Je laat haar alleen vertrekken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
jij bent nu echt niet serieus toch?
Jij gaat je 12 jarige dochter buiten volgen de hele dag?
Een 12 jarige aan het handje houden overal? Toen jij jong was liep je niet zonder ouderlijk toezicht buiten voor je 16de? Het is je nooit opgevallen dat alle andere kinderen dat wel deden?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:41 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heeft het meisje dat niet eerlijk verteld. Alsof ze dat zou zeggen. Maar je laat je 12-jarige niet zomaar van huis gaan zonder een volwassene erbij. En eentje die je kent. Is dat echt zo moeilijk te begrijpen?
Is dat gebeurd dan? Hebben ze niet gewoon buiten afgesproken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En jij zou dan ook je dochter met een wildvreemde man het huis laten verlaten? Daar gaat het om, namelijk.
Daar zullen veel (hoog geplaatste) gelovigen het niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alle verkrachters zijn ongelovigen
Mijn kinderen, 5 en 8, lopen soms hele dagen buiten? Dat doen kinderen?quote:
Dat zegt niks over of God daarachter staat.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:39 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welke teksten je wenst te volgen.
Ja..natuurlijk laat ik haar alleen naar buiten gaan...quote:
Zijn niet zo strak, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
Zal vast een lekker wijf geweest zijn, anders neem je dit risico niet. Maar met zo'n hoofd en een ongetwijfeld getraind lichaam kan je toch onwijs veel prachtige meerderjarige chicks veroveren?
Ja, voor mijn deur ja. Maar verder. Natuurlijk fiets je ook naar school, maar dat doe je altijd met een groep.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Een 12 jarige aan het handje houden overal? Toen jij jong was liep je niet zonder ouderlijk toezicht buiten voor je 16de? Het is je nooit opgevallen dat alle andere kinderen dat wel deden?
Dat dus inderdaad, hier hetzelfde, alle kinderen die ik ken overigens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn kinderen, 5 en 8, lopen soms hele dagen buiten? Dat doen kinderen?
Omdat het niet van toepassing is.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:43 schreef Conso_3 het volgende:
[..]
Ik heb daar over heen gelezen. Maar stel nu dat hij dit niet wist, hoe is dat een 'smoesje'?
Wat heb jij op je borst staan dan? Een grote rode S?quote:
Jij bent erg beschermt opgevoed of niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, voor mijn deur ja. Maar verder. Natuurlijk fiets je ook naar school, maar dat doe je altijd met een groep.
Ja natuurlijk!quote:
Dat weten ze best wel, dat ze zich schuldig hebben gemaakt aan praktijken waar je niet mee aan kan komen zetten bij God. Hoe kan je God zo bedriegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Daar zullen veel (hoog geplaatste) gelovigen het niet mee eens zijn.
Dat ga je er vanuit dat je God een goedaardige god is en dat teksten die wat anders beweren in je heilige boek naar keus foutief zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zegt niks over of God daarachter staat.
Wow... Echt een beetje wereldvreemd dit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, voor mijn deur ja. Maar verder. Natuurlijk fiets je ook naar school, maar dat doe je altijd met een groep.
Er zijn wel degelijk 12 jarige die eruit zien als 18 +. Tieten zijn irrelevant, geen idee waarom je je daar op focust.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat het niet van toepassing is.
En omdat je kan lullen wat je wil, maar dat 12 jarigen er niet als 18+ uitzien. Had zelf al echt heel vroeg tieten enzo, maar niemand die erin trapte als ik beweerde 18+ te zijn, kon wel voor 2/3 jaartjes ouder doorgaan.
En dan heb je als ouder geen flauw idee waar ze uit hangen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Wow... Echt een beetje wereldvreemd dit.
Kom eens buiten en kijk eens rond, het is echt doodnormaal dat kinderen van die leeftijd zonder ouderlijk toezicht buiten rondlopen.
Ja, klopt. Ik geloof dat een mens zelf prima weet wat God goed en slecht vindt, je geweten dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:52 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat ga je er vanuit dat je God een goedaardige god is en dat teksten die wat anders beweren in je heilige boek naar keus foutief zijn.
Maar je geweten heb je ook zonder een god.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik geloof dat een mens zelf prima weet wat God goed en slecht vindt, je geweten dus.
Nee, gelukkig ook tussen de 16-18 jaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:52 schreef Re het volgende:
de gemiddelde leeftijd dat meiden in Engeland ontmaagd worden ligt toch ook in die leeftijdgrens van 12-13
desalniettemin natuurlijk gewoon strafbaar dit als zou ik het niet verkrachten willen noemen als term,
Alleen maar als je goed wil praten wat krom is. Lichaam is wel relevant, vrouwelijke vormen tegenover het jonge hertjes lichaam dat de leeftijd verraad.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:53 schreef Conso_3 het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk 12 jarige die eruit zien als 18 +. Tieten zijn irrelevant, geen idee waarom je je daar op focust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |