Nee. Er is een hele industrie van oude pedofielen die vanuit Nederland in het buitenland gaan om kinderen te misbruiken.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vind verkrachting niet op zijn plaats, natuurlijk is het een kind maar het ging niet tegen haar wil in, maar zo gaat het in de UK
Gezien het aantal verkrachtingen vallen de aantallen artikelen erg mee.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:56 schreef Elzies het volgende:
Gezien de geplaatste artikelen op Fok! wordt me er toch flink een portie verkracht. Het lijkt wel een sport aan het worden.
Nee dat zeg ik ook, het is een kind maar het is niet gedwongen dus geen verkrachting vind ik daarbij krijg ik toch andere beelden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:59 schreef Rezania het volgende:
[..]_! Net alsof zo'n kind daar een weloverwogen keuze in kan maken.
Het is wel gedwongen aangezien zo'n kind die keuze niet met gezond verstand kan maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook, het is een kind maar het is niet gedwongen dus geen verkrachting vind ik daarbij krijg ik toch andere beelden.
Ik ken wel wat jongens die volleyballen maar voor zover mij bekend is het verkrachten van minderjarigen geen onderdeel van de cultuur. Als jij bewijs hebt dat het wel zo is dan zie ik dat graag.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:54 schreef loni55 het volgende:
[..]
Omdat zo is hun cultuur. We moeten er respect voor hebben toch?,
Nou, er zijn genoeg 12 jarigen tegenwoordig die eruit zien als 18, en als dat kind geen gezond verstand zou hebben moet het een downie zijn geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel gedwongen aangezien zo'n kind die keuze niet met gezond verstand kan maken.
Jawel hoor. Dat kunnen twee kindjes van 12 ook prima. Dat het fout is om als 21-jarige een 12-jarige schraal te neuken is weer een ander punt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 12:59 schreef Rezania het volgende:
[..]_! Net alsof zo'n kind daar een weloverwogen keuze in kan maken.
Er zijn toch genoeg wetenschappelijke onderzoeken die uitwijzen dat kinderen (pubers) van die leeftijd vaak de consequenties van hun daden niet inzien. Verder is de machtspositie van die 21 jarige natuurlijk intens.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat kunnen twee kindjes van 12 ook prima. Dat het fout is om als 21-jarige een 12-jarige schraal te neuken is weer een ander punt.
Of af gaat spreken bij een meertje. Nou vind ik 18 jarigen al niet interessant qua gesprekstof maar een 12 jarige dat moet wel helemaal kansloos zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:05 schreef Woestijnvos het volgende:
Als je als volwassene een 12 jarige gaat neuken, is het wel erg met je gesteld.
12 jarigen laten zich tegenwoordig vingeren achter het fietsenhok...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel gedwongen aangezien zo'n kind die keuze niet met gezond verstand kan maken.
Niet om die reden. Maar sommige 12 jarige zien eruit als 16quote:
Wie zijn er allemaal jarig dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
12 jarigen laten zich tegenwoordig vingeren achter het fietsenhok...
kutquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wie zijn er allemaal jarig dan?
Hoe ze er uit ziet maakt niks uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg 12 jarigen tegenwoordig die eruit zien als 18, en als dat kind geen gezond verstand zou hebben moet het een downie zijn geweest
Ja in Nederland ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef DustPuppy het volgende:
Van verkrachting is hier geen sprake. In Nederland zou dit onder de noemer misbruik of ontucht vallen.
Het is ook heel fout maar ik vind verkrachting gewoon niet de juiste benamingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe ze er uit ziet maakt niks uit.
De hersenen van een 12 jarige zijn nog niet volgroeid, in de zin van dat ze vaak oorzaak en gevolg niet kunnen inschatten en dat ze niet altijd weten wat juist is voor zichzelf.
daarom mogen ze ook nog geen auto rijden, geen alcohol drinken, geen lening nemen en ook geen seks hebben.
je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
12 jarigen laten zich tegenwoordig vingeren achter het fietsenhok...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is ook heel fout maar ik vind verkrachting gewoon niet de juiste benaming
Dat ik geen voorstander ben van termen als 'constitutionele' verkrachting, zoals dat in sommige landen gebruikt wordt, aangezien ik vind dat dit de verantwoordelijkheid volledig bij de dader neerlegt. Ik vind namelijk dat de ouders in dit geval hier ook op aangesproken dienen te worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja in Nederland ja.
En in Thailand was het gewoon werk geweest. Je punt?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe ze er uit ziet maakt niks uit.
De hersenen van een 12 jarige zijn nog niet volgroeid, in de zin van dat ze vaak oorzaak en gevolg niet kunnen inschatten en dat ze niet altijd weten wat juist is voor zichzelf.
daarom mogen ze ook nog geen auto rijden, geen alcohol drinken, geen lening nemen en ook geen seks hebben.
Je naïviteit is aandoenlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat ik geen voorstander ben van termen als 'constitutionele' verkrachting, zoals dat in sommige landen gebruikt wordt, aangezien ik vind dat dit de verantwoordelijkheid volledig bij de dader neerlegt.
Ik vind namelijk dat de ouders in dit geval hier ook op aangesproken dienen te worden.
Dat wordt in de doofpot gedaan of dan was het incidentjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:22 schreef snakelady het volgende:
Ik ben overigens serieus benieuwd wat de reacties waren geweets als de dader moslim was.
Of was het dan, ''vies kutgeloof, kinderverkrachters en zie je wel, ze zijn allemaal zo''
Hoe is dat naïef, vertel?quote:
Hij wist hoe oud ze was, dus wat lul je nu?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:21 schreef Conso_3 het volgende:
[..]![]()
Dus stel deze 12 jarige ziet eruit als een 18 jarige (dat komt voor, serieus). Dan had hij eerst haar ID moeten vragen?
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij wist hoe oud ze was, dus wat lul je nu?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Sommige 12 jarigen zien er ook serieus lekker uit, met alles erop en eraan.
Als jij denkt dat ouders alles nog weten wat hun kinderen tegenwoordig uitspoken.quote:
Ok, je hebt het hele punt gemist, blijkbaar. Nog maar een keer dan:quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ouders alles nog weten wat hun kinderen tegenwoordig uitspoken.
In het nieuwsbericht.quote:
quote:Van de V. was indertijd op de hoogte van de leeftijd van het meisje.
Blijkbaar heb jij last van een slecht kortetermijngeheugen. Ik zal het even voor je opfrissen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ok, je hebt het hele punt gemist, blijkbaar. Nog maar een keer dan:
Het gaat erom dat verkrachting iets is wat je doet tegen de wil van het slachtoffer in. Maar we zeggen ook dat kinderen onder de 18 wilsonbekwaam zijn. Dit zijn 2 zaken die niet met elkaar stroken. Ergo, geen verkrachting, maar misbruik.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik vind namelijk dat de ouders in dit geval hier ook op aangesproken dienen te worden.
Een kind verkrachten is nooit goed te praten. Hoe "ontwikkeld" hij of zij ook fysiek lijkt, de mentale en emotionele ontwikkeling is dat niet.quote:
Jij zegt dat verkrachten een stukje cultuur is van volleybal. Hoe dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:28 schreef loni55 het volgende:
[..]
Een kind verkrachten is nooit goed te praten. Hoe "ontwikkeld" hij of zij ook fysiek lijkt, de mentale en emotionele ontwikkeling is dat niet.
En nu ontoppic graag.
Correct, aangezien de ouders bij wet verantwoordelijk zijn voor het kind, gezien zij wilsonbekwaam geacht wordt. Ergo hadden ze haar beter in de gaten moeten houden. En bij 15,16 en 17 had je nog een punt gehad, maar 12? 12!? Denk eens even na alsjeblieft!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij last van een slecht kortetermijngeheugen. Ik zal het even voor je opfrissen.
[..]
Ja, en jij denkt dat het voor ouders mogelijk is om altijd over de schouder van een 12-jarige mee te kijken om te zien met wie ze chatten en dat ze daar ook altijd eerlijk over zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 13:29 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Correct, aangezien de ouders bij wet verantwoordelijk zijn voor het kind, gezien zij wilsonbekwaam geacht wordt. Ergo hadden ze haar beter in de gaten moeten houden. En bij 15,16 en 17 had je nog een punt gehad, maar 12? 12!? Denk eens even na alsjeblieft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |