waarom stuurtje je vriendje je niks dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wel een keer van mijn nichtje.
Komen vast mooie kindjes uit, hele speciale.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laat dat kadaver maar kletsen, wij als stoere boys weten wel beter.
Jullie komen goed samen. En dan niet gaan huilen, want genade is er niet meer. Wie zijn billetjes brandt, moet op de blaren zitten.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom stuurtje je vriendje je niks dan?
Owowow zulke dikke disses kan ik niet hebben hoor.quote:
snap niet wat een kaartje nog toevoegd op de audio boodschap, de bloemen en de doos chocola maar goedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen we houses een kaartje sturen en dan gaan homewrecken
Persoonlijk bezorgen dan maar.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb iets ZOOO doms gedaandeed mn laptop open maar blijkbaar had ik niet op "bestelling afronden" geklikt dus kaart was niet verstuurddd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geschreven berichten doen het in de 21ste eeuw goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
snap niet wat een kaartje nog toevoegd op de audio boodschap, de bloemen en de doos chocola maar goed
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:43 schreef Toto69 het volgende:
fuckers602 euro winst? ;oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fuckersMoest je ze allemaal goed hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
fuckersChe deed vroeger ook veel gokken vanuit zijn slaapkamer bij ouders thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Che doe je nog steeds unibet?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Nee, zijn verschillende betsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moest je ze allemaal goed hebben?
fuckersStraks even kijken of ik nog screenshots hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ouders?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Che deed vroeger ook veel gokken vanuit zijn slaapkamer bij ouders thuis.
Che doe je nog steeds unibet?
Dat welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het had slechter uit kunnen pakken.
Woensdag net 600 euro op m'n bankrekening laten storten zelfsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:47 schreef zeer het volgende:
[..]
Bizar dat je daar zoveel geld mee kan maken man.
Niet jokken.quote:
high stacksquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Woensdag net 600 euro op m'n bankrekening laten storten zelfs![]()
Gokken is haram.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
ik zou mezelf nog erger bankrupt maken als ik begon met gokken
Mohammed gokte ook vaak. Ik geloof ook een keer met een ander die bij verlies - wat hij deed - moslim zou worden.quote:
Dit was geen gokken zoals roulettequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
ik zou mezelf nog erger bankrupt maken als ik begon met gokken
Dat zeggen de mensen ook die met zo'n notitieboekje achter een gokkast zitten om maar een patroon te ontdekken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit was geen gokken zoals roulette
Het was kansenbereking, valuebets en surewins
Mohammed was dan ook een waardeloze lamstraal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mohammed gokte ook vaak. Ik geloof ook een keer met een ander die bij verlies - wat hij deed - moslim zou worden.
Dat is wat anders. Op corners gokken is best wel easy money maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeggen de mensen ook die met zo'n notitieboekje achter een gokkast zitten om maar een patroon te ontdekken.
Zo, Jimbo maakt van zijn hart weer geen moordkuil.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mohammed was dan ook een waardeloze lamstraal.
Heb jij al veel kaarten van smachtende jongedames ontvangen, montelly?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:53 schreef Montelly het volgende:
Graag even duscussie terug naar winegums en valentijnskaarten.
Jij reflecteert wel erg graag jezelf op anderen hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mohammed was dan ook een waardeloze lamstraal.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Op corners gokken is best wel easy money maken.
Nee want ik ben geen waardeloze lamstraal.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij reflecteert wel erg graag jezelf op anderen he
Hier was het dus waar het mis ging toen je vader met zijn zus neuktequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee want ik ben geen waardeloze lamstraal.
Haha Crip helemaal mad om mijn Mohammed bashquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier was het dus waar het mis ging toen je vader met zijn zus neukte
ben woedendquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha Crip helemaal mad om mijn Mohammed bash![]()
Ik richt mij tegenwoordig op vrome maagdelijke moslimas met hoofddoek.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij al veel kaarten van smachtende jongedames ontvangen, montelly?
wel grappig dat je iemand die 1400 jaar later nog vrij bekend is een waardeloze lamstraal noemt terwijl iedereen jou na een minuut al si vergetenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha Crip helemaal mad om mijn Mohammed bash![]()
wowwwquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel grappig dat je iemand die 1400 jaar later nog vrij bekend is een waardeloze lamstraal noemt terwijl iedereen jou na een minuut al si vergeten
Mwa, als je gemiddeld elke maand 5000/6000 winst hebt 4 jaar lang vraag ik me af of dat gokken isquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeggen de mensen ook die met zo'n notitieboekje achter een gokkast zitten om maar een patroon te ontdekken.
Zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel grappig dat je iemand die 1400 jaar later nog vrij bekend is een waardeloze lamstraal noemt terwijl iedereen jou na een minuut al si vergeten
Als je maar genoeg mensen over de kling jaagt wordt je al snel herinnerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan doe je iets goed of je hebt ongekend veel geluk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mwa, als je gemiddeld elke maand 5000/6000 winst hebt 4 jaar lang vraag ik me af of dat gokken is
Ah zo, dacht dat je het precieze aantal moest gokken oidquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kans dat er meer dan 9,5 corners in een wedstrijd zijn is fucking groot.
Goede wk! 👌🏼quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sukkelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Woensdag net 600 euro op m'n bankrekening laten storten zelfs![]()
Ga Vietnamese loempia's bakken van de markt (ingevroren gekocht jwz), kom jequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier was het dus waar het mis ging toen je vader met zijn zus neukte
Zal bij jou dus nooit het geval zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je maar genoeg mensen over de kling jaagt wordt je al snel herinnerd.
Allemaal even juichen om kul opmerking van WCH om te laten zien dat jullie geen islamofoben zijn.quote:
Werkte met 4 excelsheetsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan doe je iets goed of je hebt ongekend veel geluk.
Nee, daar moet je Mohammed of Hitler voor heten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal bij jou dus nooit het geval zijn.
Als ik moest kiezen tussen jou en die kale kies ik jou hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Allemaal even juichen om kul opmerking van WCH om te laten zien dat jullie geen islamofoben zijn.
Nee hoor, ik moest om allebei de opmerkingen lachen eigenlijk omdat ze zo vanuit het niets kwamen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Allemaal even juichen om kul opmerking van WCH om te laten zien dat jullie geen islamofoben zijn.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga Vietnamese loempia's bakken van de markt (ingevroren gekocht jwz), kom je?
hem kennende welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:01 schreef Che_ het volgende:
Maar montelly ik zag jou nooit toen of ben je mijn pohi door gegaan?
nouuuquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon sober en handjes boven de dekens svp.
deze fantasiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mwa, als je gemiddeld elke maand 5000/6000 winst hebt 4 jaar lang vraag ik me af of dat gokken is
Op zondag wordt er geen post bezorgd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt 'ie dan nog wel morgen aan?
maandag ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op zondag wordt er geen post bezorgd.
Valentijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is het voor een kaartje?
Niet naar jouquote:
Geen Valentijn voor onze opsonisatie dus.quote:
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Komt 'ie dan nog wel morgen aan?
Ik niets, maar Teun heeft heel wat in pettoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat doe jij voor je vrouw, WCH?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja wch. Ga een pruik kopen en doe je vrouw een plezier
Niks. Toegeven aan commercie is ruggengraatloos.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat doe jij voor je vrouw, WCH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |