Ze is een kind, jij geeft het kind de schuld en de dader is wat? Het onschuldige slachtoffer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:27 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou haar niet poeslief aanspreken. Dat is wel zeker. Twaalf jaar. Kom op. Niet normaal man.
Een kind? Dit is geen kind meer maar een doorgewinterde vrouw die zich graag laat palen door veel oudere kerels. Wat betreft die man die krijgt zijn verdiende loon! De vraag is wat de ouders met zo'n kind aan moeten? Cursus benen dicht houden?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is een kind, jij geeft het kind de schuld en de dader is wat? Het onschuldige slachtoffer?
WTF is wrong with people, serieus, ik lees de meest onzinnige bull-shit hier op Fok!
Af en toe vraag ik me echt af of het een speciaal type mens is wat hier kom, in ieder geval niet normale mensen, dat is een ding zeker.
Ah, een troll dus, duidelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Een kind? Dit is geen kind meer maar een doorgewinterde vrouw die zich graag laat palen door veel oudere kerels. Wat betreft die man die krijgt zijn verdiende loon! De vraag is wat de ouders met zo'n kind aan moeten? Cursus benen dicht houden?
ik denk niet dat het zo werkt eigenlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Een kind? Dit is geen kind meer maar een doorgewinterde vrouw die zich graag laat palen door veel oudere kerels. Wat betreft die man die krijgt zijn verdiende loon! De vraag is wat de ouders met zo'n kind aan moeten? Cursus benen dicht houden?
Ze is 12, een meisje van 12 is per definitie geen "doorgewinterde vrouw".quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:31 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Mensen zeggen op internet sneller wat ze denken omdat ze zich minder zorgen hoeven te maken over het feit of het wel/niet geaccepteerd zal worden (sociaal gezien).quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is een kind, jij geeft het kind de schuld en de dader is wat? Het onschuldige slachtoffer?
WTF is wrong with people, serieus, ik lees de meest onzinnige bull-shit hier op Fok!
Af en toe vraag ik me echt af of het een speciaal type mens is wat hier kom, in ieder geval niet normale mensen, dat is een ding zeker.
Jij spoort niet, echt nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef George_Zina het volgende:
Drie keer en ze klaagde met geen woord over? Hmm, heeft dus alle schijn van dat het kind zich met alle plezier heeft laten palen door deze kerel. Ze is wel vroeg bij. Als het mijn kind was had ik haar onterfd en haar de deur gewezen. Damn. Dit kan toch niet. Ga spelen met barbies, kutkoter.
Of ze trollen gewoon omdat ze een leeg bestaan hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:34 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Mensen zeggen op internet sneller wat ze denken omdat ze zich minder zorgen hoeven te maken over het feit of het wel/niet geaccepteerd zal worden (sociaal gezien).
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah, een troll dus, duidelijk.
Hihaho, grappig hoor.
Nee, ik ben eigenlijk vrij serieus. Ik schrik van dat kinderen al zo bewust zijn van hun lichaam. Echt. Misschien moeten we kinderen niet zo onschuldig zien als wij willen geloven dat ze zijn. Neemt niet weg dat die volleyballer voor een tijdje achter de tralies moet omdat hij de overhand had en makkelijk kon weigeren. Hoewel je aan kunt twijfelen of dwang achter zat. Eerlijk waar. Ik geloof daar niks van.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik denk niet dat het zo werkt eigenlijk
Misschien, ze had niet de overhand maar was zich waarschijnlijk door en door bewust van waar ze mee bezig was. We zien kinderen graag als puur en onschuldig maar daar kun je ook over twijfelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is 12, een meisje van 12 is per definitie geen "doorgewinterde vrouw".
ik moet je eerlijk zegen dat ik ook niet geloof dat dat meisje is gedwongen. toch had die gozer nee moeten zegen tegen dat meisje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk vrij serieus. Ik schrik van dat kinderen al zo bewust zijn van hun lichaam. Echt. Misschien moeten we kinderen niet zo onschuldig zien als wij willen geloven dat ze zijn. Neemt niet weg dat die volleyballer voor een tijdje achter de tralies moet omdat hij de overhand had en makkelijk kon weigeren. Hoewel je aan kunt twijfelen of dwang achter zat. Eerlijk waar. Ik geloof daar niks van.
Nee dat zijn ze dus niet op die leeftijd. Als volwassene heb jij mentaal overwicht over een kind. Om dezelfde redenen is het gewoon niet cool als jij iemand neukt met bijvoorbeeld een verstandelijke beperking.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Misschien, ze had niet de overhand maar was zich waarschijnlijk door en door bewust van waar ze mee bezig was. We zien kinderen graag als puur en onschuldig maar daar kun je ook over twijfelen.
Zeker, helemaal mee eens. Met een 12-jarige het bed delen? Dan ben je inderdaad niet helemaal goed. Ik bedoel een 16-jarige met 21-jarige. Who cares maar dit is maatschappelijk niet toelaatbaar. Hoewel ik 16 jaar ook al vroeg vind maar op een gegeven moment baas over eigen lichaam. Tot dan niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik moet je eerlijk zegen dat ik ook niet geloof dat dat meisje is gedwongen. toch had die gozer nee moeten zegen tegen dat meisje.
Ik vrees beidenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of ze trollen gewoon omdat ze een leeg bestaan hebben.
Hoewel ik nog steeds denk dat je aan het trollen ben al ik het toch proberen uit te leggen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:37 schreef George_Zina het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben eigenlijk vrij serieus. Ik schrik van dat kinderen al zo bewust zijn van hun lichaam. Echt. Misschien moeten we kinderen niet zo onschuldig zien als wij willen geloven dat ze zijn. Neemt niet weg dat die volleyballer voor een tijdje achter de tralies moet omdat hij de overhand had en makkelijk kon weigeren. Hoewel je aan kunt twijfelen of dwang achter zat. Eerlijk waar. Ik geloof daar niks van.
[..]
Misschien, ze had niet de overhand maar was zich waarschijnlijk door en door bewust van waar ze mee bezig was. We zien kinderen graag als puur en onschuldig maar daar kun je ook over twijfelen.
ja oke maar dat heeft verder niks te maken met dit onderwerp. dit meisje had geen verstandelijke beperkingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze dus niet op die leeftijd. Als volwassene heb jij mentaal overwicht over een kind. Om dezelfde redenen is het gewoon niet cool als jij iemand neukt met bijvoorbeeld een verstandelijke beperking.
Kan ook nog inderdaad.quote:
Maar dan krijg je van de maatschappij weer de wind van voren.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:42 schreef SpecialK het volgende:
Steven had een Pakistaan moeten zijn. Dan kom je er tenminste mee weg.
ja toch. ik vind 12 zo ongelooflijk jong. ik snap die jongen echt niet dat ie zoiets doet. aan de andere kant snap ik dat meisje ook niet echt. het zou kunnne dat het meschien zo'n typetje is met veel thuisproblemen ofzo.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef George_Zina het volgende:
[..]
Zeker, helemaal mee eens. Met een 12-jarige het bed delen? Dan ben je inderdaad niet helemaal goed. Ik bedoel een 16-jarige met 21-jarige. Who cares maar dit is maatschappelijk niet toelaatbaar. Hoewel ik 16 jaar ook al vroeg vind maar op een gegeven moment baas over eigen lichaam. Tot dan niet.
Als een 50 jarige persoon de herseninhoud heeft van een 12 jarige is ze verstandelijk beperkt toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja oke maar dat heeft verder niks te maken met dit onderwerp. dit meisje had geen verstandelijke beperkingen.
ja hoor wat jij wiltquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als een 50 jarige persoon de herseninhoud heeft van een 12 jarige is ze verstandelijk beperkt toch?
Als een 50 jarige vrouw de herseninhoud heeft van een 30 jarige vrouw niet.
Waarom is dat denk je? Omdat een 12 jarige nog niet zo kan denken als ene volwassen persoon, dus ja, het is zeker wel te vergelijken met het misbruik maken van een persoon met een verstandelijke beperking.
dat staat er toch nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja hoor wat jij wiltalle 12 jaarige hebben idd beperkingen
![]()
![]()
Het meisje was 12, dan moet een 19-jarige man gewoon zijn handen thuis houden. Kun je het hebben over emoties en triggers wat je wil, maar dat maakt gewoon niet uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, alles in het leven is simpel. Zeker zonder emoties en triggers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |