fout?
/drphilmodus
goed reacties welquote:Alles wat hij maar fout kan doen doet hij fout:
1: gaan janken in bed... Zoals iemand hier al zei: ga gvd met je maten op stap.
2: met deze meid omgaan als zogenaamde vriendschap met de ijdele hoop dat het nog iets gaat worden.
Het gaat niks meer worden. Nu niet. Nooit niet. Dit is hèt voorbeeld van een friendzonesituatie.
Duidelijk ook dat die meid het graag zo wil houden. Het is niet haar schuld, maar de schuld van die slappe zak die het niet doorheeft.
Totdat hij 5 jaar verder is en allerlei leuke meiden heeft gemist omdat hij zo nodig haar moest hebben.
Ik vind het eigenlijk allemaal maar vermoeiend gezever.quote:
Hierna moest hij zijn excuses aan haar aanbiedenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:40 schreef Montelly het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk allemaal maar vermoeiend gezever.
Zat er waarschijnlijk in idd, hoe die in zijn hoofd haalde om haar zo voor het blok te zetten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hierna moest hij zijn excuses aan haar aanbieden
Spreekt jou waarschijnlijk wel aan. Hoeveel dagen nog totdat de buurvrouw haar benen opengooit?quote:
Ben jij dat in dat filmpje hoink? ja dat ben jij wel, herkenbaar hé..quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spreekt jou waarschijnlijk wel aan. Hoeveel dagen nog totdat de buurvrouw haar benen opengooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |