De meeste 12 jarige zijn nog niet geslachtsrijp en er zijn 10 jarige die wel al menstrueren, dus....quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is niet correct.
Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (????, wortel paid- = 'knaap', 'kind') en philía (?????, 'vriendschap')) is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn.
Geen pedo, maar wel erg fout.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
luister man als die jongen van 19 echt zo opgewonden word van 12 jaarige meisjes dan is hij een
pedofiel. en hij verdient dan ook een behoorlijke straf. vind ik.
15 jaar en 12 jaar is niet hetzelfde he? En hij wist hoe oud ze was, al voordat hij daarheen ging om haar te neuken.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:37 schreef Anoniempje4444 het volgende:
Vind dit weer zoiets hij was 19 meisje kon er wat ouder uitzien en zich wat ouder gedragen. Heb nu zelf een 15jarige grietje achter mij aan terwijl mijn leeftijd toch echt velen malen hoger ligt en eerlijk ze heeft alles erop en eraan... Dan kan je wel nee zeggen wat ik dan weer wel doe. Maar kan mij goed begrijpen dat er zat zijn die er wel overheen zouden gaan als ze de kans krijgen.
Weet jij hoe het meisje er uit ziet? Misschien ziet ze er juist wel jonger uit en lijkt ze een 10 jarige, is het dan wel pedofilie?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en als je valt op een meisje van 12 dat eruit ziet als een jaar of 14/15 is dat geen pedofilie.
ja toch dat is dan in ieder geval 1 ding waar we het allemaal wel over eens kunnen zijn.quote:
Dat wisten ze bij mij ook toen ik nog zwaar minderjarig was. De ene persoon is de ander niet en soms zijn 10 jarige er al klaar voor waar een 20 jarige er nog niets van moet hebben. En het meisje wist het net zo hard want het was zo te lezen niet eens eenmalig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:39 schreef erodome het volgende:
[..]
15 jaar en 12 jaar is niet hetzelfde he? En hij wist hoe oud ze was, al voordat hij daarheen ging om haar te neuken.
kom op zeg! 10 jaar is toch belachelijk jong?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:40 schreef Anoniempje4444 het volgende:
[..]
Dat wisten ze bij mij ook toen ik nog zwaar minderjarig was. De ene persoon is de ander niet en soms zijn 10 jarige er al klaar voor waar een 20 jarige er nog niets van moet hebben. En het meisje wist het net zo hard want het was zo te lezen niet eens eenmalig.
Er zijn er genoeg van die leeftijd op vandaag die er al mee bezig zijn dat is gewoon zo. Dat houd je niet tegen je kunt wel als ouder ermee omgaan n het proberen te sturen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
kom op zeg! 10 jaar en toch belachelijk jong?
Nee, nogmaals, Nee!!! Een 10 jarige is nooit klaar voor seks met een volwassen persoon, nooit!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:40 schreef Anoniempje4444 het volgende:
[..]
Dat wisten ze bij mij ook toen ik nog zwaar minderjarig was. De ene persoon is de ander niet en soms zijn 10 jarige er al klaar voor
Een 10- of 12-jarige denkt hoogstens er klaar voor te zijn, en als ze dan met een leeftijdsgenoot gaan experimenteren is dat één ding, maar een 19-jarige is geen leeftijdsgenoot van een 12-jarige.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:40 schreef Anoniempje4444 het volgende:
[..]
Dat wisten ze bij mij ook toen ik nog zwaar minderjarig was. De ene persoon is de ander niet en soms zijn 10 jarige er al klaar voor waar een 20 jarige er nog niets van moet hebben. En het meisje wist het net zo hard want het was zo te lezen niet eens eenmalig.
10 jaar is echt veelste jong vind ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:43 schreef Anoniempje4444 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg van die leeftijd op vandaag die er al mee bezig zijn dat is gewoon zo. Dat houd je niet tegen je kunt wel als ouder ermee omgaan n het proberen te sturen.
Inderdaad, en ik vind het altijd zo'n slap excuus, ''ze wilde het zelf''quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:44 schreef matthias24 het volgende:
[..]
10 jaar is echt veelste jong vind ik.
ja dat is idd echt een slap excuus. volwassen zouden in dat geval de verstandige moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik vind het altijd zo'n slap excuus, ''ze wilde het zelf''
Ook al denkt ze het zelf te willen, als volwassen persoon moet jij dan gewoonweg nee zeggen.
Er is immers altijd een vrij grote kans dat het schadelijke gevolgen heeft, zowel lichamelijk als emotioneel.
Een kind heeft nooit een trauma gekregen van geen seks hebben met een volwassen persoon!!
Het zit idd wel erg op de grens, kan beide kanten op.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet jij hoe het meisje er uit ziet? Misschien ziet ze er juist wel jonger uit en lijkt ze een 10 jarige, is het dan wel pedofilie?
Best wel een beetje ziek dit met je met 10 jaar er al klaar voor zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:40 schreef Anoniempje4444 het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, je weet hopelijk dat de gemiddelde leeftijd om ongesteld te worden 13 is?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:43 schreef Anoniempje4444 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg van die leeftijd op vandaag die er al mee bezig zijn dat is gewoon zo. Dat houd je niet tegen je kunt wel als ouder ermee omgaan n het proberen te sturen.
Inderdaad, de meeste 12 jarige die ik ken zijn echt nog gewoon kind, begin net zichzelf te ontdekken en hebben daar helemaal geen bemoeienis van een volwassen persoon bij nodig.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Het zit idd wel erg op de grens, kan beide kanten op.
En dan nog, menstrueren is geen teken dat een meisje klaar is voor seks, de jongste moeder ooit was 6 jaar jong.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, je weet hopelijk dat de gemiddelde leeftijd om ongesteld te worden 13 is?
Ik had dat net zo ziek gevonden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:55 schreef Cruseder4 het volgende:
Als die 12 jarige een jongentje was geweest en die beachvolleyballer een dame was het ongetwijfeld heel anders ontvangen.
Het was alleen maar om aan te geven hoe idioot jong 10 is en hoe idioot het is om te zeggen dat die er soms echt wel klaar voor zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dan nog, menstrueren is geen teken dat een meisje klaar is voor seks, de jongste moeder ooit was 6 jaar oud.
Door dezelfde mannen die het hier half om half goedpraten ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:55 schreef Cruseder4 het volgende:
Als die 12 jarige een jongentje was geweest en die beachvolleyballer een dame was het ongetwijfeld heel anders ontvangen.
True, dat is ook echt heel erg idioot.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Het was alleen maar om aan te geven hoe idioot jong 10 is en hoe idioot het is om te zeggen dat die er soms echt wel klaar voor zijn.
Dan waren de nice's je om de oren gevlogen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:55 schreef Cruseder4 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |