Ja, maar een publiekslieveling omdat hij als een volksmenner altijd het publiek opjutte en voorop in de strijd ging. Maar hij kon er werkelijk geen klote van.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Met Heitinga achterin kregen we altijd veel teveel doelpunten tegen
Ach Cruijffie kreeg er acht tegen bij z'n afscheid.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:47 schreef Abed het volgende:
Beter afscheid dan Suarezgod kreeg. Die mocht wat ballen het publiek intrappen en dat was het.
Mijn God. Bijna 90 interlands. Ondanks hem haalden we een WK-finalequote:Op zondag 7 februari 2016 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar een publiekslieveling omdat hij als een volksmenner altijd het publiek opjutte en voorop in de strijd ging. Maar hij kon er werkelijk geen klote van.
Bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God. Bijna 90 interlands. Ondanks hem haalden we een WK-finale
Ik ook. Na dertig jaar nu anderhalf jaar gestopt.quote:
Geweldige documerntaires maakt ie. Maar als presentator de ondergrens.quote:
De lul door mekaar show op volle toeren.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Sked het volgende:
Kunnen ze hun teringwaffel niet houden als daarom gevraagd wordt
Zou jij je mond houden als Tom Egberts dat vraagt?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Sked het volgende:
Kunnen ze hun teringwaffel niet houden als daarom gevraagd wordt
Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De lul door mekaar show op volle toeren.
Nee, ik zou mijn mond houden omdat ik wel goede manieren hebquote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou jij je mond houden als Tom Egberts dat vraagt?
Op z'n knieën maar wel zonder ring.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou jij je mond houden als Tom Egberts dat vraagt?
Ok, ik zou hem in zijn gezicht spugen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik zou mijn mond houden omdat ik wel goede manieren heb
We gaan er mee door tot je doordraait.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik word moe van de Utrecht- en Ramselaarhype.
je valt in herhaling met deze grapquote:Op zondag 7 februari 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutuitzending.
En dan zit Arn0 er niet eens. Snap niet dat de Chef Voetbal die man daar nog neerzet.
De Utrecht hype mee eens maar Ramselaar is wel een aardige speler, dat had Stijn goed gezien.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop dat hij er drie maakt tegen Ajax.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan er mee door tot je doordraait.
Da's geen grap.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je valt in herhaling met deze grap
Dat zou me geen pijn doen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er drie maakt tegen Ajax.
Surprise surprise begint Youri er weer over. Youri vindt Janssen waarschijnlijk ook een spits 'met de potentie om de top te halen'.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
Och, oranje hoeft toch geen boeiende wedstrijden te spelen de komende tijdquote:Op zondag 7 februari 2016 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Ramselaar in Oranje
Tom gaat dit zo suggeren
Klopt. PSV enzo.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht speelt vooral tegen de kleine clubjes wel leuk, maar echt goed spelen ze ook niet.
Je kunt het ook zelf uitzetten, Hans.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:54 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zin in harde muziek. Maak hier snel een einde aan. 3-
Wasmiddel idd.quote:
''gekokmeijert''quote:Op zondag 7 februari 2016 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
Wanneer o wanneer wordt Sjoerd toch eens ge-Kokmeijert?
Dit zei je vorige week ook alquote:Op zondag 7 februari 2016 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
Wanneer o wanneer wordt Sjoerd toch eens ge-Kokmeijert?
Ha ha ha ha wat ben je toch voorspelbaar niet-orgineel Viola.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf uitzetten, Hans.
Kokmeijert is mooier.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''gekokmeijert''
''gekokmeijerd''
Het blijft een walgelijke opmerking.quote:
Ik zeg alleen dat je je uit je eigen leiden kunt verlossen, that's all.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha wat ben je toch voorspelbaar niet-orgineel Viola.
Bijwoordquote:
Te veel eer. Wel leuk dat je me noemt.quote:
Je hebt de Kokmeijer grap al eerder gemaakt bij Sjoerd, 100%. Wie Sjoerd in godsnaam zou moeten Kokmeijeren is mij een raadsel trouwens, neem aan dat Bert niet nog even met gestrekt been erin gaat na de uitzending.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Echt niet, toen zei ik dat ik het betreurde dat hij nog niet is overleden.
'MIND IS BLOWN'quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te veel eer. Wel leuk dat je me noemt.
Oh nee hè. Lekker commercials kijken.quote:
Dat zou wel leuke televisie zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je hebt de Kokmeijer grap al eerder gemaakt bij Sjoerd, 100%. Wie Sjoerd in godsnaam zou moeten Kokmeijeren is mij een raadsel trouwens, neem aan dat Bert niet nog even met gestrekt been erin gaat na de uitzending.
Ben jij opgevoed door wolven?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zou wel leuke televisie zijn.
Ja, die dus.quote:
Ligt er aan of je uit leiden of onderDelft komt. Ik weet wel wie hier de loser is.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je je uit je eigen leiden kunt verlossen, that's all.
Maar kennelijk hang je nogal graag de jankbal uit.
Niet gelezen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt er aan of je uit leiden of onderDelft komt. Ik weet wel wie hier de loser is.
Leidse cursus Nederlands-LOI nooit afgemaakt ?
Ik kijk lijdzaam toe hoe je grote woorden bezigt. Heb van groter grut gewonnen in discussies. Je bent klein vlees. Schreeuw lekker door.
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt er aan of je uit leiden of onderDelft komt. Ik weet wel wie hier de loser is.
Ik kijk lijdzaam toe hoe je grote woorden bezigt. Heb van groter grut gewonnen in discussies. Je bent klein vlees. Schreeuw lekker door.
Heerlijk Ha ha ha ha.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wij zijn vier handen op een buik.
Davy's buik dan wel he, anders past het niet.
Wat een lol!quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk Ha ha ha ha.Ik zit echt te schateren.
![]()
Ben blij dat je zelf ook kunt lachen om je eigen kansloosheid.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk Ha ha ha ha.Ik zit echt te schateren.
![]()
Waarom kun jij nooit een keer gewoon normaal doen joh? Wat is dit voor rare tekst?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woooow.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wij zijn vier handen op een buik.
Davy's buik dan wel he, anders past het niet.
Carnaval is een mensonterend feest.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carnaval, verkleed als stoeltje, ditdat
Ik vind het een walgelijke act.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Carnaval is een mensonterend feest.
Ik hoop van harte dat je er niet aan meedoet.
Oeps. Hij blijft in de lach hangen. Kun je hem afbreken. Drolletjes.quote:
Haha Cavaliers #roastedquote:Op zondag 7 februari 2016 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oeps. Hij blijft in de lach hangen. Kun je hem afbreken. Drolletjes.
Ga door. Ha ha ha ha. Man ik ga steeds harder lachenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben blij dat je zelf ook kunt lachen om je eigen kansloosheid.
Weet ik veel. Zet ook maar letters achter elkaar.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom kun jij nooit een keer gewoon normaal doen joh? Wat is dit voor rare tekst?
Alderweireld doet het fantastisch daarquote:Op zondag 7 februari 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop stiekem op een kampioenschap van Tottenham. Zoveel genotsspelers.
Landskampioen in '51 en '61 volgens wiki.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Tottenham ooit kampioen geworden?
Breek je nek er niet over.quote:
Alliquote:Op zondag 7 februari 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toby, Jan, Christian, Nacer, Moussa en in mindere mate Michel bij Tottenham
Boh boh boh
Glenn Hoddle. Eén van m'n favorieten. Veel te weinig interlands gespeeld.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Tottenham ooit kampioen geworden?
Zie je, je kunt het wel.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Glenn Hoddle. Eén van m'n favorieten. Veel te weinig interlands gespeeld.
Ik ben een Gunner. Stiekem beken ik dat Tottenham een mooie club is.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop stiekem op een kampioenschap van Tottenham. Zoveel genotsspelers.
Gewoon een neppe dus.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een Gunner. Stiekem beken ik dat Tottenham een mooie club is.
Matt LeTissier die een pass geeft op The Big Lebowski.quote:
Ik doe niet anders tussen jouw opmerkingen tegen mij door.quote:
Van Kibbeling.quote:
Je reageerde uit het niets op mij, maar ok.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe niet anders tussen jouw opmerkingen tegen mij door.
Ik voel me wel vereerd door alle aandacht van jou.
quote:
quote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM gaat nu naar cojones kijken
Flikker op. Wie ben jequote:
Met Paulo Rink in de spitsquote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Goed kapsel
Al blijft Edward Sturing onovertroffen bij Vitesse
Gaat ie Duits spreken om interessant over te komen.quote:
Die Stephane van der Heyden was echt een fantastische voetballer ookquote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef Vatta het volgende:
Garba Lawal en Regillio Vrede waren ook reuze negers van Roda. De tering
Anderlecht tegen werder was leuker.quote:
Doe eens niet zo gefrustreerd joh.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat ie Duits spreken om interessant over te komen.
Gabor Torma ook, maarja.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Stephane van der Heyden was echt een fantastische voetballer ook
RODA JC de enige Nederlandse club die het grote Ajax in de jaren 90 kon bijbenen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Roda uit de jaren 2000 : Lange kutspelers + van Houdt
Stijn heeft Oranje niet Europees Kampioen zien worden.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn heeft Bob Peeters nooit meegemaakt.
#leukefeitjes
Kom, laten we hem uitlachenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn heeft Oranje niet Europees Kampioen zien worden.
Toen Bob Peeters bij Vitesse speelde was Feyenoord al voor de laatste keer kampioen geworden.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn heeft Bob Peeters nooit meegemaakt.
#leukefeitjes
Van Hanegem is mijn favoriete Nederlandse speler na Cruijff.quote:
Met Stevens , Atteveld en Graefquote:Op zondag 7 februari 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
RODA JC de enige Nederlandse club die het grote Ajax in de jaren 90 kon bijbenen.
Jij ook niet, lul.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn heeft Oranje niet Europees Kampioen zien worden.
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:
Ik zal in het vervolg uit het iets op je reageren. Eigenlijk moet ik gewoon blijven regeren en jou negeren.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je reageerde uit het niets op mij, maar ok.
Ja. Zonder saus.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sjonjejongejonge ben je nou tevreden als je een grap van zo'n erbarmelijk niveau maakt?!?!?
Ha ha ha haquote:Op zondag 7 februari 2016 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gefrustreerd joh.
Van de luer. Volgens mij de oudste debutant in Oranje.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Stevens , Atteveld en Graef
Nee dat was zijn teamgenoot Barryquote:Op zondag 7 februari 2016 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de luer. Volgens mij de oudste debutant in Oranje.
Ik zou maar uitkijken als ik jou was. Ha ha haquote:Op zondag 7 februari 2016 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Wow tong is #relentless deze avond. Niemand wordt gespaard.
Je hebt gelijk. Heeft Boschker nog een interland gespeeld ?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee dat was zijn teamgenoot Barry
Van Galen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van de luer. Volgens mij de oudste debutant in Oranje.
Mijn complimenten zijn anders bijzonder veel waard.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Zonder saus.
Ben jij ooit tevreden ?
Je haalt me eerst neer en dan moet ik blij zijn met een complimentje van je.
3.2/10, dus ongeveer gemiddeld.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Was het een mooie uitzending jongens?
Kan me geen slechtere uitzending voor de geest halenquote:Op zondag 7 februari 2016 23:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Was het een mooie uitzending jongens?
Paar mooie uitspraken van Gullit zeker? Die weet het niveau altijd nog wel aardig omhoog te krikken.quote:
Dan is het goed. Ik woon niet voor niets in de Bommelerwaard.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mijn complimenten zijn anders bijzonder veel waard.
Dit meen je toch niet mag ik hopen?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Paar mooie uitspraken van Gullit zeker? Die weet het niveau altijd nog wel aardig omhoog te krikken.
Dan moet het wel extreem slecht geweest zijn. Heb nog geen goede uitzending met Tom gezien.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me geen slechtere uitzending voor de geest halen
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 7 februari 2016 23:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet mag ik hopen?
Ik vraag me echt af wat er omgaat in dat hoofd van jou hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik woon niet voor niets in de Bommelerwaard.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ard-In-De-Gang.dhtml
Vraag ik me ook regelmatig af.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:31 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat er omgaat in dat hoofd van jou hoor
Poels gaat choken tegen Arsenal?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Leicester gaat choken tegen Arsenal.
Net zoals Poels.
Kenner.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Leicester gaat choken tegen Arsenal.
Net zoals Poels.
Net die trailer gekeken, Leo is speelt daar echt Don Leo.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:19 schreef Karina het volgende:
Er kwam een item over zlatan zag ik dus ik kijk natuurlijk.
Ah tofquote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Net die trailer gekeken, Leo is speelt daar echt Don Leo.
Wij genieten gewoon van het leven, itt de haters.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Gelijk heel dat topic vol met Barcelona fappers ook. Echt vreselijk.
Toen heb ik me nog het meest geërgerd. De eerste helft was leuk, Celta was heer en meester.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste twintig minuten dan, meneer Keurmeester
Dan doe je Willems Vissers toch teveel eer aan.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toen heb ik me nog het meest geërgerd.
Geen idee. Ik heb mijn mening, jij hebt jouw mening. Ik vond er geen reet aan, dat mag ik vinden.quote:
Maar ik weet inmiddels wel dat jij geen fan van clubs bent waarbij de tegenstander een marionet is.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb mijn mening, jij hebt jouw mening. Ik vond er geen reet aan.
Inderdaad, dat is echt heel saai.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik weet inmiddels wel dat jij geen fan van clubs bent waarbij de tegenstander een marionet is.
Zullen we dan in vrede naar Juventus - Bayern kijken volgende week?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt heel saai.
Ik moet nog maar zien of dat iets wordt met al die blessures.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we dan in vrede naar Juventus - Bayern kijken volgende week?
Heb je wel genoten van Tottenham?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is echt heel saai.
Niet gezien, PSV speelde.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je wel genoten van Tottenham?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |