Haha Crip helemaal mad om mijn Mohammed bashquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier was het dus waar het mis ging toen je vader met zijn zus neukte
ben woedendquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha Crip helemaal mad om mijn Mohammed bash![]()
Ik richt mij tegenwoordig op vrome maagdelijke moslimas met hoofddoek.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij al veel kaarten van smachtende jongedames ontvangen, montelly?
wel grappig dat je iemand die 1400 jaar later nog vrij bekend is een waardeloze lamstraal noemt terwijl iedereen jou na een minuut al si vergetenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha Crip helemaal mad om mijn Mohammed bash![]()
wowwwquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel grappig dat je iemand die 1400 jaar later nog vrij bekend is een waardeloze lamstraal noemt terwijl iedereen jou na een minuut al si vergeten
Mwa, als je gemiddeld elke maand 5000/6000 winst hebt 4 jaar lang vraag ik me af of dat gokken isquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeggen de mensen ook die met zo'n notitieboekje achter een gokkast zitten om maar een patroon te ontdekken.
Zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel grappig dat je iemand die 1400 jaar later nog vrij bekend is een waardeloze lamstraal noemt terwijl iedereen jou na een minuut al si vergeten
Als je maar genoeg mensen over de kling jaagt wordt je al snel herinnerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan doe je iets goed of je hebt ongekend veel geluk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mwa, als je gemiddeld elke maand 5000/6000 winst hebt 4 jaar lang vraag ik me af of dat gokken is
Ah zo, dacht dat je het precieze aantal moest gokken oidquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kans dat er meer dan 9,5 corners in een wedstrijd zijn is fucking groot.
Goede wk! 👌🏼quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sukkelquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Woensdag net 600 euro op m'n bankrekening laten storten zelfs![]()
Ga Vietnamese loempia's bakken van de markt (ingevroren gekocht jwz), kom jequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier was het dus waar het mis ging toen je vader met zijn zus neukte
Zal bij jou dus nooit het geval zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je maar genoeg mensen over de kling jaagt wordt je al snel herinnerd.
Allemaal even juichen om kul opmerking van WCH om te laten zien dat jullie geen islamofoben zijn.quote:
Werkte met 4 excelsheetsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan doe je iets goed of je hebt ongekend veel geluk.
Nee, daar moet je Mohammed of Hitler voor heten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal bij jou dus nooit het geval zijn.
Als ik moest kiezen tussen jou en die kale kies ik jou hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Allemaal even juichen om kul opmerking van WCH om te laten zien dat jullie geen islamofoben zijn.
Nee hoor, ik moest om allebei de opmerkingen lachen eigenlijk omdat ze zo vanuit het niets kwamen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Allemaal even juichen om kul opmerking van WCH om te laten zien dat jullie geen islamofoben zijn.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga Vietnamese loempia's bakken van de markt (ingevroren gekocht jwz), kom je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |