ja ik merkte het al. maar luister ik begon er niet over hoor. dat deed hij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft de iig de "verwijder off-topic" knop gevonden.
Wat voor meisjes van 12 zien jullie in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:00 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Het is natuurlijk niet slim en zeker niet omdat hij wist hoe oud ze was, maar als dat meisje dan tot drie keer toe met hem naar bed gaat vindt ik het geen verkrachting meer.
Daarbij zien meisjes van 12 er vaak uit alsof ze al 15, 16 of 17 dat niet wil zeggen dat het goed is maar maakt het wel lastiger om dan de juiste keuze te maken vooral als het meisje in kwestie zelf ook wil.
Het is gewoon stom, stommer stomst en oliedom.
mijn dochters van 12 konden ook zeker wel doorgaan voor 15 hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat voor meisjes van 12 zien jullie in het dagelijks leven?
luister een meisje van 12 ziet er gewoon uit als een meisje van 12. dus niet 15,16 of 17 en ook geen 24 of 40. nee gewoon 12 jaar. dus er is geen enkel excuus voor die jongen om met zo'n jong meisje te gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:00 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Het is natuurlijk niet slim en zeker niet omdat hij wist hoe oud ze was, maar als dat meisje dan tot drie keer toe met hem naar bed gaat vindt ik het geen verkrachting meer.
Daarbij zien meisjes van 12 er vaak uit alsof ze al 15, 16 of 17 dat niet wil zeggen dat het goed is maar maakt het wel lastiger om dan de juiste keuze te maken vooral als het meisje in kwestie zelf ook wil.
overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Die gasten allemaal in dit topic die vinden dat 12 jarige meisjes er soms uit zien als meerderjarig
Kom op zeg, 12 jarige meisjes zijn nog kind, dan zit je in groep zes ofzo.
Groep 8 of de 1ste van het voortgezet.quote:
2 weken geleden verjaardag gehad van mijn 13 jarige nichtje. Natuurlijk heel huis vol met vriendinnetjes en moet bekennen dat ik dacht bij een soort playboymansion terechtgekomen te zijn. Zou ze zo 17/18 geven. Uiterlijk en lichamelijke wel te verstaan. 13 blijft 13 dus B-Brave, Bieber en dat soort onderwerpenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat voor meisjes van 12 zien jullie in het dagelijks leven?
Ja, alles in het leven is simpel. Zeker zonder emoties en triggers.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoef je ook niet te begrijpen en mi is meer info helemaal niet nodig... Hij wist dat ze 12 was, dan is het gewoon een nee, heel erg simpel.
Eens. Ben benieuwd naar de straf. En hoe die anders in Nederland zou zijn waar het niet perse verkrachting is. Vind het zo'n zwaar woord voor een meisje wat waarschijnlijk wel wilde maar te jong gevonden wordt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:00 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
Onzin. Toen ik die leeftijd had en make up op deed kon ik soms zonder id drank of wat dan ook krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:07 schreef matthias24 het volgende:
[..]
luister een meisje van 12 ziet er gewoon uit als een meisje van 12. dus niet 15,16 of 17 en ook geen 24 of 40. nee gewoon 12 jaar. dus er is geen enkel excuus voor die jongen om met zo'n jong meisje te gaan.
Groep 8 of de brugklas, maar de brugpiepers haal je er ieder schooljaar zo uit op een middelbare school, beetje vreemd dat een knul van 19 dan niet snapt dat dat echt niet kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Die gasten allemaal in dit topic die vinden dat 12 jarige meisjes er soms uit zien als meerderjarig
Kom op zeg, 12 jarige meisjes zijn nog kind, dan zit je in groep zes ofzo.
Serieus? Ik ken toch heel wat 11/12/13 jarige meisjes en die zien er eigenlijk gewoon naar hun leeftijd uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
2 weken geleden verjaardag gehad van mijn 13 jarige nichtje. Natuurlijk heel huis vol met vriendinnetjes en moet bekennen dat ik dacht bij een soort playboymansion terechtgekomen te zijn. Zou ze zo 17/18 geven. Uiterlijk en lichamelijke wel te verstaan. 13 blijft 13 dus B-Brave, Bieber en dat soort onderwerpen![]()
Maar was wel een beetje flabbergasted van wat ik aantrof
nee maar opzich heb je wel gelijk hoor. het zijn en blijven kinderen. of ze nou op het voortgezet onderwijs zitten of niet.quote:
Als je ze op hun school tegenkomt zijn ze inderdaad 12/13 maar zodra er een feestje ofzo is dan transformeren ze ineens jaren vooruitquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken toch heel wat 11/12/13 jarige meisjes en die zien er eigenlijk gewoon naar hun leeftijd uit.
12 jarige jongentjes kunnen dan gelukkig ook niet zwanger wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 16:55 schreef Cruseder4 het volgende:
Als die 12 jarige een jongentje was geweest en die beachvolleyballer een dame was het ongetwijfeld heel anders ontvangen.
Ik heb twee kinderen in die leeftijd, dus ik ken ook de feestjes en dergelijke.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je ze op hun school tegenkomt zijn ze inderdaad 12/13 maar zodra er een feestje ofzo is dan transformeren ze ineens jaren vooruit
Vertel me alsjeblieft dat dit een poging is tot trollen en dat je niet echt zo denkt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef George_Zina het volgende:
Drie keer en ze klaagde met geen woord over? Hmm, heeft dus alle schijn van dat het kind zich met alle plezier heeft laten palen door deze kerel. Ze is wel vroeg bij. Als het mijn kind was had ik haar onterfd en haar de deur gewezen. Damn. Dit kan toch niet. Ga spelen met barbies, kutkoter.
Nou ja, ik zou haar niet poeslief aanspreken. Dat is wel zeker. Twaalf jaar. Kom op. Niet normaal man.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat dit een poging is tot trollen en dat je niet echt zo denkt.
Het is ook niet verkrachting omdat ze het niet wilde, maar verkrachting omdat ze 12 is. Dan maakt het niet uit voor de Engelse wet of ze wilde of niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:24 schreef George_Zina het volgende:
Drie keer en ze klaagde met geen woord over? Hmm, heeft dus alle schijn van dat het kind zich met alle plezier heeft laten palen door deze kerel. Ze is wel vroeg bij. Als het mijn kind was had ik haar onterfd en haar de deur gewezen. Damn. Dit kan toch niet. Ga spelen met barbies, kutkoter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |