Nee. Er is een hele industrie van oude pedofielen die vanuit Nederland in het buitenland gaan om kinderen te misbruiken.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vind verkrachting niet op zijn plaats, natuurlijk is het een kind maar het ging niet tegen haar wil in, maar zo gaat het in de UK
Gezien het aantal verkrachtingen vallen de aantallen artikelen erg mee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:56 schreef Elzies het volgende:
Gezien de geplaatste artikelen op Fok! wordt me er toch flink een portie verkracht. Het lijkt wel een sport aan het worden.
Nee dat zeg ik ook, het is een kind maar het is niet gedwongen dus geen verkrachting vind ik daarbij krijg ik toch andere beelden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:59 schreef Rezania het volgende:
[..]_! Net alsof zo'n kind daar een weloverwogen keuze in kan maken.
Het is wel gedwongen aangezien zo'n kind die keuze niet met gezond verstand kan maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook, het is een kind maar het is niet gedwongen dus geen verkrachting vind ik daarbij krijg ik toch andere beelden.
Ik ken wel wat jongens die volleyballen maar voor zover mij bekend is het verkrachten van minderjarigen geen onderdeel van de cultuur. Als jij bewijs hebt dat het wel zo is dan zie ik dat graag.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef loni55 het volgende:
[..]
Omdat zo is hun cultuur. We moeten er respect voor hebben toch?,
Nou, er zijn genoeg 12 jarigen tegenwoordig die eruit zien als 18, en als dat kind geen gezond verstand zou hebben moet het een downie zijn geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel gedwongen aangezien zo'n kind die keuze niet met gezond verstand kan maken.
Jawel hoor. Dat kunnen twee kindjes van 12 ook prima. Dat het fout is om als 21-jarige een 12-jarige schraal te neuken is weer een ander punt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:59 schreef Rezania het volgende:
[..]_! Net alsof zo'n kind daar een weloverwogen keuze in kan maken.
Er zijn toch genoeg wetenschappelijke onderzoeken die uitwijzen dat kinderen (pubers) van die leeftijd vaak de consequenties van hun daden niet inzien. Verder is de machtspositie van die 21 jarige natuurlijk intens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat kunnen twee kindjes van 12 ook prima. Dat het fout is om als 21-jarige een 12-jarige schraal te neuken is weer een ander punt.
Of af gaat spreken bij een meertje. Nou vind ik 18 jarigen al niet interessant qua gesprekstof maar een 12 jarige dat moet wel helemaal kansloos zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef Woestijnvos het volgende:
Als je als volwassene een 12 jarige gaat neuken, is het wel erg met je gesteld.
12 jarigen laten zich tegenwoordig vingeren achter het fietsenhok...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel gedwongen aangezien zo'n kind die keuze niet met gezond verstand kan maken.
Niet om die reden. Maar sommige 12 jarige zien eruit als 16quote:
Wie zijn er allemaal jarig dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
12 jarigen laten zich tegenwoordig vingeren achter het fietsenhok...
kutquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wie zijn er allemaal jarig dan?
Hoe ze er uit ziet maakt niks uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg 12 jarigen tegenwoordig die eruit zien als 18, en als dat kind geen gezond verstand zou hebben moet het een downie zijn geweest
Ja in Nederland ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef DustPuppy het volgende:
Van verkrachting is hier geen sprake. In Nederland zou dit onder de noemer misbruik of ontucht vallen.
Het is ook heel fout maar ik vind verkrachting gewoon niet de juiste benamingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe ze er uit ziet maakt niks uit.
De hersenen van een 12 jarige zijn nog niet volgroeid, in de zin van dat ze vaak oorzaak en gevolg niet kunnen inschatten en dat ze niet altijd weten wat juist is voor zichzelf.
daarom mogen ze ook nog geen auto rijden, geen alcohol drinken, geen lening nemen en ook geen seks hebben.
je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
12 jarigen laten zich tegenwoordig vingeren achter het fietsenhok...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is ook heel fout maar ik vind verkrachting gewoon niet de juiste benaming
Dat ik geen voorstander ben van termen als 'constitutionele' verkrachting, zoals dat in sommige landen gebruikt wordt, aangezien ik vind dat dit de verantwoordelijkheid volledig bij de dader neerlegt. Ik vind namelijk dat de ouders in dit geval hier ook op aangesproken dienen te worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja in Nederland ja.
En in Thailand was het gewoon werk geweest. Je punt?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe ze er uit ziet maakt niks uit.
De hersenen van een 12 jarige zijn nog niet volgroeid, in de zin van dat ze vaak oorzaak en gevolg niet kunnen inschatten en dat ze niet altijd weten wat juist is voor zichzelf.
daarom mogen ze ook nog geen auto rijden, geen alcohol drinken, geen lening nemen en ook geen seks hebben.
Je naïviteit is aandoenlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat ik geen voorstander ben van termen als 'constitutionele' verkrachting, zoals dat in sommige landen gebruikt wordt, aangezien ik vind dat dit de verantwoordelijkheid volledig bij de dader neerlegt.
Ik vind namelijk dat de ouders in dit geval hier ook op aangesproken dienen te worden.
Dat wordt in de doofpot gedaan of dan was het incidentjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:22 schreef snakelady het volgende:
Ik ben overigens serieus benieuwd wat de reacties waren geweets als de dader moslim was.
Of was het dan, ''vies kutgeloof, kinderverkrachters en zie je wel, ze zijn allemaal zo''
Hoe is dat naïef, vertel?quote:
Hij wist hoe oud ze was, dus wat lul je nu?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:21 schreef Conso_3 het volgende:
[..]![]()
Dus stel deze 12 jarige ziet eruit als een 18 jarige (dat komt voor, serieus). Dan had hij eerst haar ID moeten vragen?
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij wist hoe oud ze was, dus wat lul je nu?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Sommige 12 jarigen zien er ook serieus lekker uit, met alles erop en eraan.
Als jij denkt dat ouders alles nog weten wat hun kinderen tegenwoordig uitspoken.quote:
Ok, je hebt het hele punt gemist, blijkbaar. Nog maar een keer dan:quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ouders alles nog weten wat hun kinderen tegenwoordig uitspoken.
In het nieuwsbericht.quote:
quote:Van de V. was indertijd op de hoogte van de leeftijd van het meisje.
Blijkbaar heb jij last van een slecht kortetermijngeheugen. Ik zal het even voor je opfrissen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, je hebt het hele punt gemist, blijkbaar. Nog maar een keer dan:
Het gaat erom dat verkrachting iets is wat je doet tegen de wil van het slachtoffer in. Maar we zeggen ook dat kinderen onder de 18 wilsonbekwaam zijn. Dit zijn 2 zaken die niet met elkaar stroken. Ergo, geen verkrachting, maar misbruik.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vind namelijk dat de ouders in dit geval hier ook op aangesproken dienen te worden.
Een kind verkrachten is nooit goed te praten. Hoe "ontwikkeld" hij of zij ook fysiek lijkt, de mentale en emotionele ontwikkeling is dat niet.quote:
Jij zegt dat verkrachten een stukje cultuur is van volleybal. Hoe dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:28 schreef loni55 het volgende:
[..]
Een kind verkrachten is nooit goed te praten. Hoe "ontwikkeld" hij of zij ook fysiek lijkt, de mentale en emotionele ontwikkeling is dat niet.
En nu ontoppic graag.
Correct, aangezien de ouders bij wet verantwoordelijk zijn voor het kind, gezien zij wilsonbekwaam geacht wordt. Ergo hadden ze haar beter in de gaten moeten houden. En bij 15,16 en 17 had je nog een punt gehad, maar 12? 12!? Denk eens even na alsjeblieft!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij last van een slecht kortetermijngeheugen. Ik zal het even voor je opfrissen.
[..]
Ja, en jij denkt dat het voor ouders mogelijk is om altijd over de schouder van een 12-jarige mee te kijken om te zien met wie ze chatten en dat ze daar ook altijd eerlijk over zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Correct, aangezien de ouders bij wet verantwoordelijk zijn voor het kind, gezien zij wilsonbekwaam geacht wordt. Ergo hadden ze haar beter in de gaten moeten houden. En bij 15,16 en 17 had je nog een punt gehad, maar 12? 12!? Denk eens even na alsjeblieft!
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg 12 jarigen tegenwoordig die eruit zien als 18, en als dat kind geen gezond verstand zou hebben moet het een downie zijn geweest
Je laat inderdaad je 12-jarige dochter met een wildvreemde naar het park gaan als goede ouderquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat het voor ouders mogelijk is om altijd over de schouder van een 12-jarige mee te kijken om te zien met wie ze chatten en dat ze daar ook altijd eerlijk over zijn?
Dan waren ze getrouwd geweest en was het, in Nederland in ieder geval, geen enkel probleem geweest als men het huwelijk geconsumeerd had.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:22 schreef snakelady het volgende:
Ik ben overigens serieus benieuwd wat de reacties waren geweest als de dader moslim was.
Of was het dan, ''vies kutgeloof, kinderverkrachters en zie je wel, ze zijn allemaal zo''
Nee, dat denken ze alleenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat kunnen twee kindjes van 12 ook prima. Dat het fout is om als 21-jarige een 12-jarige schraal te neuken is weer een ander punt.
Eh...volgens mij was dat gewoon satirisch bedoel...ik twijfel nu zelfs of jij nu niet sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij zegt dat verkrachten een stukje cultuur is van volleybal. Hoe dan?
Jij zou dit serieus toestaan? Je kind van 12 dat het ouderlijk huis verlaat met een wildvreemde gast die 9 jaar ouder is? Dit vind jij buiten het domein van de ouderlijke macht liggen? En niet maar één keer, hè?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of doe je alleen maar zo?
Hey mam, ik laat me even uitwonen door een 21 jarige gast, tot vanavond!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je laat inderdaad je 12-jarige dochter met een wildvreemde naar het park gaan als goede ouder
geen enkele God keurt zoiets goedquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is een No True Scotsman! En onzin.
Heb je nou niet door hoe achterlijk het is dat jij aanneemt dat het meisje het eerlijk heeft verteld? Niet zelden liegen kinderen tegen hun ouders als ze weten dat iets misschien niet mag.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Heb je door hoe achterlijk je zelf klinkt als je dat zegt?
Dat ligt er maar net aan welke teksten je wenst te volgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geen enkele God keurt zoiets goed
Jij hebt geen kinderen of wel?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Correct, aangezien de ouders bij wet verantwoordelijk zijn voor het kind, gezien zij wilsonbekwaam geacht wordt. Ergo hadden ze haar beter in de gaten moeten houden. En bij 15,16 en 17 had je nog een punt gehad, maar 12? 12!? Denk eens even na alsjeblieft!
Er staat dat hij op de hoogte was van haar leeftijd, dus dit kutsmoesje gaat niet op.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:21 schreef Conso_3 het volgende:
[..]![]()
Dus stel deze 12 jarige ziet eruit als een 18 jarige (dat komt voor, serieus). Dan had hij eerst haar ID moeten vragen?
Nee, natuurlijk heeft het meisje dat niet eerlijk verteld. Alsof ze dat zou zeggen. Maar je laat je 12-jarige niet zomaar van huis gaan zonder een volwassene erbij. En eentje die je kent. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb je nou niet door hoe achterlijk het is dat jij aanneemt dat het meisje het eerlijk heeft verteld? Niet zelden liegen kinderen tegen hun ouders als ze weten dat iets misschien niet mag.
Slachtoffertje?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij hebt geen kinderen of wel?
Even klein voorbeeld, mijn oudste dochter is 10, ze mag van mij niet op sociale media en ik controleer regelmatig haar telefoon.
Toen ze twee weken bij haar vader (mijn ex) was had ze instagram op haar telefoon gezet en een foto van zichzelf geplaatst (gewoon een leuke nette foto) en in die weken dat ze daar was hadden al 4 mannen haar toegevoegd en contact met haar proberen op te nemen.
Is dat mijn schuld als moeder? Is dat haar vaders schuld die eigenlijk helemaal niks met sociale media heeft en daar dus niet mee bezig is? Of is het gewoon een klote situatie de veroorzaakt wordt door mannen die te veel interesse tonen in jonge meisjes?
Jij kent heel deze mensen niet, jij weet heel hun situatie niet, dus jij weet ook helemaal niet of de ouders ergens schuld aan hebben of niet.
Leg de schuld bij de dader, niet bij het slachtoffertje en haar ouders.
En jij zou dan ook je dochter met een wildvreemde man het huis laten verlaten? Daar gaat het om, namelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij hebt geen kinderen of wel?
Even klein voorbeeld, mijn oudste dochter is 10, ze mag van mij niet op sociale media en ik controleer regelmatig haar telefoon.
Toen ze twee weken bij haar vader (mijn ex) was had ze instagram op haar telefoon gezet en een foto van zichzelf geplaatst (gewoon een leuke nette foto) en in die weken dat ze daar was hadden al 4 mannen haar toegevoegd en contact met haar proberen op te nemen.
Is dat mijn schuld als moeder? Is dat haar vaders schuld die eigenlijk helemaal niks met sociale media heeft en daar dus niet mee bezig is? Of is het gewoon een klote situatie de veroorzaakt wordt door mannen die te veel interesse tonen in jonge meisjes?
Jij kent heel deze mensen niet, jij weet heel hun situatie niet, dus jij weet ook helemaal niet of de ouders ergens schuld aan hebben of niet.
Leg de schuld bij de dader, niet bij het slachtoffertje en haar ouders.
Wait what? Waar staat dat de ouders toestemming hebben gegeven?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je laat inderdaad je 12-jarige dochter met een wildvreemde naar het park gaan als goede ouder
Ik heb daar over heen gelezen. Maar stel nu dat hij dit niet wist, hoe is dat een 'smoesje'?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Er staat dat hij op de hoogte was van haar leeftijd, dus dit kutsmoesje gaat niet op.
Danku.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heeft het meisje dat niet eerlijk verteld. Alsof ze dat zou zeggen.
Leuke vader zal jij later worden.quote:Maar je laat je 12-jarige niet zomaar van huis gaan zonder een volwassene erbij.
Is het zo moeilijk te begrijpen dat ze misschien wel zei dat ze had afgesproken met een bekende?quote:En eentje die je kent. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen?
jij bent nu echt niet serieus toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heeft het meisje dat niet eerlijk verteld. Alsof ze dat zou zeggen. Maar je laat je 12-jarige niet zomaar van huis gaan zonder een volwassene erbij. En eentje die je kent. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen?
12 jaar en echte liefde?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Slachtoffertje?
Misschien is het wel echte liefde?
Nee natuurlijk niet, maar mijn 10 jarige dochter gaat wel alleen van huis, net als mijn 7 jarige dochter.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En jij zou dan ook je dochter met een wildvreemde man het huis laten verlaten? Daar gaat het om, namelijk.
In Romeo and Julliet is Julliet ook pas 13 ... Het is echte liefde, zo romantisch.quote:
Alleen een minder leuk einde.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In Romeo and Julliet is Julliet ook pas 13 ... Het is echte liefde, zo romantisch.
Je laat haar alleen vertrekken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
jij bent nu echt niet serieus toch?
Jij gaat je 12 jarige dochter buiten volgen de hele dag?
Een 12 jarige aan het handje houden overal? Toen jij jong was liep je niet zonder ouderlijk toezicht buiten voor je 16de? Het is je nooit opgevallen dat alle andere kinderen dat wel deden?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heeft het meisje dat niet eerlijk verteld. Alsof ze dat zou zeggen. Maar je laat je 12-jarige niet zomaar van huis gaan zonder een volwassene erbij. En eentje die je kent. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen?
Is dat gebeurd dan? Hebben ze niet gewoon buiten afgesproken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En jij zou dan ook je dochter met een wildvreemde man het huis laten verlaten? Daar gaat het om, namelijk.
Daar zullen veel (hoog geplaatste) gelovigen het niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alle verkrachters zijn ongelovigen
Mijn kinderen, 5 en 8, lopen soms hele dagen buiten? Dat doen kinderen?quote:
Dat zegt niks over of God daarachter staat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welke teksten je wenst te volgen.
Ja..natuurlijk laat ik haar alleen naar buiten gaan...quote:
Zijn niet zo strak, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
Zal vast een lekker wijf geweest zijn, anders neem je dit risico niet. Maar met zo'n hoofd en een ongetwijfeld getraind lichaam kan je toch onwijs veel prachtige meerderjarige chicks veroveren?
Ja, voor mijn deur ja. Maar verder. Natuurlijk fiets je ook naar school, maar dat doe je altijd met een groep.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Een 12 jarige aan het handje houden overal? Toen jij jong was liep je niet zonder ouderlijk toezicht buiten voor je 16de? Het is je nooit opgevallen dat alle andere kinderen dat wel deden?
Dat dus inderdaad, hier hetzelfde, alle kinderen die ik ken overigens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn kinderen, 5 en 8, lopen soms hele dagen buiten? Dat doen kinderen?
Omdat het niet van toepassing is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:43 schreef Conso_3 het volgende:
[..]
Ik heb daar over heen gelezen. Maar stel nu dat hij dit niet wist, hoe is dat een 'smoesje'?
Wat heb jij op je borst staan dan? Een grote rode S?quote:
Jij bent erg beschermt opgevoed of niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, voor mijn deur ja. Maar verder. Natuurlijk fiets je ook naar school, maar dat doe je altijd met een groep.
Ja natuurlijk!quote:
Dat weten ze best wel, dat ze zich schuldig hebben gemaakt aan praktijken waar je niet mee aan kan komen zetten bij God. Hoe kan je God zo bedriegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Daar zullen veel (hoog geplaatste) gelovigen het niet mee eens zijn.
Dat ga je er vanuit dat je God een goedaardige god is en dat teksten die wat anders beweren in je heilige boek naar keus foutief zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zegt niks over of God daarachter staat.
Wow... Echt een beetje wereldvreemd dit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, voor mijn deur ja. Maar verder. Natuurlijk fiets je ook naar school, maar dat doe je altijd met een groep.
Er zijn wel degelijk 12 jarige die eruit zien als 18 +. Tieten zijn irrelevant, geen idee waarom je je daar op focust.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat het niet van toepassing is.
En omdat je kan lullen wat je wil, maar dat 12 jarigen er niet als 18+ uitzien. Had zelf al echt heel vroeg tieten enzo, maar niemand die erin trapte als ik beweerde 18+ te zijn, kon wel voor 2/3 jaartjes ouder doorgaan.
En dan heb je als ouder geen flauw idee waar ze uit hangen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Wow... Echt een beetje wereldvreemd dit.
Kom eens buiten en kijk eens rond, het is echt doodnormaal dat kinderen van die leeftijd zonder ouderlijk toezicht buiten rondlopen.
Ja, klopt. Ik geloof dat een mens zelf prima weet wat God goed en slecht vindt, je geweten dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat ga je er vanuit dat je God een goedaardige god is en dat teksten die wat anders beweren in je heilige boek naar keus foutief zijn.
Maar je geweten heb je ook zonder een god.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik geloof dat een mens zelf prima weet wat God goed en slecht vindt, je geweten dus.
Nee, gelukkig ook tussen de 16-18 jaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:52 schreef Re het volgende:
de gemiddelde leeftijd dat meiden in Engeland ontmaagd worden ligt toch ook in die leeftijdgrens van 12-13
desalniettemin natuurlijk gewoon strafbaar dit als zou ik het niet verkrachten willen noemen als term,
Alleen maar als je goed wil praten wat krom is. Lichaam is wel relevant, vrouwelijke vormen tegenover het jonge hertjes lichaam dat de leeftijd verraad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:53 schreef Conso_3 het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk 12 jarige die eruit zien als 18 +. Tieten zijn irrelevant, geen idee waarom je je daar op focust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |