Nee.... Daarvoor moet je naar Schiphol. Camera erbij, thermosfles koffie en tussen het opstijgen gezellig ouwehoeren met de buurman.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, iets met 'pennen' of iets dergelijks. Weet eigenlijk niet hoe het precies heet. Haal daar weleens een zak van, maar dan gaat 'ie ook in een middag met gemak leeg.
Ik blijf toch maar hier, denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee.... Daarvoor moet je naar Schiphol. Camera erbij, thermosfles koffie en tussen het opstijgen gezellig ouwehoeren met de buurman.
Kijk deze pretletters eens lol maken
[ afbeelding ]
Die zijn wel lekker, je had ooit cunchy gummybears bij de jumbo, die vond ik echt fantastisch, maar die kan je nergens meer krijgenquote:
Pennen > Fruitini'squote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Fruitini's heten ze, heb nog een zak liggen herinnerde ik me.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee.... Daarvoor moet je naar Schiphol. Camera erbij, thermosfles koffie en tussen het opstijgen gezellig ouwehoeren met de buurman.
Kijk deze pretletters eens lol maken
[ afbeelding ]
Dat is die andere. Die haal ik altijd doordeweeks, weet niet precies hoe ze heten. Maar iets met pennen geloof ik.quote:
quote:
precies.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter gaan wij gewoon samen lekkere broodjes kip eten en geen snoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |