quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg 12 jarigen tegenwoordig die eruit zien als 18, en als dat kind geen gezond verstand zou hebben moet het een downie zijn geweest
Je laat inderdaad je 12-jarige dochter met een wildvreemde naar het park gaan als goede ouderquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat het voor ouders mogelijk is om altijd over de schouder van een 12-jarige mee te kijken om te zien met wie ze chatten en dat ze daar ook altijd eerlijk over zijn?
Dan waren ze getrouwd geweest en was het, in Nederland in ieder geval, geen enkel probleem geweest als men het huwelijk geconsumeerd had.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:22 schreef snakelady het volgende:
Ik ben overigens serieus benieuwd wat de reacties waren geweest als de dader moslim was.
Of was het dan, ''vies kutgeloof, kinderverkrachters en zie je wel, ze zijn allemaal zo''
Nee, dat denken ze alleenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat kunnen twee kindjes van 12 ook prima. Dat het fout is om als 21-jarige een 12-jarige schraal te neuken is weer een ander punt.
Eh...volgens mij was dat gewoon satirisch bedoel...ik twijfel nu zelfs of jij nu niet sarcastisch bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij zegt dat verkrachten een stukje cultuur is van volleybal. Hoe dan?
Jij zou dit serieus toestaan? Je kind van 12 dat het ouderlijk huis verlaat met een wildvreemde gast die 9 jaar ouder is? Dit vind jij buiten het domein van de ouderlijke macht liggen? En niet maar één keer, hè?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of doe je alleen maar zo?
Hey mam, ik laat me even uitwonen door een 21 jarige gast, tot vanavond!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je laat inderdaad je 12-jarige dochter met een wildvreemde naar het park gaan als goede ouder
geen enkele God keurt zoiets goedquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:36 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is een No True Scotsman! En onzin.
Heb je nou niet door hoe achterlijk het is dat jij aanneemt dat het meisje het eerlijk heeft verteld? Niet zelden liegen kinderen tegen hun ouders als ze weten dat iets misschien niet mag.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Heb je door hoe achterlijk je zelf klinkt als je dat zegt?
Dat ligt er maar net aan welke teksten je wenst te volgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
geen enkele God keurt zoiets goed
Jij hebt geen kinderen of wel?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Correct, aangezien de ouders bij wet verantwoordelijk zijn voor het kind, gezien zij wilsonbekwaam geacht wordt. Ergo hadden ze haar beter in de gaten moeten houden. En bij 15,16 en 17 had je nog een punt gehad, maar 12? 12!? Denk eens even na alsjeblieft!
Er staat dat hij op de hoogte was van haar leeftijd, dus dit kutsmoesje gaat niet op.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:21 schreef Conso_3 het volgende:
[..]![]()
Dus stel deze 12 jarige ziet eruit als een 18 jarige (dat komt voor, serieus). Dan had hij eerst haar ID moeten vragen?
Nee, natuurlijk heeft het meisje dat niet eerlijk verteld. Alsof ze dat zou zeggen. Maar je laat je 12-jarige niet zomaar van huis gaan zonder een volwassene erbij. En eentje die je kent. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb je nou niet door hoe achterlijk het is dat jij aanneemt dat het meisje het eerlijk heeft verteld? Niet zelden liegen kinderen tegen hun ouders als ze weten dat iets misschien niet mag.
Slachtoffertje?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij hebt geen kinderen of wel?
Even klein voorbeeld, mijn oudste dochter is 10, ze mag van mij niet op sociale media en ik controleer regelmatig haar telefoon.
Toen ze twee weken bij haar vader (mijn ex) was had ze instagram op haar telefoon gezet en een foto van zichzelf geplaatst (gewoon een leuke nette foto) en in die weken dat ze daar was hadden al 4 mannen haar toegevoegd en contact met haar proberen op te nemen.
Is dat mijn schuld als moeder? Is dat haar vaders schuld die eigenlijk helemaal niks met sociale media heeft en daar dus niet mee bezig is? Of is het gewoon een klote situatie de veroorzaakt wordt door mannen die te veel interesse tonen in jonge meisjes?
Jij kent heel deze mensen niet, jij weet heel hun situatie niet, dus jij weet ook helemaal niet of de ouders ergens schuld aan hebben of niet.
Leg de schuld bij de dader, niet bij het slachtoffertje en haar ouders.
En jij zou dan ook je dochter met een wildvreemde man het huis laten verlaten? Daar gaat het om, namelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij hebt geen kinderen of wel?
Even klein voorbeeld, mijn oudste dochter is 10, ze mag van mij niet op sociale media en ik controleer regelmatig haar telefoon.
Toen ze twee weken bij haar vader (mijn ex) was had ze instagram op haar telefoon gezet en een foto van zichzelf geplaatst (gewoon een leuke nette foto) en in die weken dat ze daar was hadden al 4 mannen haar toegevoegd en contact met haar proberen op te nemen.
Is dat mijn schuld als moeder? Is dat haar vaders schuld die eigenlijk helemaal niks met sociale media heeft en daar dus niet mee bezig is? Of is het gewoon een klote situatie de veroorzaakt wordt door mannen die te veel interesse tonen in jonge meisjes?
Jij kent heel deze mensen niet, jij weet heel hun situatie niet, dus jij weet ook helemaal niet of de ouders ergens schuld aan hebben of niet.
Leg de schuld bij de dader, niet bij het slachtoffertje en haar ouders.
Wait what? Waar staat dat de ouders toestemming hebben gegeven?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je laat inderdaad je 12-jarige dochter met een wildvreemde naar het park gaan als goede ouder
Ik heb daar over heen gelezen. Maar stel nu dat hij dit niet wist, hoe is dat een 'smoesje'?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Er staat dat hij op de hoogte was van haar leeftijd, dus dit kutsmoesje gaat niet op.
Danku.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heeft het meisje dat niet eerlijk verteld. Alsof ze dat zou zeggen.
Leuke vader zal jij later worden.quote:Maar je laat je 12-jarige niet zomaar van huis gaan zonder een volwassene erbij.
Is het zo moeilijk te begrijpen dat ze misschien wel zei dat ze had afgesproken met een bekende?quote:En eentje die je kent. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen?
jij bent nu echt niet serieus toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heeft het meisje dat niet eerlijk verteld. Alsof ze dat zou zeggen. Maar je laat je 12-jarige niet zomaar van huis gaan zonder een volwassene erbij. En eentje die je kent. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen?
12 jaar en echte liefde?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Slachtoffertje?
Misschien is het wel echte liefde?
Nee natuurlijk niet, maar mijn 10 jarige dochter gaat wel alleen van huis, net als mijn 7 jarige dochter.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En jij zou dan ook je dochter met een wildvreemde man het huis laten verlaten? Daar gaat het om, namelijk.
In Romeo and Julliet is Julliet ook pas 13 ... Het is echte liefde, zo romantisch.quote:
Alleen een minder leuk einde.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In Romeo and Julliet is Julliet ook pas 13 ... Het is echte liefde, zo romantisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |