Ja, maar een publiekslieveling omdat hij als een volksmenner altijd het publiek opjutte en voorop in de strijd ging. Maar hij kon er werkelijk geen klote van.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Met Heitinga achterin kregen we altijd veel teveel doelpunten tegen
Ach Cruijffie kreeg er acht tegen bij z'n afscheid.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:47 schreef Abed het volgende:
Beter afscheid dan Suarezgod kreeg. Die mocht wat ballen het publiek intrappen en dat was het.
Mijn God. Bijna 90 interlands. Ondanks hem haalden we een WK-finalequote:Op zondag 7 februari 2016 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar een publiekslieveling omdat hij als een volksmenner altijd het publiek opjutte en voorop in de strijd ging. Maar hij kon er werkelijk geen klote van.
Bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God. Bijna 90 interlands. Ondanks hem haalden we een WK-finale
Ik ook. Na dertig jaar nu anderhalf jaar gestopt.quote:
Geweldige documerntaires maakt ie. Maar als presentator de ondergrens.quote:
De lul door mekaar show op volle toeren.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Sked het volgende:
Kunnen ze hun teringwaffel niet houden als daarom gevraagd wordt
Zou jij je mond houden als Tom Egberts dat vraagt?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Sked het volgende:
Kunnen ze hun teringwaffel niet houden als daarom gevraagd wordt
Zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De lul door mekaar show op volle toeren.
Nee, ik zou mijn mond houden omdat ik wel goede manieren hebquote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou jij je mond houden als Tom Egberts dat vraagt?
Op z'n knieën maar wel zonder ring.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou jij je mond houden als Tom Egberts dat vraagt?
Ok, ik zou hem in zijn gezicht spugen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ik zou mijn mond houden omdat ik wel goede manieren heb
We gaan er mee door tot je doordraait.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik word moe van de Utrecht- en Ramselaarhype.
je valt in herhaling met deze grapquote:Op zondag 7 februari 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutuitzending.
En dan zit Arn0 er niet eens. Snap niet dat de Chef Voetbal die man daar nog neerzet.
De Utrecht hype mee eens maar Ramselaar is wel een aardige speler, dat had Stijn goed gezien.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop dat hij er drie maakt tegen Ajax.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan er mee door tot je doordraait.
Da's geen grap.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je valt in herhaling met deze grap
Dat zou me geen pijn doen.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er drie maakt tegen Ajax.
Surprise surprise begint Youri er weer over. Youri vindt Janssen waarschijnlijk ook een spits 'met de potentie om de top te halen'.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
Och, oranje hoeft toch geen boeiende wedstrijden te spelen de komende tijdquote:Op zondag 7 februari 2016 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Ramselaar in Oranje
Tom gaat dit zo suggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |