abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:29:10 #251
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159791144
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou haar niet poeslief aanspreken. Dat is wel zeker. Twaalf jaar. Kom op. Niet normaal man.
Ze is een kind, jij geeft het kind de schuld en de dader is wat? Het onschuldige slachtoffer?

WTF is wrong with people, serieus, ik lees de meest onzinnige bull-shit hier op Fok!
Af en toe vraag ik me echt af of het een speciaal type mens is wat hier kom, in ieder geval niet normale mensen, dat is een ding zeker. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159791235
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze is een kind, jij geeft het kind de schuld en de dader is wat? Het onschuldige slachtoffer?

WTF is wrong with people, serieus, ik lees de meest onzinnige bull-shit hier op Fok!
Af en toe vraag ik me echt af of het een speciaal type mens is wat hier kom, in ieder geval niet normale mensen, dat is een ding zeker. :D
Een kind? Dit is geen kind meer maar een doorgewinterde vrouw die zich graag laat palen door veel oudere kerels. Wat betreft die man die krijgt zijn verdiende loon! De vraag is wat de ouders met zo'n kind aan moeten? Cursus benen dicht houden?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:32:26 #253
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159791271
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Een kind? Dit is geen kind meer maar een doorgewinterde vrouw die zich graag laat palen door veel oudere kerels. Wat betreft die man die krijgt zijn verdiende loon! De vraag is wat de ouders met zo'n kind aan moeten? Cursus benen dicht houden?
Ah, een troll dus, duidelijk.
Hihaho, grappig hoor. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159791296
quote:

[..]

ik denk niet dat het zo werkt eigenlijk :')
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:33:28 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159791315
quote:

[..]

Ze is 12, een meisje van 12 is per definitie geen "doorgewinterde vrouw".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:34:14 #256
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_159791356
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mensen zeggen op internet sneller wat ze denken omdat ze zich minder zorgen hoeven te maken over het feit of het wel/niet geaccepteerd zal worden (sociaal gezien). ;(
Self-interest makes the world go round!
pi_159791392
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef George_Zina het volgende:
Drie keer en ze klaagde met geen woord over? Hmm, heeft dus alle schijn van dat het kind zich met alle plezier heeft laten palen door deze kerel. Ze is wel vroeg bij. Als het mijn kind was had ik haar onterfd en haar de deur gewezen. Damn. Dit kan toch niet. Ga spelen met barbies, kutkoter.
Jij spoort niet, echt niet
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:37:23 #258
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159791519
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:34 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Mensen zeggen op internet sneller wat ze denken omdat ze zich minder zorgen hoeven te maken over het feit of het wel/niet geaccepteerd zal worden (sociaal gezien). ;(
Of ze trollen gewoon omdat ze een leeg bestaan hebben. :P
pi_159791530
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ah, een troll dus, duidelijk.
Hihaho, grappig hoor. :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ik denk niet dat het zo werkt eigenlijk :')
Nee, ik ben eigenlijk vrij serieus. Ik schrik van dat kinderen al zo bewust zijn van hun lichaam. Echt. Misschien moeten we kinderen niet zo onschuldig zien als wij willen geloven dat ze zijn. Neemt niet weg dat die volleyballer voor een tijdje achter de tralies moet omdat hij de overhand had en makkelijk kon weigeren. Hoewel je aan kunt twijfelen of dwang achter zat. Eerlijk waar. Ik geloof daar niks van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze is 12, een meisje van 12 is per definitie geen "doorgewinterde vrouw".
Misschien, ze had niet de overhand maar was zich waarschijnlijk door en door bewust van waar ze mee bezig was. We zien kinderen graag als puur en onschuldig maar daar kun je ook over twijfelen.
pi_159791547
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:34 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Jij spoort niet, echt niet
Tja, ik ben niet politiek correct. Dat is schokkend voor mensen.
pi_159791694
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Nee, ik ben eigenlijk vrij serieus. Ik schrik van dat kinderen al zo bewust zijn van hun lichaam. Echt. Misschien moeten we kinderen niet zo onschuldig zien als wij willen geloven dat ze zijn. Neemt niet weg dat die volleyballer voor een tijdje achter de tralies moet omdat hij de overhand had en makkelijk kon weigeren. Hoewel je aan kunt twijfelen of dwang achter zat. Eerlijk waar. Ik geloof daar niks van.
ik moet je eerlijk zegen dat ik ook niet geloof dat dat meisje is gedwongen. toch had die gozer nee moeten zegen tegen dat meisje.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:41:25 #262
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_159791711
quote:

[..]

Misschien, ze had niet de overhand maar was zich waarschijnlijk door en door bewust van waar ze mee bezig was. We zien kinderen graag als puur en onschuldig maar daar kun je ook over twijfelen.
Nee dat zijn ze dus niet op die leeftijd. Als volwassene heb jij mentaal overwicht over een kind. Om dezelfde redenen is het gewoon niet cool als jij iemand neukt met bijvoorbeeld een verstandelijke beperking.
pi_159791721
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ik moet je eerlijk zegen dat ik ook niet geloof dat dat meisje is gedwongen. toch had die gozer nee moeten zegen tegen dat meisje.
Zeker, helemaal mee eens. Met een 12-jarige het bed delen? Dan ben je inderdaad niet helemaal goed. Ik bedoel een 16-jarige met 21-jarige. Who cares maar dit is maatschappelijk niet toelaatbaar. Hoewel ik 16 jaar ook al vroeg vind maar op een gegeven moment baas over eigen lichaam. Tot dan niet.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:41:46 #264
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_159791726
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Of ze trollen gewoon omdat ze een leeg bestaan hebben. :P
Ik vrees beiden :'(
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:42:18 #265
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159791755
Steven had een Pakistaan moeten zijn. Dan kom je er tenminste mee weg.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:43:03 #266
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159791796
quote:

[..]

[..]

[..]

Hoewel ik nog steeds denk dat je aan het trollen ben al ik het toch proberen uit te leggen.
Een kind van 12 heeft nog gene volgroeide hersenen, kinderen in die leeftijd zijn enorm beïnvloedbaar en zijn letterlijk nog niet in staat om juiste keuzes te maken, om oorzaak en gevolg te zien, om de consequenties van hun acties in te schatten en mogen om die reden ook heel veel zaken niet die volwassenen wel mogen.

Als je lang genoeg inpraat op een kind van die leeftijd gaat het kind dus geloven dat het iets wil, dat het ergens klaar voor is terwijl dat helemaal nog niet zo is.
pi_159791822
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Nee dat zijn ze dus niet op die leeftijd. Als volwassene heb jij mentaal overwicht over een kind. Om dezelfde redenen is het gewoon niet cool als jij iemand neukt met bijvoorbeeld een verstandelijke beperking.
ja oke maar dat heeft verder niks te maken met dit onderwerp. dit meisje had geen verstandelijke beperkingen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:43:54 #268
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159791833
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Ik vrees beiden :'(
Kan ook nog inderdaad. ;)
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:44:25 #269
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159791850
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef SpecialK het volgende:
Steven had een Pakistaan moeten zijn. Dan kom je er tenminste mee weg.
Maar dan krijg je van de maatschappij weer de wind van voren. ;)
pi_159791922
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Zeker, helemaal mee eens. Met een 12-jarige het bed delen? Dan ben je inderdaad niet helemaal goed. Ik bedoel een 16-jarige met 21-jarige. Who cares maar dit is maatschappelijk niet toelaatbaar. Hoewel ik 16 jaar ook al vroeg vind maar op een gegeven moment baas over eigen lichaam. Tot dan niet.
ja toch. ik vind 12 zo ongelooflijk jong. ik snap die jongen echt niet dat ie zoiets doet. aan de andere kant snap ik dat meisje ook niet echt. het zou kunnne dat het meschien zo'n typetje is met veel thuisproblemen ofzo.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:46:23 #271
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159791931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja oke maar dat heeft verder niks te maken met dit onderwerp. dit meisje had geen verstandelijke beperkingen.
Als een 50 jarige persoon de herseninhoud heeft van een 12 jarige is ze verstandelijk beperkt toch?
Als een 50 jarige vrouw de herseninhoud heeft van een 30 jarige vrouw niet.

Waarom is dat denk je? Omdat een 12 jarige nog niet zo kan denken en redeneren als een volwassen persoon, dus ja, het is zeker wel te vergelijken met het misbruik maken van een persoon met een verstandelijke beperking.
pi_159792014
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als een 50 jarige persoon de herseninhoud heeft van een 12 jarige is ze verstandelijk beperkt toch?
Als een 50 jarige vrouw de herseninhoud heeft van een 30 jarige vrouw niet.

Waarom is dat denk je? Omdat een 12 jarige nog niet zo kan denken als ene volwassen persoon, dus ja, het is zeker wel te vergelijken met het misbruik maken van een persoon met een verstandelijke beperking.
ja hoor wat jij wilt :') alle 12 jaarige hebben idd beperkingen :') :') :')
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 21:49:54 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_159792111
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja hoor wat jij wilt :') alle 12 jaarige hebben idd beperkingen :') :') :')
dat staat er toch niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_159792137
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat staat er toch niet
jonge dat zegt snakyladdy toch net of niet soms!!!?
pi_159792169
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:23 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja, alles in het leven is simpel. Zeker zonder emoties en triggers.
Het meisje was 12, dan moet een 19-jarige man gewoon zijn handen thuis houden. Kun je het hebben over emoties en triggers wat je wil, maar dat maakt gewoon niet uit.
Sommige dingen zíjn gewoon zo simpel. Dit is er 1 van.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')