Volgens Britse juridische begrippen is het alleen op basis van haar leeftijd al verkrachting, dat zegt verder niets over het gebeuren zelf.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:07 schreef matthias24 het volgende:
ik vind hoe dan ook dat deze jongen wel een zware straf verdient heeft want hij heeft nog steeds een verkrachting op zijn geweten.
een paar dagen in de gevangenis zal hem zeker geen kwaad doen denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens Britse juridische begrippen is het alleen op basis van haar leeftijd al verkrachting, dat zegt verder niets over het gebeuren zelf.
/ter info
Heb je de op wel goed gelezenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel een bijzondere dader, bij zo'n misdrijf verwacht ik eerder een soort mislukte, autistische nerd die er in slaagde een jong meisje in de val te lokken.
Ja de dader is toch een behoorlijk succesvolle sportman, niet echt iemand waarbij je zoiets verwachtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Heb je de op wel goed gelezen
Maar vind jij het dan echt verkrachting? Dit speelde zich af trouwens dat hij 19 was en zij 12quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:22 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja de dader is toch een behoorlijk succesvolle sportman, niet echt iemand waarbij je zoiets verwacht
het is hoe dan ook fout! kom op zeg je gaat toch niet als 19 jarige aan een 12 jarige zitten?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar vind jij het dan echt verkrachting? Dit speelde zich af trouwens dat hij 19 was en zij 12
Maakt dat wat uit? Ze is 12. Is een volwassene verkrachten erger dan als volwassen man met een 12-jarige neuken te neuken? Je kan peuters ongetwijfeld zonder dwang zover krijgen om piemels in hun mond te nemen. Of je dat dan verkrachting noemt of niet interesseert mij dan weinig. Zolang zo'n persoon maar (permanent) achter slot en grendel verdwijnt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook, het is een kind maar het is niet gedwongen dus geen verkrachting vind ik daarbij krijg ik toch andere beelden.
Nou.. ik kwam net een soortgelijkgeval tegen waarbij de dader 8 jaar kreegquote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
een paar dagen in de gevangenis zal hem zeker geen kwaad doen denk ik.
een soortgelijkgeval?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nou.. ik kwam net een soortgelijkgeval tegen waarbij de dader 8 jaar kreeg
Nee was een meisje van 11 dat door een nerd verkracht was. Was wel onder dwangquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
bedoel je soms dat dit meisje niet 12 jaar maar 11 jaar was?
picsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat het niet van toepassing is.
En omdat je kan lullen wat je wil, maar dat 12 jarigen er niet als 18+ uitzien. Had zelf al echt heel vroeg tieten enzo, maar niemand die erin trapte als ik beweerde 18+ te zijn, kon wel voor 2/3 jaartjes ouder doorgaan.
Hij was destijds jonger.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat kunnen twee kindjes van 12 ook prima. Dat het fout is om als 21-jarige een 12-jarige schraal te neuken is weer een ander punt.
ooh shit! das pas echt foute boel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee was een meisje van 11 dat door een nerd verkracht was. Was wel onder dwang
Het wordt onder het Britse recht per definitie als verkrachting aangemerkt op basis van haar leeftijd, niet op basis van de gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:39 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het heel erg naar. Hoe kan het zo zijn dat hij haar drie keer verkracht heeft? Ik ben zo benieuwd naar het gehele verhaal, hoe het meisje eruit ziet en waar haar ouders dan waren. En waarom sprak hij af met iemand van 12 of wist hij pas toen hij daar was haar leeftijd?
Is het naiviteit of echt omdat hij op (veel) jonger valt. Het is een knappe jongen en is ook erg slim. Snap er niks van.
Ze lopen er natuurlijk niet mee te koop. Maar sinds er hier een volleybal centrum is gebouwd is het niet uit te sluiten dat er meer minderjarige meisjes aangerand worden. Derhalve is het nodig per direct alle volleybal spelers te castreren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ken wel wat jongens die volleyballen maar voor zover mij bekend is het verkrachten van minderjarigen geen onderdeel van de cultuur. Als jij bewijs hebt dat het wel zo is dan zie ik dat graag.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:44 schreef borbit het volgende:
[..]
Ze lopen er natuurlijk niet mee te koop. Maar sinds er hier een volleybal centrum is gebouwd is het niet uit te sluiten dat er meer minderjarige meisjes aangerand worden. Derhalve is het nodig per direct alle volleybal spelers te castreren.
12 is anders prima oud genoeg om met Jane, die ze al jaren kennen, naar het park te gaanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je laat inderdaad je 12-jarige dochter met een wildvreemde naar het park gaan als goede ouder
is dat nou echt nodigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:44 schreef borbit het volgende:
[..]
Ze lopen er natuurlijk niet mee te koop. Maar sinds er hier een volleybal centrum is gebouwd is het niet uit te sluiten dat er meer minderjarige meisjes aangerand worden. Derhalve is het nodig per direct alle volleybal spelers te castreren.
Dit soort dingen hoef je ook niet te begrijpen en mi is meer info helemaal niet nodig... Hij wist dat ze 12 was, dan is het gewoon een nee, heel erg simpel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:39 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het heel erg naar. Hoe kan het zo zijn dat hij haar drie keer verkracht heeft? Ik ben zo benieuwd naar het gehele verhaal, hoe het meisje eruit ziet en waar haar ouders dan waren. En waarom sprak hij af met iemand van 12 of wist hij pas toen hij daar was haar leeftijd?
Is het naiviteit of echt omdat hij op (veel) jonger valt. Het is een knappe jongen en is ook erg slim. Snap er niks van.
ja ik merkte het al. maar luister ik begon er niet over hoor. dat deed hij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft de iig de "verwijder off-topic" knop gevonden.
Wat voor meisjes van 12 zien jullie in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:00 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Het is natuurlijk niet slim en zeker niet omdat hij wist hoe oud ze was, maar als dat meisje dan tot drie keer toe met hem naar bed gaat vindt ik het geen verkrachting meer.
Daarbij zien meisjes van 12 er vaak uit alsof ze al 15, 16 of 17 dat niet wil zeggen dat het goed is maar maakt het wel lastiger om dan de juiste keuze te maken vooral als het meisje in kwestie zelf ook wil.
Het is gewoon stom, stommer stomst en oliedom.
mijn dochters van 12 konden ook zeker wel doorgaan voor 15 hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat voor meisjes van 12 zien jullie in het dagelijks leven?
luister een meisje van 12 ziet er gewoon uit als een meisje van 12. dus niet 15,16 of 17 en ook geen 24 of 40. nee gewoon 12 jaar. dus er is geen enkel excuus voor die jongen om met zo'n jong meisje te gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:00 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Het is natuurlijk niet slim en zeker niet omdat hij wist hoe oud ze was, maar als dat meisje dan tot drie keer toe met hem naar bed gaat vindt ik het geen verkrachting meer.
Daarbij zien meisjes van 12 er vaak uit alsof ze al 15, 16 of 17 dat niet wil zeggen dat het goed is maar maakt het wel lastiger om dan de juiste keuze te maken vooral als het meisje in kwestie zelf ook wil.
overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Die gasten allemaal in dit topic die vinden dat 12 jarige meisjes er soms uit zien als meerderjarig
Kom op zeg, 12 jarige meisjes zijn nog kind, dan zit je in groep zes ofzo.
Groep 8 of de 1ste van het voortgezet.quote:
2 weken geleden verjaardag gehad van mijn 13 jarige nichtje. Natuurlijk heel huis vol met vriendinnetjes en moet bekennen dat ik dacht bij een soort playboymansion terechtgekomen te zijn. Zou ze zo 17/18 geven. Uiterlijk en lichamelijke wel te verstaan. 13 blijft 13 dus B-Brave, Bieber en dat soort onderwerpenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat voor meisjes van 12 zien jullie in het dagelijks leven?
Ja, alles in het leven is simpel. Zeker zonder emoties en triggers.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoef je ook niet te begrijpen en mi is meer info helemaal niet nodig... Hij wist dat ze 12 was, dan is het gewoon een nee, heel erg simpel.
Eens. Ben benieuwd naar de straf. En hoe die anders in Nederland zou zijn waar het niet perse verkrachting is. Vind het zo'n zwaar woord voor een meisje wat waarschijnlijk wel wilde maar te jong gevonden wordt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:00 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Onzin. Toen ik die leeftijd had en make up op deed kon ik soms zonder id drank of wat dan ook krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:07 schreef matthias24 het volgende:
[..]
luister een meisje van 12 ziet er gewoon uit als een meisje van 12. dus niet 15,16 of 17 en ook geen 24 of 40. nee gewoon 12 jaar. dus er is geen enkel excuus voor die jongen om met zo'n jong meisje te gaan.
Groep 8 of de brugklas, maar de brugpiepers haal je er ieder schooljaar zo uit op een middelbare school, beetje vreemd dat een knul van 19 dan niet snapt dat dat echt niet kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Die gasten allemaal in dit topic die vinden dat 12 jarige meisjes er soms uit zien als meerderjarig
Kom op zeg, 12 jarige meisjes zijn nog kind, dan zit je in groep zes ofzo.
Serieus? Ik ken toch heel wat 11/12/13 jarige meisjes en die zien er eigenlijk gewoon naar hun leeftijd uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
2 weken geleden verjaardag gehad van mijn 13 jarige nichtje. Natuurlijk heel huis vol met vriendinnetjes en moet bekennen dat ik dacht bij een soort playboymansion terechtgekomen te zijn. Zou ze zo 17/18 geven. Uiterlijk en lichamelijke wel te verstaan. 13 blijft 13 dus B-Brave, Bieber en dat soort onderwerpen![]()
Maar was wel een beetje flabbergasted van wat ik aantrof
nee maar opzich heb je wel gelijk hoor. het zijn en blijven kinderen. of ze nou op het voortgezet onderwijs zitten of niet.quote:
Als je ze op hun school tegenkomt zijn ze inderdaad 12/13 maar zodra er een feestje ofzo is dan transformeren ze ineens jaren vooruitquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken toch heel wat 11/12/13 jarige meisjes en die zien er eigenlijk gewoon naar hun leeftijd uit.
12 jarige jongentjes kunnen dan gelukkig ook niet zwanger wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:55 schreef Cruseder4 het volgende:
Als die 12 jarige een jongentje was geweest en die beachvolleyballer een dame was het ongetwijfeld heel anders ontvangen.
Ik heb twee kinderen in die leeftijd, dus ik ken ook de feestjes en dergelijke.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je ze op hun school tegenkomt zijn ze inderdaad 12/13 maar zodra er een feestje ofzo is dan transformeren ze ineens jaren vooruit
Vertel me alsjeblieft dat dit een poging is tot trollen en dat je niet echt zo denkt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef George_Zina het volgende:
Drie keer en ze klaagde met geen woord over? Hmm, heeft dus alle schijn van dat het kind zich met alle plezier heeft laten palen door deze kerel. Ze is wel vroeg bij. Als het mijn kind was had ik haar onterfd en haar de deur gewezen. Damn. Dit kan toch niet. Ga spelen met barbies, kutkoter.
Nou ja, ik zou haar niet poeslief aanspreken. Dat is wel zeker. Twaalf jaar. Kom op. Niet normaal man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat dit een poging is tot trollen en dat je niet echt zo denkt.
Het is ook niet verkrachting omdat ze het niet wilde, maar verkrachting omdat ze 12 is. Dan maakt het niet uit voor de Engelse wet of ze wilde of niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef George_Zina het volgende:
Drie keer en ze klaagde met geen woord over? Hmm, heeft dus alle schijn van dat het kind zich met alle plezier heeft laten palen door deze kerel. Ze is wel vroeg bij. Als het mijn kind was had ik haar onterfd en haar de deur gewezen. Damn. Dit kan toch niet. Ga spelen met barbies, kutkoter.
Ze is een kind, jij geeft het kind de schuld en de dader is wat? Het onschuldige slachtoffer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou haar niet poeslief aanspreken. Dat is wel zeker. Twaalf jaar. Kom op. Niet normaal man.
Een kind? Dit is geen kind meer maar een doorgewinterde vrouw die zich graag laat palen door veel oudere kerels. Wat betreft die man die krijgt zijn verdiende loon! De vraag is wat de ouders met zo'n kind aan moeten? Cursus benen dicht houden?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is een kind, jij geeft het kind de schuld en de dader is wat? Het onschuldige slachtoffer?
WTF is wrong with people, serieus, ik lees de meest onzinnige bull-shit hier op Fok!
Af en toe vraag ik me echt af of het een speciaal type mens is wat hier kom, in ieder geval niet normale mensen, dat is een ding zeker.
Ah, een troll dus, duidelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Een kind? Dit is geen kind meer maar een doorgewinterde vrouw die zich graag laat palen door veel oudere kerels. Wat betreft die man die krijgt zijn verdiende loon! De vraag is wat de ouders met zo'n kind aan moeten? Cursus benen dicht houden?
ik denk niet dat het zo werkt eigenlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Een kind? Dit is geen kind meer maar een doorgewinterde vrouw die zich graag laat palen door veel oudere kerels. Wat betreft die man die krijgt zijn verdiende loon! De vraag is wat de ouders met zo'n kind aan moeten? Cursus benen dicht houden?
Ze is 12, een meisje van 12 is per definitie geen "doorgewinterde vrouw".quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Mensen zeggen op internet sneller wat ze denken omdat ze zich minder zorgen hoeven te maken over het feit of het wel/niet geaccepteerd zal worden (sociaal gezien).quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is een kind, jij geeft het kind de schuld en de dader is wat? Het onschuldige slachtoffer?
WTF is wrong with people, serieus, ik lees de meest onzinnige bull-shit hier op Fok!
Af en toe vraag ik me echt af of het een speciaal type mens is wat hier kom, in ieder geval niet normale mensen, dat is een ding zeker.
Jij spoort niet, echt nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef George_Zina het volgende:
Of ze trollen gewoon omdat ze een leeg bestaan hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:34 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Mensen zeggen op internet sneller wat ze denken omdat ze zich minder zorgen hoeven te maken over het feit of het wel/niet geaccepteerd zal worden (sociaal gezien).
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah, een troll dus, duidelijk.
Hihaho, grappig hoor.
Nee, ik ben eigenlijk vrij serieus. Ik schrik van dat kinderen al zo bewust zijn van hun lichaam. Echt. Misschien moeten we kinderen niet zo onschuldig zien als wij willen geloven dat ze zijn. Neemt niet weg dat die volleyballer voor een tijdje achter de tralies moet omdat hij de overhand had en makkelijk kon weigeren. Hoewel je aan kunt twijfelen of dwang achter zat. Eerlijk waar. Ik geloof daar niks van.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik denk niet dat het zo werkt eigenlijk
Misschien, ze had niet de overhand maar was zich waarschijnlijk door en door bewust van waar ze mee bezig was. We zien kinderen graag als puur en onschuldig maar daar kun je ook over twijfelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 12, een meisje van 12 is per definitie geen "doorgewinterde vrouw".
ik moet je eerlijk zegen dat ik ook niet geloof dat dat meisje is gedwongen. toch had die gozer nee moeten zegen tegen dat meisje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk vrij serieus. Ik schrik van dat kinderen al zo bewust zijn van hun lichaam. Echt. Misschien moeten we kinderen niet zo onschuldig zien als wij willen geloven dat ze zijn. Neemt niet weg dat die volleyballer voor een tijdje achter de tralies moet omdat hij de overhand had en makkelijk kon weigeren. Hoewel je aan kunt twijfelen of dwang achter zat. Eerlijk waar. Ik geloof daar niks van.
Nee dat zijn ze dus niet op die leeftijd. Als volwassene heb jij mentaal overwicht over een kind. Om dezelfde redenen is het gewoon niet cool als jij iemand neukt met bijvoorbeeld een verstandelijke beperking.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Misschien, ze had niet de overhand maar was zich waarschijnlijk door en door bewust van waar ze mee bezig was. We zien kinderen graag als puur en onschuldig maar daar kun je ook over twijfelen.
Zeker, helemaal mee eens. Met een 12-jarige het bed delen? Dan ben je inderdaad niet helemaal goed. Ik bedoel een 16-jarige met 21-jarige. Who cares maar dit is maatschappelijk niet toelaatbaar. Hoewel ik 16 jaar ook al vroeg vind maar op een gegeven moment baas over eigen lichaam. Tot dan niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik moet je eerlijk zegen dat ik ook niet geloof dat dat meisje is gedwongen. toch had die gozer nee moeten zegen tegen dat meisje.
Ik vrees beidenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of ze trollen gewoon omdat ze een leeg bestaan hebben.
Hoewel ik nog steeds denk dat je aan het trollen ben al ik het toch proberen uit te leggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef George_Zina het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben eigenlijk vrij serieus. Ik schrik van dat kinderen al zo bewust zijn van hun lichaam. Echt. Misschien moeten we kinderen niet zo onschuldig zien als wij willen geloven dat ze zijn. Neemt niet weg dat die volleyballer voor een tijdje achter de tralies moet omdat hij de overhand had en makkelijk kon weigeren. Hoewel je aan kunt twijfelen of dwang achter zat. Eerlijk waar. Ik geloof daar niks van.
[..]
Misschien, ze had niet de overhand maar was zich waarschijnlijk door en door bewust van waar ze mee bezig was. We zien kinderen graag als puur en onschuldig maar daar kun je ook over twijfelen.
ja oke maar dat heeft verder niks te maken met dit onderwerp. dit meisje had geen verstandelijke beperkingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze dus niet op die leeftijd. Als volwassene heb jij mentaal overwicht over een kind. Om dezelfde redenen is het gewoon niet cool als jij iemand neukt met bijvoorbeeld een verstandelijke beperking.
Kan ook nog inderdaad.quote:
Maar dan krijg je van de maatschappij weer de wind van voren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef SpecialK het volgende:
Steven had een Pakistaan moeten zijn. Dan kom je er tenminste mee weg.
ja toch. ik vind 12 zo ongelooflijk jong. ik snap die jongen echt niet dat ie zoiets doet. aan de andere kant snap ik dat meisje ook niet echt. het zou kunnne dat het meschien zo'n typetje is met veel thuisproblemen ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Zeker, helemaal mee eens. Met een 12-jarige het bed delen? Dan ben je inderdaad niet helemaal goed. Ik bedoel een 16-jarige met 21-jarige. Who cares maar dit is maatschappelijk niet toelaatbaar. Hoewel ik 16 jaar ook al vroeg vind maar op een gegeven moment baas over eigen lichaam. Tot dan niet.
Als een 50 jarige persoon de herseninhoud heeft van een 12 jarige is ze verstandelijk beperkt toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja oke maar dat heeft verder niks te maken met dit onderwerp. dit meisje had geen verstandelijke beperkingen.
ja hoor wat jij wiltquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als een 50 jarige persoon de herseninhoud heeft van een 12 jarige is ze verstandelijk beperkt toch?
Als een 50 jarige vrouw de herseninhoud heeft van een 30 jarige vrouw niet.
Waarom is dat denk je? Omdat een 12 jarige nog niet zo kan denken als ene volwassen persoon, dus ja, het is zeker wel te vergelijken met het misbruik maken van een persoon met een verstandelijke beperking.
dat staat er toch nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja hoor wat jij wiltalle 12 jaarige hebben idd beperkingen
![]()
![]()
Het meisje was 12, dan moet een 19-jarige man gewoon zijn handen thuis houden. Kun je het hebben over emoties en triggers wat je wil, maar dat maakt gewoon niet uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, alles in het leven is simpel. Zeker zonder emoties en triggers.
13 jarige ; (quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb twee kinderen in die leeftijd, dus ik ken ook de feestjes en dergelijke.
Misschien is het in Denemarken anders dan in Nederland maar ik kan het mij ook niet herinneren van toen ik nog in Nederlands woonde.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jonge dat zegt snakyladdy toch net of niet soms!!!?
Voor een 12 jarige is dat geen beperking, maar de hersenen zijn niet hetzelfde als die van een volwassen persoon, dat is gewoonweg een bewezen feit, de hersenen zijn immers nog niet volgroeid.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja hoor wat jij wiltalle 12 jaarige hebben idd beperkingen
![]()
![]()
En nu zonder make up en sexy houding.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
13 jarige ; (
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat die gozer wist dat hij fout bezig was (bovenstaand is dus niet betreffend meisje maar een 13 jarig model)
dat is zijn punt tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
En nu zonder make up en sexy houding.
Ah, ik dacht gewoon dat hij bedoelde dat sommige meisjes er ouder uit zien.quote:
ja oke prima toch.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor een 12 jarige is dat geen beperking, maar de hersenen zijn niet hetzelfde als die van een volwassen persoon, dat is gewoonweg een bewezen feit, de hersenen zijn immers nog niet volgroeid.
http://www.e-gezondheid.b(...)kkeling/actueel/1376
Dat zei ik toch al? Op school zijn het 13 jarige biebermonsters en met feestjes zijn het zo goed als volwassen pornosterrenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
En nu zonder make up en sexy houding.
En daarom zeg ik, ik zie dat in mijn omgeving niet, ook niet met feestjes, maar misschien ligt dat dus aan mijn omgeving.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al? Op school zijn het 13 jarige biebermonsters en met feestjes zijn het zo goed als volwassen pornosterren
Voor jou maakt het niet uit. Voor zijn straf wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het meisje was 12, dan moet een 19-jarige man gewoon zijn handen thuis houden. Kun je het hebben over emoties en triggers wat je wil, maar dat maakt gewoon niet uit.
Sommige dingen zíjn gewoon zo simpel. Dit is er 1 van.
quote:Van de V. was indertijd op de hoogte van de leeftijd van het meisje.
Weet jij dan hoe zwaar seksueel misbruik bestraft wordt en hoe zwaar verkrachting bestraft wordt?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor jou maakt het niet uit. Voor zijn straf wel.
Goh, zou het dan wellicht aan jouw perspectief en/of maatstaven liggen, dat jij al die 13-jarigen ziet (of schat) als 17-18?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
2 weken geleden verjaardag gehad van mijn 13 jarige nichtje. Natuurlijk heel huis vol met vriendinnetjes en moet bekennen dat ik dacht bij een soort playboymansion terechtgekomen te zijn. Zou ze zo 17/18 geven. Uiterlijk en lichamelijke wel te verstaan. 13 blijft 13 dus B-Brave, Bieber en dat soort onderwerpen![]()
Ja vastquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Goh, zou het dan wellicht aan jouw perspectief en/of maatstaven liggen, dat jij al die 13-jarigen ziet (of schat) als 17-18?
Ik had nog een edit, die plak ik nu hier wel. En mijn eerdere post klonk als een verwijt, wat niet de bedoeling was. Excuus.quote:
Dus kinderen onder de 18 kunnen niet verkracht worden?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:26 schreef DustPuppy het volgende:
Maar we zeggen ook dat kinderen onder de 18 wilsonbekwaam zijn. Dit zijn 2 zaken die niet met elkaar stroken. Ergo, geen verkrachting, maar misbruik.
ja dit dus. ik heb dit eerder ook al gezegt maar toen was niemand het met mij eens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 23:02 schreef ietjefietje het volgende:
Wat zitten jullie nou te ouwehoeren hoe dat meisje eruit zag! Vervang 12 jarig meisje door 12 jarig jongetje wordt verkracht door een homo van 21 en er vraagt zich helemaal niemand meer af of dit wel of niet een verkrachting was.
Double standard enzo.
Het is duidelijk dat die volleyballer een pedo is die naar dat kind is gestekkerd door middel van social media.
ik vind 3 jaar nog niet genoeg, maak er maar 10 jaar van.
Qua uiterlijk gaan beginnend puberende meisjes experimenteren met 'volwassenheid' maar mentaal zitten ze nog tussen servet en tafellaken in. Dat iemand net zijn afscheidsmusical heeft gedaan betekent niet dat er gelijk een grote harige volwassen mannenpiemel in moetquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Een piemel is niet harig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:19 schreef Mishu het volgende:
[..]
Qua uiterlijk gaan beginnend puberende meisjes experimenteren met 'volwassenheid' maar mentaal zitten ze nog tussen servet en tafellaken in. Dat iemand net zijn afscheidsmusical heeft gedaan betekent niet dat er gelijk een grote harige volwassen mannenpiemel in moet
Ik moet zelf eerlijk zeggen dat hoe ouder ik wordt als vrouw zijnde hoe jonger ze wel lijken. Maar echt dan. Voelde me zelf al best volwassen toen ik 12 was maar juist nu zie ik dat alles onder de 18 echt nog kind is. Vanaf 17 begint het er een beetje op te lijken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Goh, zou het dan wellicht aan jouw perspectief en/of maatstaven liggen, dat jij al die 13-jarigen ziet (of schat) als 17-18?
Ik bedoel ... Ja, er zullen best wel wat meisjes van 13 zijn die er een stuk ouder uitzien dan 13. Maar als jij al die meisjes al als 17-18 schat, is er dus waarschijnlijk iets mis met jouw vermogen tot schatten. Dat zul je dan aan moeten passen aan de huidige maatstaven, ofzo.
Niet dat ik je ook maar iets verwijt oid. Maarja, als je er in zoiets constant naast zit, ligt het wss aan jou en niet aan die meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |