Dat welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het had slechter uit kunnen pakken.
Woensdag net 600 euro op m'n bankrekening laten storten zelfsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Bizar dat je daar zoveel geld mee kan maken man.
Niet jokken.quote:
high stacksquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Woensdag net 600 euro op m'n bankrekening laten storten zelfs![]()
Gokken is haram.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
ik zou mezelf nog erger bankrupt maken als ik begon met gokken
Mohammed gokte ook vaak. Ik geloof ook een keer met een ander die bij verlies - wat hij deed - moslim zou worden.quote:
Dit was geen gokken zoals roulettequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
ik zou mezelf nog erger bankrupt maken als ik begon met gokken
Dat zeggen de mensen ook die met zo'n notitieboekje achter een gokkast zitten om maar een patroon te ontdekken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit was geen gokken zoals roulette
Het was kansenbereking, valuebets en surewins
Mohammed was dan ook een waardeloze lamstraal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mohammed gokte ook vaak. Ik geloof ook een keer met een ander die bij verlies - wat hij deed - moslim zou worden.
Dat is wat anders. Op corners gokken is best wel easy money maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeggen de mensen ook die met zo'n notitieboekje achter een gokkast zitten om maar een patroon te ontdekken.
Zo, Jimbo maakt van zijn hart weer geen moordkuil.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mohammed was dan ook een waardeloze lamstraal.
Heb jij al veel kaarten van smachtende jongedames ontvangen, montelly?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:53 schreef Montelly het volgende:
Graag even duscussie terug naar winegums en valentijnskaarten.
Jij reflecteert wel erg graag jezelf op anderen hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mohammed was dan ook een waardeloze lamstraal.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Op corners gokken is best wel easy money maken.
Nee want ik ben geen waardeloze lamstraal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij reflecteert wel erg graag jezelf op anderen he
Hier was het dus waar het mis ging toen je vader met zijn zus neuktequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee want ik ben geen waardeloze lamstraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |